Skip to content

prea mult tei

10 Jun 2008
Prea mult tei, oameni buni. E cald şi oraşul e îmbîcsit de atîta tei şi oţetar, mirosuri dulci – şi nesuferite, mie.
La vremea asta, numai salcîmul (dacă se poate, numai dacă se poate, anume salcîmul de la Bucov, pe fundal de pîrîit de motoare şi acustică de concerte în pregătire…) este suportabil.
Dorm prost cam 5 ore pe noapte, fac cearceaful sfoară şi visez că nu reuşesc să dau telefon la timp, mă chinui să vorbesc în turceşte (!) şi fac lucruri în grabă. Asta în timp ce pe zi sunt letargică, bleagă, am un zumzăit continuu în cap şi joc zuma la serviciu. M-am tîmpit.
Azi tîmpeala zilei vine de la o poză cu marea-n multe nuanţe, o dîră de plajă şi nişte măslini.
 
Nu vreau nimic. Dar daţi teii ăştia mai încet. Mulţumesc.
17 Comments leave one →
  1. 10 Jun 2008 4:11 am

    Ce e prea mult strică.

  2. isa permalink
    10 Jun 2008 6:18 am

    Deci da n-ati putea trimite aici o parte din caldura excesiva de pe la dumneavoastra ( 65 de grade latitudine nordica) daca nu va e cu suparare? Acceptam si cu miros de tei la pachet, desi aici inca nu s-au inventat.
    Aici e friiig. Vara cu 6 C!!! Vara-n calendar.

  3. 11 Jun 2008 3:05 am

    cu ocazia asta, da’ti stop si la fabrica de ciocolata, si la duzii de sub balconul meu :) numa putem domne, aromele astea.Cum sa mai invetsi pt licentsa ?

  4. 11 Jun 2008 3:25 am

    Chiar ca imi pare rau de tine daca nu suferi mirosul de tei ! Cred ca e o pierdere … sincer !
    Altora (mie de exemplu) mirosul de tei le place foarte mult . E linistitor si imbie la vacanta …

  5. 11 Jun 2008 8:06 am

    la bucov, la bucov! şi moare emirul…

  6. april permalink
    11 Jun 2008 9:18 am

    da, Izulina, dar voi la 6 grade faceti dusuri reci si mergeti in shlapi pe strada, lasa ca va stiu eu, ursi polari ce s’teti.
    trimitem: 30 de grade azi, si teiul din fata intrarii, e bine? si daca tot fac pachete, pot sa pun si castanul din capatul strazii, mai incolo niste case, pentru Departea, la pachet.

    la bucov, la bucov, ca n-am mai fost de cind cu frigaruile lu’ a mica. :D a-miii-caaaa, un’ esti?

  7. melisandru permalink
    11 Jun 2008 9:56 am

    padurile de pin nu prea miros, da’ daca ne concentram le simtim impreuna. ma uit la ele, ca ma pregatesc sa matur curtea.

    cat despre schimbatul serviciului… foarte bine ai facut.

  8. isa permalink
    11 Jun 2008 12:02 pm

    Ba miros padurile de pin, si inca ce frumos.
    Unul din motivele pentru care ma trezesc la 6.30 dimineatza si merg la scoala, e drumul cu bicicleta pina acolo. Miroase asa de frumos, chiar cind aerul e mai rece decit pastilele de "Mynton". Si mai si traversez riul peste baraj. Merita pina si efortul de a o suporta pe madam Marjo.

  9. 11 Jun 2008 12:34 pm

    of, castan la pachet, multumesc, la fix, ba as vrea si niste miros de tei, ca desi avem alee cu tei aici nu miroase nici de-al naibii…..

    Si caldura, da, si soare……uite, luam noi cu Isa toata caldura de care tu vrei sa scapi, zau

  10. April permalink
    11 Jun 2008 12:37 pm

    nu va speriati, dragilor, Isa locuieste-ntr-un tablou.

  11. 11 Jun 2008 12:53 pm

    Hihihihi, in centrul Hagai mai acum un an – mergeam noi pe-o alee stufoasa copaci mareti d-a stinga si d-a dreapta, si deodata ma paleste asa un vag parfum discret si intreb mai omule da’ce-i cu mirosu’asta? Da omu’de colo: n-ai remarcat ca mergem de zece minute pe subh teii infloriti?!

    Ha ha ha, la Iesi sau la Bucuresti ne-am fi pravalit secerati inca de la 50 metri distanta.

  12. 12 Jun 2008 6:25 am

    Mie imi place mirosul de tei. Ma calmeaza. ;))

  13. isa permalink
    12 Jun 2008 8:48 am

    Isa locuieste intr-un tablou in care-i iarna 8 luni pe an. Daca-i iarna normala, si ninge, e frumos. Daca nu, cum a fost iarna asta, sint multe saptamini in care-ti vine sa-ti tai venele cu ciobul. Singura solutie e sa muncesti pina uiti ca-i intuneric tot timpul.
    Dar sint si zile atit de frumoase ca pentru ele ierti tot viscolul si orasul pustiu.

  14. 12 Jun 2008 12:12 pm

    si eu ador mirosul de tei. tare mi-ar placea sa dureze vreo jumate de an, asa…

  15. 12 Jun 2008 12:13 pm

    bai, in ce tablou locuieste Isa, ca vreau si eu.

  16. 12 Jun 2008 12:49 pm

    Aaa… buna dimineatsa. Dupa cum stii, daca nu raspund la apel, ori dorm, ori maninc :D
    Buei, frigarui am incercat sa-mi fac acasa, dar intr-o seara in care eram ca fara chef, asa ca nu prea mi-au iesit. Deci, da, zic, sa purcedem la o frigaruie cumsecade, pe meleaguri porahovene sau pe unde vreti voi. Si depun marturie ca frigaruile autohtone is mai bune decit musakaua la ea acasa.
    Bine ca nu te face horny mirosul de tei :D

  17. 12 Jun 2008 12:51 pm

    … pe de alta parte, sint niste povesti foarte frumoase cu teii, mai ales cu cei din Galati. Despre cum infloresc ei chiar la vremea bacalaureatului si cit de innebunitor miros dupa ce-s scaldati de ploaie, a se mai pune mina pe "Lorelei" a Teodoreanului. Garantata o boceala scurta la cucoanele sensibiloase (ca mine), la final.

Leave a Reply

