Skip to content

varza

11 Jun 2008
Cică pătrăţelele
mele ar fi poezii.
Aşa zice un nene
într-un blog de care-am aflat alaltăieri – mulţumesc pentru link.
 

Îl cheamă Savin Nicolae
Badea şi are o grămadă de bloguri pe blogspot cu diverse variante de nume, combinaţii
de trei luate cîte două, cu
_, –  sau scrise legat  … Spune despre sine că este bărzăune la stupii altora, colecţionînd
poezii frumoase. Mai spune şi că are 66 de ani şi că este pensionar din 1989.
 

Într-unul din blogurile
sale mi-am regăsit pătrăţelele cu link-uri cu tot, copiate şi rearanjate niţel,
fără ca măcar să spună de unde. Însemnarea e intitulată poezii frumoase ?  – cu
semnul întrebării cu tot.
Mai apar liste
întregi cu mp3 playerele din weblog copiate de la diverşi useri. Şi poze apar,
şi doar la una am văzut că scrie că i-ar aparţine. Ia la greu ce nimereşte de pe unde îi tună, fără
să întrebe, fără să ceară voie, fără să scrie ale cui sunt.

Am comentat,
cerîndu-i să şteargă pătrăţelele şi făcîndu-i observaţie că a copiat, dar nu a
aprobat publicarea. Hmmm

 

M-am enervat. Am aşteptat
o zi să văd dacă zice ceva… Jen mi-a spus că şi ea i-a scris… Comentariile
noastre nu sunt băgate în seamă – el pretinde că primeşte comentarii de la Adrian Păunescu.


Mi-am dat seama
că n-am nici o şansă de izbîndă. Ia serviţi un citat din pagina lui:
cele bune să se-adune, cele rele să se spele! (proverb românesc care redă perfect esenţa
tehnologiei în prepararea substanţelor minerale utile
şi toleranţa în relaţiile
dintre oameni). – am încheiat citatul, sublinierea îmi aparţine.
 
 
A
şa că nu-mi
rămîne decît să-mi cer scuze cititorilor mei că datorită pătrăţelelor mele vor
fi link-uiţi din blogurile lui Savin Nicolae Badea, fost inginer în prepararea
minereurilor şi cărbunilor, actualmente mare copiator de-a valma şi plagiator
de prin bloguri.

17 Comments leave one →
  1. April permalink
    11 Jun 2008 1:01 am

    pai el a sarit gardul dintr-a lui si a ajuns la mine? sa se joace-n ograda altcuiva, il poftesc!

    daca-si cerea voie, mai zic, dar asa…

  2. 11 Jun 2008 2:53 am

    Dada, si sa ceara voie la fiecare vers in parte. Ce daca eu sunt alb ca o rima de Nichita?, am si eu piciorul meu…

  3. 11 Jun 2008 9:31 am

    iete-te si slataretele dactile !

  4. 11 Jun 2008 11:32 am

    Sper ca mossu n-a ajuns
    cu patratelele si la mine..:))

  5. permafrostu permalink
    11 Jun 2008 11:52 am

    adevaru e ca vrand nevrand nenea ala a spus/furat un adevar, ai cea mai tare infatisare la blog roll de pe net :D si e si aia o poezea, de culori.

    ca a luat-o ala cu carutza…urat urat! pai daca nustie corel? :D

    da faze e ca nua luat doar patratelele..poezeaua, i-a luat si sublimul :)) mesaj :P

    io zic ca e pacat de el. ar merita pe weblog. aici ii e locul!

  6. 11 Jun 2008 12:49 pm

    pai si care-i baiul? lasa-l sa se joace si el de-a netul, ca profit nu face de pe urma poeziilor tale patratoase :)

  7. April permalink
    12 Jun 2008 9:01 am

    da, sa ceara voie la fiecare vers in parte…
    tu esti alb ca esti trecut la d-ai care scriu o data la 1/2 an.

    [acum am trecut p-acolo. vad ca te-ai destupat la vorbe.]

  8. 13 Jun 2008 2:21 am

    culorile de la patratele chiar inseamna ceva?

  9. April permalink
    13 Jun 2008 8:41 am

    fiecare patratel are o culoare anume. aici sunt 100, in folderul de patratele sunt cam 140. fiecare are culoarea (si denumirea, ca sa-mi fie mie mai simplu) cf. coordonatelor zise de wiki.
    de ex. patratelul tau e ‘green’. care green are RGB 0, 128, 0. se ia un patratel de 70/70 pixeli in corel si se vopseste cu culorile conform codurilor gasibile aici, de ex. http://en.wikipedia.org/wiki/Green-yellow#Green-yellow

    A, dear, tu crezi ca el, pensionar fiind, isi va fi tradat simtsamintele de unitate, egalitate si mai ales fraternitate cu omul din subteran ajuns popîc in piata universitatii sa planteze panselute? privirea lui imi spune ca la vremea respectiva era si el tinar si nelinistit, ca deh…

  10. 13 Jun 2008 8:55 am

    Aoleu, l-am văzut şi eu pe nenea ăsta. Cât despre circumstanţele sale personale, nu ţi se pare niţel ironică toată chestia asta într-o zi de 13 iunie?

  11. april permalink
    13 Jun 2008 9:03 am

    ba da. ba foarte da. brrrrr

  12. 13 Jun 2008 12:27 pm

    Nu si daca tinem cont de faptul ca nenea Savin e pensionar din 1989

    ;)

    Altfel spus dramul de ironie trebuie mutat in alta parte a constructiei :))))

  13. 16 Jun 2008 4:07 am

    Oare pe weblog.ro nu exista un sistem de afisare a ultimelor comentarii? De-abia azi gasii unc omentariu pisicesc din 10 iunie.

    http://a-citi.weblog.ro/2008-04-15/344118/Bucure%C5%9Fti%2C-Bu

    Stiu ca avem o alerta, dar e vizibila de-abia dupa login :(

    Oare Antonio mai primeste sugestii pentru imbunatatiri?
    Si oare imbunatatirile tot asa catastrofal se implementeaza ?!?!

    o punga plina de intrebari

  14. April permalink
    16 Jun 2008 4:56 am

    nu e vizibila dupa login. eu am alerta aia constant. ca vine cu intirziere, asta-i cu totul altceva. dar e!
    imbunatatiri? pentru imbunatatiri adresati-va blogspot, wordpress…

  15. 16 Jun 2008 6:53 am

    Pai unde e alerta aia ca n-o vad in pagina asta

  16. 16 Jun 2008 6:54 am

    adica la Jen in blog apare pe prima pagina o lista cu un numar oarecare de "cele mai recente" comentarii

  17. April permalink
    17 Jun 2008 8:58 am

    aaa.. acum inteleg ce vrei, si nu, weblogul n-are.
    jen nu mai e pe weblog de vreo doi ani.

Leave a Reply

