Skip to content

lipsa de respect

14 Jun 2008

Invitaţie pentru o bătaie cu perne, azi. Mineriada de catifea, i s-a spus aici.  Irene vorbeşte despre "5 minute de reculegere bătîndu-ne cu perne" şi are un link spre aici.

"reculegere". "mineriadă". "bătaie cu pernele".
Nu-mi sună a fi lb. română.

Cred că am îmbătrînit. Sau sunt eu prea strictă, prea înghesuită la minte, prea ‘politically correct’, prea lipsită de perspectivă. Dar cumva cred că de mulţi ani trăiesc într-un fel de circ şi nu găsesc ieşirea din sala oglinzilor care distorsionează.

Atunci, acolo, s-au comis crime. Nu primele, nici ultimele. Era a treia sau a patra oară cînd se apela la mineri pentru a rezolva probleme de stat. Atunci s-au înscenat autobuze arse ca să aibă justificarea de a elibera piaţa universităţii de manifestanţi. Alegerile din 20 mai, primele ‘libere’, creditaseră o clasă politică ce-şi dăduse în petec încă de la înfiinţare, împotriva căreia se ridicaseră muulte semne de întrebare şi împotriva căreia se manifesta în piaţa universităţii din 23 aprilie, cîntîndu-se versurile mai bine mort decît comunist. Erau oameni în greva foamei în corturile din faţa teatrului naţional. Noua putere politică era sătulă de imaginea asta, şi a găsit o modalitate de a-i ridica de-acolo. Astfel. Cu mineri "plantînd panseluţe", primind apă şi mulţumiri prezidenţiale adresate spiritului lor civic.

Acum 18 ani studenţii şi oamenii de pe stradă – cu ochelari de intelectuali, cu barbă, cu blugi – au fost bătuţi cu lanţurile de la lifturile din Arhitectură şi din Universitate. Şi cu bîtele, cu ciocanele, cu pumnii. În balconul de la sediul ţărăniştilor atîrnau mineri mîndri de ei. Din balconul de la Universitate rînjeau minerii şi oamenii de bine. Imaginile filmate atunci, cu greu, au făcut înconjurul lumii.

Acum ne batem postmodern şi minimalist cu pernele. Ne ducem să ne rîdem. Să mai facem o lipeală. Ne dăm delicat cu o pernă în cap, şi d-acolo plecăm la un suc.

Ce faci, vecine.
Bine, vecine. Şi tu?
Şi eu bine.
Copiii, bine?
Bine. Ş-ai tăi?
Ş-ai mei.
– Divertis – monolog Ghe. Bejan, aprox. 1991.

—-
edit, 16 iunie, după tura a doua de alegeri pt. primari, Bucureşti.

Statusul meu de YM de aseara zicea "p e n i b i l".
Cîţiva au încercat să-mi explice că era singura posibilitate posibilă. Da, pentru că noi nu ştim să votăm pentru ceva, noi votăm doar în contra a ceva. Noi nu votăm să da, ci să nu. Nu avem partide politice cu prestanţă, cu coloană vertebrală, cu ştaif, cu clasă. O ţară ca un Ştefăneşti. O făcătură.

Cu voia autorului, link spre o însemnare care le spune în locul meu. M-am supărat destul, am vorbit destul, vreau să nu mai fie nevoie să mă revolt. Dar din păcate e din rău în mai rău. Din. Rău. În. Mai. Rău.

Tac.

71 Comments leave one →
  1. 14 Jun 2008 1:45 am

    Am evoluat muuuult.

  2. 14 Jun 2008 1:46 am

    asa deci.

  3. 14 Jun 2008 1:58 am

    Păi nu se vede?

  4. 14 Jun 2008 3:56 am

    Mda… Eu nu ma duc, mi se pare frivol, cumva. As subscrie la ce spui, dar ma tine aceasta dilema: nu e tocmai asta in spiritul Pietei Universitatii? Nu era una dintre idei sa opui timpeniei si brutalitatii un simt al umorului lejer, un make-fun destept? (Doar ca asta nu-i destept, nu? Cum ziceam, am mixed feelings. Traiasca coada de peste!… :) )

  5. 14 Jun 2008 5:17 am

    Nu, nu e tocmai in spiritul Universitatii.

  6. 14 Jun 2008 5:17 am

    Pietei Universitatii

  7. 14 Jun 2008 6:12 am

    cum ziceam şi pe alt blog, pernaşii mi s-au părut cam vlăguiţi… nu mai spun că nu înţelesesem de la bun început că de-asta se duc acolo – de comemorat mineriadele, adică. tocmai ce-mi păruse rău că nu m-am dus, bine că mi-a trecut la timp.

  8. April permalink
    14 Jun 2008 7:44 am

    @ l. manifestantii din P. Univ. nu prea cred ca se gindeau la make-fun. imi aduc aminte in Dec. 90 la primul meeting de comemorare a mortilor revolutiei, ca nu a fost fun deloc. nu cred ca se gindea cineva sa aduca pistoale cu apa ca sa ‘make-fun’ de ce se intimplase acolo cu un an inainte. in general nu prea pot sa inteleg comemorarile funny, gen "morti cu mortii, vii cu viile".
    da. e frivol si ahm, de prost gust. si mai cred ca ideea bataii cu perne a venit din partea cuiva care atunci avea citiva anisori. pentru ca daca aveai intr-adevar ani cit sa intelegi ce se intimpla acolo, sa vezi toata grozavia faptelor, nu ai fi putut face ‘fun’ 18 ani mai tirziu, nici 28, nici 38.

  9. 14 Jun 2008 7:59 am

    Absolut de acord cu April. 13-15 a fost oricum, numai fun nu.

    Generaţia asta nouă de happy people cu mirări sfertodocte: aş trage-o pe roată.

  10. 14 Jun 2008 8:27 am

    era sa-i raspund zazei ca decit sa-i tragem pe roata mai bine le explicam. dar aproape imediat mi-am dat seama ca nu e vorba de asta. ca, slava domnului, informari despre subiect au fost si vor mai fi, unele extrem de detaliate, doar vointa sa ai sa le cercetezi. ceea ce lor le lipseste. ca tocmai ce ma contrazisesem recent pe un blog despre astia cu che guevara-n pept. ca, saracii, ei sint manipulati, nu e vina lor… nah, hai sa fim oleaca seriosi, informatii despre cine-a fost si ce-a facut guevara sint cacalau, doar sa vrei sa le citesti si sa pricepi adevarul. evident ca poti fi manipulat, evident ca toti sintem manipulati adesea, dar mai exista si lucruri evidente pe lumea asta si doar timpit sau al dracului sa fii sa nu le recunosti.
    m-am intins ca m-am incins. (mi-aduc aminte si-acum straduta aia de la fostul hotel negoiu pina-n bulevard. dintr-un capat se tragea, din alalalt se tragea, lumea dadea navala din ambele capete, usa blocului din spatele meu – incuiata. asa de tare mi se zbirleste pielea pe miini cind imi amintesc si-asa un rictus am pe fata, de-ai zice ca rid sanatos…)

  11. 14 Jun 2008 10:04 am

    (mi-aduc aminte si-acum straduta aia …..de-ai zice ca rid sanatos…)

    ia deci c-o perna v

  12. 14 Jun 2008 10:15 am

    (cre’ ca i-as zice de ma-sa aluia care mi-ar da cu-o perna-n cap fix cind mi-as aminti chestiile alea… nu stiu, sa ma lase sa mai imbatrinesc, sa ajung in baston, sa fac alzheimer, sa apuce sa moara stranepotii copiilor pisicilor mele de-acum care oricum sint castrate… dar nu mai devreme.)

  13. 14 Jun 2008 10:28 am

    April: point taken. Definitely :) In alta-aceeasi ordine de idei: miine, VOT!

  14. April permalink
    14 Jun 2008 10:31 am

    l: hugs!
    fireste. citeste-ma. am zis ca n-am lipsit niciodata. si am zis si de ce.

  15. 14 Jun 2008 11:51 am

    eu am fost acolo si multi dintre cei care au fost acolo au habar ce s-a intamplat in 1990. daca analizati putin situatia veti observa ca mica bataie cu perne a aparut pe aproape pe toate televiziunile si nu numai (asta inseamna o mediatizare buna)

    chiar daca am 21 de ani nu inseamna ca nu constientizez imbecilitatile care s-au petrecut si care se petrec in romania.

    daca s-a ras azi si lumea a privit senina aceasta joaca a fost pentru a ne arata libertatea, aceasta libertate pentru care niste semeni au murit pe undeva la sfarsitul anului ’89 crezand intr-o revolutie. (nu spun ca suntem liberi, spun doar ca putem face mult mai multe lucruri)

    Dar sa ne intoarcem la mineriada. Sunt persoane care incearca sa grabeasca procesul, sau mai bine zis vor ca lucrurile sa se intample cum trebuie si cine trebuie sa plateasca sa plateasca. neoameni care nu-s batuti in cap precum iliescu care ar trebui sa putrezeasca in puscarie cu toate ideologiile si mentalitatile lor minunate sunt acuzati de <a href="http://www.mineriada.org/">niste… oameni care vor sa se afle adevarul</a>

  16. 14 Jun 2008 11:57 am

    am mai zis-o si pe asta: eu votez aproape intotdeauna pentru schimbarea din cind in cind a paradigmelor, macar pentru a nu intepeni intr-o singura gindire.
    dar e foarte important ce cu ce schimbi. bataia cu perne poate parea haioasa cind o proiectezi, cind dai sfoara-n tara din gura-n gura si din mess in mess, dar in realitate a fost o apa de ploaie fara nici un spil si fara nici o semnificatie.
    sau cel putin asa am vazut-o eu, poate n-o fi asa. dar multe idei sint frumoase cit ramin in stadiul de idei. voi subestimati puterea metaforei. se vede clar c-o subestimati din moment ce incercati sa faceti din ea o jucarie fizica in trei dimensiuni clare si masurabile. ideea voastra, ca metafora, era foarte interesanta. realizind-o, ati privat-o de tot intelesul.

  17. 15 Jun 2008 1:10 am

    V-ar trebui o vizita in Olanda pe 4 mai cind la orele 20 toata Olanda intepeneste pentru doua minute.

    Se opresc trenurile, masinile, orice activitate si oricine este in miscare intepeneste exact in locul in care se afla.

    Se COMEMOREAZA toti oamenii care au murit in cel de-al doilea razboi mondial.

    Regina insasi depune o coroana de flori la Monumentul national – vis a vis de palatul regal, in buricul Amsterdamului.

  18. 15 Jun 2008 1:27 am

    Si in orice fel de tara din lumea asta mortilor li se acorda respectul cuvenit. Uite stire de azi:

    Deep sea divers have found the wreck of a Royal Navy warship which sank during the American Revolution.

    The discovery of HMS Ontario, at the bottom of one of the Great Lakes on the US-Canada border, has been hailed an "archaeological miracle".

    The 22-gun, 80ft (24.4m) vessel, with an estimated 130 men on board, went down in Lake Ontario in a gale in 1780.

    The ship is now being treated as a war grave and there are no plans to raise it or remove any of its artefacts.

  19. 15 Jun 2008 4:00 am

    April: oho, pe citi n-am trimis la post-ul ala al tau, dupa ce-am vazut rata de participare la turul 1!… :) frrrrate, de ce uita lumea??!

  20. April permalink
    15 Jun 2008 4:05 am

    *April blushes*

  21. 15 Jun 2008 5:19 am

    băh… l-au invitat şi pă ilici la cafteala aia cu pernele? văd că dă la o vreme, îl cam invită toată lumea, la un jeleu, un fursec, o găluşcă…

  22. 15 Jun 2008 9:01 am

    ce m-oi fi-ncins io asa azi noapte ?!?!

    Dumnezeu cu mila – si ei cu vraistea din capetele lor :((

  23. 15 Jun 2008 10:57 am

    April, pentru că şi eu am pus anunţul cu pricina, cineva a postat în loc de comentariu un link către postul tău şi discuţia de aici. Pentru că te citesc cu drag şi interes (ca şi pe V, iar pe A o apreciez de mai demult) n-am putut să mă fac că plouă aşa că am încercat să explic cum am văzut eu povestea asta (fără să pretind că am dreptate). Având în vedere că mă refer direct la intrarea asta + discuţie, mi s-a părut normal să-ţi spun de comentariul meu.

  24. April permalink
    15 Jun 2008 11:06 am

    hugs, altL.
    inteleg ca oamenii gindesc atfel decit mine. inteleg ca sunt si oameni care gindesc ca mine, dar nu exprima lucrurile asa. inteleg nervii, inteleg si intrebarile retorice post-nervi.
    sunt o intelegatoare, ce sa mai. :)

    de-am fi o societate sanatoasa, sau macar de-am da semne ca ne insanatosim, o bataie cu pernele in acea zi si in acel lor ar parea gay (in acceptiunea franceza a termenului) si atit. dar pentru ca nu prea dam semne ca ne trece, vad ideea ca o incercare de minimalizare a unei drame. si nu cred ca iertarea trebuie sa inceapa de la noi. nu poti ierta daca nu ti se cer scuze.

    si-mi pare rau ca si tu si irene, linkurile amintite de mine in insemnare, ati simtit nevoia sa va justificati cumva insemnarile. nu v-am aratat cu degetul in nici un fel, erati doar sursele mele de informare.

  25. 15 Jun 2008 11:24 am

    April, huge hug! Nu m-am simtit aratata cu degetul, am raspuns sau am intrat in dialog tocmai pentru ca tu, si V si A si I si ceilalti sunteti atat de pe sufletul meu… Da, cred ca trebuie sa discutam tot timpul lucrurile astea, sa ne intrebam de ce asa si nu altfel, sa disecam ce ne deranjeaza si ce nu, sa ne purtam ranile la vedere ca o speranta de vindecare… M-am emotionat. Hai ca mai vorbim…

    Multumesc.

  26. April permalink
    15 Jun 2008 12:00 pm

    as avea atitea sa-ti raspund incit mai bine tac.
    ma-ntreb retoric cum de n-a fost pusa in practica ideea asta creatsa in restul de 51 de uichenduri ale anului, pentru ca nu exista nici o legatura intre 13-15 iunie 1990 si joaca de azi. nu-ncercati sa vedeti vreo legatura, alta decit ca e tot iunie.

    mediatizare? dar nu ma mir deloc. ce nu se mediatizeaza in Romanica? de la gaina cu pui vii a lui Cristoiu de prin 93-95, nu ma mai mira nimic.

  27. 15 Jun 2008 12:17 pm

    Cand am fost rugata sa anunt pe blog bataia cu perne am stat putin si m-am gandit: e o impietate, e ceva inutil, ce sens are? imi aduc aminte ca in 90 eram in clasa a 5-a si moarta de frica. cam toti din jurul meu erau livizi de frica. e o frica pe care nu am cum s-o explic, e frica pe care am simtit-o si la revolutie. ca atunci cand ti-este teama in propria casa, exact in locul in care credeai ca esti in siguranta.
    n-am ajuns la bataia cu perne, dar asa cum am vazut-o din poze si inregistrari, a iesit plina de rasete. e asa de rau sa stai in spatiul in care s-au intamplat atat de multe lucruri rele si dureroase si sa-l umpli de ras?
    nu cred ca in comemorari cu lumanarea in mana si flori depuse pe trotuar. acum au fost depusi fulgi pe trotuar? nu mi se pare deloc urat. fiecare alege sa nu uite asa cum vrea. nu e lipsa de respect si nici neseriozitate, asa cum nu e lipsa de respect nici obiceiul din baia mare de a rade si a face glume cand te duci sa veghezi un mort.

  28. 15 Jun 2008 12:18 pm

    Haaaaaaaaaaaaa, p-asta cu gaina cu pui vii o uitasem !!!!!!!!!!

    Hai ca m-ai inveselit. Mai scurta-mi pare calea acum l-a-ntors acasa :)))))

  29. 15 Jun 2008 12:24 pm

    Ba e o lipsa de respect MONUMENTALA.
    Cit priveste credinta ta despre ritualuri, asta dovedeste doar o doza uriasa de incultura si nimic mai mult.

    Sa va fie clar: ati fost (aia care v-at dus si aia care i-ati aprobat) niste muciosi manipulati.

    Nu, nu aveti dreptate si nici nu puteti fi scuzati. (Ca har-Domnului genetic nu sinteti scoboritori din vreun neam de idioti.) Pina si risul este o activitate umana nuantata.

    Si printre multele lucruri din batrini despre care habar n-aveti si de care nici nu va pasa (ca si cum ati fi o generatie spontanee, coborita prin incrucisare in spirala direct din bitii de pe net) ia aici si o vorba batrineasca:

    Prostul ride de ce nu intelege.

  30. April permalink
    15 Jun 2008 12:31 pm

    irene, locul ala se umple de ris tot anul, de cind e el pe lume. si-nainte de revolutie se ridea si nu doar acolo.
    acum era o comemorare. un moment solemn la care se asteapta ca cei prezenti sa se gindeasca cu respect la niste oameni care-au mierlit-o intr-un mod foarte stupid. sigur ca cine vrea e liber sa rida.
    asa cum a spus cili: nu suntem liberi, dar putem face mai multe lucruri. qed.
    din punctul meu de vedere, actiunea de azi a fost timpita si lipsita de respect. dar e punctul meu de vedere, d-aia nu sunt reporter/jurnalist.

  31. Alex permalink
    15 Jun 2008 12:32 pm

    de ce ar fi asta o lipsa de respect? pentru ca am ales sa comemoram intr-un mod pasinic? am participat si mi s-a parut o actiune prin care aratam ca ne pasa. nu ne-am batut joc de nimeni.

  32. April permalink
    15 Jun 2008 12:47 pm

    nu e mai simplu sa citesti comentariile?

    zau, acum, daca mai trece vreunul p-aici sa se mire inocent de ceea ce scriu si sa-mi explice cum e cu apa calda, sa nu s-astepte sa-l bag in seama.

  33. Smb permalink
    16 Jun 2008 4:54 am

    Ah.. cat va iubesc dragilor. Sunteti frumosi si albastri (de la sange pana in anus), fericiti si impacati cu gandul ca ati mai nascut un trend: protestul impotriva protestului altora. No, brava si la mai mare.. sa va creasca intre picioare, sa va vada lumea si sa va aplaude pentru ca sunteti extraordinari si totusi comuni, scrieti mult si degeaba, prost si luat de la altii, ipocrit si plin de frustrari carnale. Comprende?

  34. April permalink
    16 Jun 2008 5:06 am

    am inteles. mai multe chiar decit ai spus.

  35. Smb permalink
    16 Jun 2008 5:15 am

    Bun. Vezi ca stiu unde stai.

  36. 16 Jun 2008 5:16 am

    "Era a treia sau a patra oară cînd se apela la mineri pentru a rezolva probleme de stat."

    ignoranta e asta: sa nu stii ca a fost prima mineriada din Bucuresti. habar nu ai ce s-a intimplat atunci. si nici nu ai inteles de ce am facut noi asta.

    offf.

  37. April permalink
    16 Jun 2008 5:25 am

    prima mineriada a fost in ianuarie 90.
    pe 14 – 15 ianuarie 90 a fost prima data cind l-au scos pe Coposu din sediul taranistilor cu tancheta, ca sa-l apere de mineri.

  38. 16 Jun 2008 5:41 am

    ioane, inainte de a sari atata de cur, mai bine ai fi bagat si tu un ochi pe internet, sa nu te faci de ras maica. http://ro.wikipedia.org/wiki/Mineriad%C4%83

    ia bate-te tu putin singur cu perna pana iti sar fulgii.

  39. 16 Jun 2008 5:46 am

    primele au foast niste coate trase democratiei. fara victime omenesti, chiar fara batai (in februarie). pe 13 15 a murit Revolutia. si au mai murit oameni.

  40. 16 Jun 2008 5:47 am

    :))
    ma trimiti la linkul pe care l-am postat eu acum 2 saptamini pe blog?! bravo!

  41. 16 Jun 2008 5:54 am

    asa. si pe ce vrei sa ne contram? pe definitie? ce e o mineriada? doar cea cu raniti si morti?

    si daca intr-adevar stiai de primele, ce a fost cu reactia ta initiala? aia cu ignoranta?

  42. 16 Jun 2008 6:16 am

    asta ar fi chiar dubios, sa ne dam cu dexe’n cap.

    hai sa incercam altfel: flash mob-ul s-a dorit a fi doar FORMA sub care sa se desfasoare acest protest foarte serios.

    de 18 ani s-au facut reportaje in fiecare an pe acesta tema, in fiecare an a fost aratat cu degetul Iliescu, in fiecare an oamenii au iesit in strada, s-au scris sute de pagini de ziar despre cine e vinovat si cine nu. degeaba.

    noi am incercat sa ne spunem pasul altfel decit pina acum. atit.

  43. Smb permalink
    16 Jun 2008 6:33 am

    mortii si ranitii masii de treaba. ioan, de ce dai in emokizi? nu vezi ca si fulgii le provoaca durere? vrei in loc de bataie cu perne sa vezi fantana arteziana cu sange la Universitate? Serios, gandeste-te si la e:t ot ce au e un blog si o vena numa’ buna de taiat..

  44. 16 Jun 2008 7:58 am

    A, ma simt nevoita sa-ti ascund comentariul.

    Acum, aici, ajunge.

  45. 16 Jun 2008 9:07 am

    Aşa o fi mai bine ?!

    http://a-citi.weblog.ro/#post-406053

  46. 16 Jun 2008 9:09 am

    April: stii ca uneori tu, asa mica si individuala, poti fi un fel de holy grail care depoziteaza o esenta minunata? anume aceea de firesc. stii ca asta nu-i putin lucru? ca, fara sa exageram, poate insemna totul? miza pentru cum vom fi? cita vreme esenta asta respira in lume, pentru mine si citiva altii lumea e un loc frumos. :)

    ma bucur si ca A. pare ca si-a dat seama ca nu e ok virulenta aceea – pentru asta te salut, A (aseara, cititndu-ti comentariul acum ascuns, am ramas stupefiata. voiam sa te intreb doar tu cum te simti in momentul in care insulti un om – oricare om – in halul acela? cum te SIMTI tu in acele clipe?? cind dupa orice, absout orice reteta morala din lumea asta, crestina, budista, mozaica, atee, etc. etc. – si nu le iau in calcul pe cele totalitare si distopice, desigur – a ocari un om, a-l face presh din vorbe, a-l mitralia cu injurii este o crima morala?… si un suicid, in cele din urma…)

    cit despre soarta acestui oras deosebit de ghinionist, cu mici sincope de prosperitate, se pare ca invatam in hopuri. se pare ca in urmatorii 4 ani trebuie sa invatam cit de catastrofal e sa uiti si/sau sa experimentezi obraznic, din frustrare veninoasa. mie votul de ieri mi se pare re-editarea, la scara mai mica, thank God, a celui din 2000, cu Vadim (Timish cu Vadim!!…). iar partea buna e tocmai asta: ca e la scara mai mica. scadeti asta din momentul 2000 Vadim si cred ca vom vedea cit am invatat noi, totusi, intre timp. daca nu pina la capat, "asta e"… in orice caz, gratie acelei "instante" care e istoria, din fericire superioare noua tuturor, figuri neo-tribale precum oprescu si-au ispravit epoca. asta e clar. parerea mea este ca pentru el or sa fie 4 ani de facut de rusine big time, de imagine de "papagal". dar poate o sa invete si el ceva din asta. si, desigur, sper in ciuda tuturor acestor fapte sa fie in stare sa ne dovedeasca ca ne-am inselat, cind il consideram penibil, servil, tribal. hai sa vedem! in orice caz, faptul este consumat: suntem in regresul care ne va forta sa invatatm.

    in fine: mi-as fi dorit foarte mult sa putem invata si altfel decit astfel…

    gata. multumesc, April. :)

  47. 16 Jun 2008 9:14 am

    Smb: esti ridicol, ai grija ca te vad ;)

  48. 16 Jun 2008 10:27 am

    Da. Am văzut. E mai bine.

  49. 16 Jun 2008 10:38 am

    Ştii, astea trei zile sînt ca de Paşti. Pogorîrea sfîntului duh-Cinzecimea sau Rusaliile.

    Mare sarbatoare.

    Ps. Miercuri am o restanţa. Să rîzi sau să plîngi-asta-i dilema Şi vorba interlocutorului: nu mai trage de timp !!!

    :)))))))

  50. 17 Jun 2008 1:02 am

    cu democratia nu vad probleme. cit despre bunul-simt…
    io mi-am zis parerea la mine-n blog. asta daca e voie :|

  51. 17 Jun 2008 1:52 am

    eu spun ceva si tu sari la altceva.

    invoci bunul simt. bunul meu simt imi spune ca nu este in regula ce ati facut voi. din motivele enumerate in comentariul de mai sus. asta ce ma face? nesimtit? sau sa citez din insemnarea spre care ai link pe blogul tau, unul dintre acei "oameni incrancenati si amari, frustrati si invidiosi, plini de ei si refractari"? un om limitat? ca sa citez iarasi?

    si cam atat. mi se pare inutil sa continuam.

  52. 17 Jun 2008 2:03 am

    uffff.
    nu vorbeam de bunul simt romanesc de genul "e bine sa taci cind vorbeste cineva mai in virsta". ci de englezescul "common sense".

    si daca nu vezi legatura dintre BATAIA cu perne si BATAIA administrata de mineri unor oameni care credeau ca sint liberi, amice… esti un orb/un om limitat/refractar.

  53. Nes permalink
    17 Jun 2008 2:48 am

    Legatura se vede, dar mai bine va duceati s-aprindeti o lumanare. Fara camere video. Fara publicitate. La mine pe strada nu s-a tras, dar in noaptea de 22 s-a auzit un zgomot foarte ciudat undeva in oras. Am iesit in usa. Femeile si barbatii acestui orasel cantau, cantau cu toata inima… si erau departe daca i-am auzit. Atat de bine-i aud si-acum, atat de apasate-s amintirile imaginilor cu urangutani de la 15 iunie ’90, incat va propun sa va infigeti pernele adanc. Cu legaturile voastre cu tot.

  54. Nes permalink
    17 Jun 2008 4:57 am

    *erau departe daca i-am auzit – asta a fost o perla. Radeti.
    *in loc de "infigeti" trebuia sa folosesc "introduceti".

    A nu se lua ca insulta. Stiu si eu… Incercati, vedeti. Am sa fiu in primul rand si-am sa rad. Jur pe rosu. Am sa va sustin pana la capat. (Si neaparat sa-mi dati link. Cu efect "blur" pe zonele rusinoase daca se poate.)

  55. permafrost permalink
    17 Jun 2008 7:15 am

    vai mai SMB, ce draga tie tie lumea si cumstii tu natura vinisoarelor de la rect. de fapt stiu, totulvine din prea mare iubire pe care ti-o porti, ie? asa stii tu despre unele sialtele.

    hello aprilu. ie ca si tu ai inteles ca mine? cand ai spus ca aiinteles mai mult? pai? ce draq, oamenisuntem, si culti, si cu total recallu dupa noi (cu fata de perne cu zambile oropsite intulpina d ebulan). ce era sa consume niscaiva negreala d elitere? stie de emooo! pai inacord cu vinisoarelede la cur, emo ala de la hemoroizi, dar na, SamantaMeamBucata, vorbeste in radacini, ca doar se pricepe. Altii zica fra..bra…el/ea e cu emo..adica..vezi vezi..ai sange tu albastru in tine, dar EMO!!! atentie da?

    stai ca m-am pierdut in puncte, de invidie ca nustie unde stau si eu heheh. so, in cateva cuvinte unsuroase el/ea (numa un labar ar fiinstare sa faca astfel de amentintari, dar dupa cum s eexprima pare o lady ciufulita cu un bigudiu ce-i face cretul de la cur) a vrutsa itispuna de fapt ca vrea sa faceti o serata-ntre perne, sa faceti eventual o petrecere in pijama cu cascheta de miner, si asa, ca intre fete (nu-i bai daca elabar, il trecem la fete, ca are glas finutz) sa va destainuiiiti si sa te faca sa intelegi ca esti emooooidaaa da? si sa sarutati oracolee (SMB nustie ca oracolul tau e o bata de baseball primita-n dar).

    vai mor de ciuda. siculmea, sieu stiu unde stai :)), instanga, la volan. da cred ca SaMoriBoule dorea sa zica "cum stai", ca la cate viziuni plenare i-ai dat, probabil te viseaza cu ochii deschisi.

    "Serios, gandeste-te si la e:t ot ce au e un blog si o vena numa’ buna de taiat.."

    vena mea, erectule sipotentule cand e vb de scoti coaiele pe blog, e la tine. si chiar vreau sa mi-o tai :D

    vezi ca stiu unde stai :)))

    prasta garii, smb, tie iti plac atat de tare pernele (ca ai vazut tu infilme ca se tin sub bazin pt o mai buna penetrare) incat aveai tot ghesul sa (te)manifesti ie?

    cat despre povestea din topic, e de jena curului lui smb. probabil ca ar fi folosit altceva pentru simbolistica, ba bulanu de miner era cam complicat de stilizat inmintea "celor cuumor". da, ca sa nu aiba nimeni bulane-n cur, s-a ales perna.

    macar de si-o puneau pe fata.

    amuitat sa va zic

    STIU UNDE STATI CU TOTII!!!!!! (em-am dat mai intr-o parte d ela monitor ca sa nu existe reciproca)

    voi continuati. eu ma joc cu SaMBuru.

  56. April permalink
    17 Jun 2008 7:35 am

    mai Perma mai.. sa te iei tu de anEMOne d-astea care vorbesc de dEMOcratie.
    fii si tu mai EMOlient, mai cerEMOnios cu fetitsele .. sau cu fetitsii, dupa caz. pardon, gen. era si ea in pms si na..

    da, ai dreptate, toti stam in fatsa calculatoarelor si asteptam cu nerabdare sa vedem ce mai scrie SiMBurica asta. ai blog, fata?

  57. Comisarul Blogovan permalink
    17 Jun 2008 7:50 am

    daaaaa, totul are legatura cu radacina da? patrata evident, penca radacina e legata de cap(at), adica e diiiiiip!!!! a dat chiar si coordonate ale adancimii hihi.

    fataaaaaa are blog da nu are venaaaaa! ca nu mai era la ofertaaaa!!!!

  58. permafrost permalink
    17 Jun 2008 7:51 am

    esuzEMOi…eram in tozalele de la munca :D

  59. Nes permalink
    17 Jun 2008 8:34 am

    Ioan? Ioan Becali? :)) Sint eu, carnetul de partid! Grena-inchis :)) daaa! ca tinem cu Rapid! si cu Banel, recunosc. Viva Banel. Deci, si nepotelele face bine, afacerile? Gigi? El v-a dirijat din umbra, nu? Pentru Cruce, cum. Stim noi astea. Sanatosi sa fim, la anul sa mai ne-nveselim, si daca n-avem idei, wtf punem banda de anu-asta. Cu floricele. Baftalo! :))) Pardon, saru’mana.

  60. 17 Jun 2008 8:57 am

    :)) normal ca juri pe rosu.

  61. April permalink
    17 Jun 2008 9:13 am

    :))))) sa traiesti, Nes.
    bei o cafea?
    da-mi arati si mie carnetul ala rosu? ca io n-am vazut niciodata vreunul… in afara aluia de note, de la scoala.
    vreau sa pling si sa-mi tai venele, sunt nitel nostalgica.

  62. Nes permalink
    17 Jun 2008 11:57 am

    :) Sa traiesti si tu, iar daca vrei totusi sa-ti tai o vena, vezi, aici se greseste cel mai mult. Intotdeauna e mai bine sa suni un prieten, ca sa mergi in Rai.

    Eram prea mic ca sa tin minte. In duminica in care-a inceput Revolutia (sau ce-o fi fost), eu am remarcat ca nu mai erau desene animate. Cam ca la cutremurul din ’90 cand a-nceput sa danseze televizorul, bunica-mea crizata sa ma scoata din casa si eu radeam de ma prapadeam. Era opera la TV. Intelegi.

    Am baut azi, suna-ma maine. Sa-mi pun un memo sa nu-mi uit lama, in caz ca te hotarasti. :) Dar, daca-mi dai voie, zic sa mai stai. Vorba lui Zully, "daca nu ma-ntorc ne vedem pe a’lanta lume, iti tin un loc la umbra".

    Da’… DE CE esti nostalgica? Iti lipsesc cozile la paine, pariu. Le-am prins pe toate posibile. Mi-e dor de Fosfarin, mda…

  63. 17 Jun 2008 12:48 pm

    mdap. asta e problema. forma unui protest atat de serios. un pillow fight importat de afara, unde de altfel se practica fara a ii atasa niste evenimente de genul asta. sau vreo importanta mai mare decat cea de distractie pur si simplu. o chestie cool si trendy printre internauti, la fel de cool si trendy cum e si sa iei niste elefantei si sa te agiti cu sticla de apa in mana in fata unui dj daca aparti vreunei alte subculturi.

    hai sa luam pillow fightul asta, sa ii zicem mineriada de catifea, sa il legam de somnul ratiunii care naste monstrii, sa il legam de saritul fulgilor. si totusi parca are la fel de multa legatura cu mineriadele cum ar avea cu o reclama la perne. sau poate trebuia sa incercati un zombie flash mob. poate asta se potrivea si mai bine.

    distractiv este altceva. si vorbesc de ultimul link de pe blogul tau, ioane. distractiva este incrancenarea cu care va aparati ideea, este amuzant cum invocati democratia si totusi nu puteti sa acceptati niste pareri contrare.

  64. 17 Jun 2008 12:55 pm

    si ce este atit de distractiv aici: http://bluff89.blogspot.com/ ?!

    noi am organizat acest protest pentru ca, teoretic, Traim intr-o tara democrata. nu invocam democratia. doar bunul simt.

  65. Nes permalink
    18 Jun 2008 2:13 am

    Prietene… est cretin. Singurul care-si intinde fundul pe-aci esti tu. De ce faci chestia asta? A, da, pentru ca tu esti cretin si poti face orice daca-ti pui mintea.

  66. April permalink
    18 Jun 2008 10:38 am

    ce comentarii nimerite – ale lu’ smb/stf – la o insemnare despre lipsa de respect.

  67. 18 Jun 2008 10:46 am

    :)) nici chiar asa de nimerite. sa fi fost o insemnare despre lipsa de cap, mai mergea.

  68. April permalink
    18 Jun 2008 11:06 am

    eh, e material de studiu, la asta ma gindeam. un dummy (both ways)

  69. Stf permalink
    18 Jun 2008 12:22 pm

    gotta be kiddin’ me..
    Rascoala indaptatilor puahahahahahahaahahahaha. Hai sictir si suge’o’n cur, prietene carabus. Permaprost esti degeaba si din cate se vede, sti si tu asta. Pentru restul gainarilor care vin buluc din gaurile curului netului si posteaza cu avant, sperand sa publice un foileton la batranete: mue bre, fa-ti doo pensii facultative si spala chilotii cu clor, daca esti chiar din popor!

  70. Stf permalink
    18 Jun 2008 12:25 pm

    assholes

  71. permafrost permalink
    19 Jun 2008 12:40 pm

    ce facusi neam de m.uie scursa-n perna, te transformi? tu si cu jana ce mai faceti d-astea. acu esti SugTotulFebril? vaiii painu trebuia sa intaresti ideea, asta se vede dinstart.

    apropo, vezi ca acu se fac plombe si cu portelan, mai ascudne dracu sperma aia de pe masele.

    \"Permaprost esti degeaba si din cate se vede, sti si tu asta\". vaiii nusti isa te joci doar cu pernele..stii sa o faci sicucuvintele? :)) Sa stii cae sub permafrost ce ai scos tu acolo, da d proatsa garii ce esti, crezi ca tampoanele trenurilor sunt facute tot de always. apropo, sa stii ca trenu nu manifesta. asa sta el vagon dupa vagon. a nu de aia stateai tu intre ele? erai la ciclu? :))

    Auzi tanti (orice x siy s-ar fi ratacit prin adeneu tau incurcat, tot o gaura mare ai. si aia e la cur), expresia asta \"suge\’o\’n cur,\" dovedeste un mare nesatz la dta. adica nici nu astepti sa iti iasa dincur si gata hop top iti finisezip0lombele?

    sau tu vorbeai de topi top? pai stiu ca fundul tau e tot gura, da totusi, eu ma dau cu guma turbo :D

    \"assholes\". :))

    auzi, acu shai sa vb serios. de care asshole? neagra sau asshole pitica alba? tu esti gaura neagra? absorbi totul? adica tot ce scoate lumea pe cur tu absorbi fara putinta de scapare?

    SiTuF***-ma, haicu subtiorile in vat, hai sa curga transpiratia pe perne (tre sa simbolizam si sangele cu ceva nu?)

    pentru bulane stii unde ma gasesti. sau nu stiiunde stau? in spatele tau proatsea hehe

    *

    ma escuzi aprilu ca mi-am facut loc de joaca pemuia samburelui aici la tine-n ograda.

Leave a Reply

