Skip to content

smells like

21 May 2008
 
 
oare de unde-şi găsesc băbuţele parfumurile alea criminale, dulci, dense, ultraflorale, uleioase, gata vechi? din ce drogherie uitată de timp, din ce colţ de oraş, din ce realitate virtuală vin băbuţele astea cu perucă şi arome grele? parfum de violete cîntărind o tonă şi aşezîndu-se lin pe ficat, parfum de .. dunno, ceva cald ca o fîneaţă de Dobrogea, un parfum în care nu simţi nici o adiere, parfum de tufe imense de liliac, neclintite şi pline de musculiţe, esenţa fierbinte a cîmpiilor de trandafir bulgăresc, parfum de lăcrămioare cît clopotele de catedrală, din care curge aroma…
 
 
 
azi dimineaţă iar mirosea a mare pe balconul meu. a bătut vîntul dinspre est, şi mi-a adus aromă sărată şi subţire, de val, nisip ud şi – ****-i – amintiri.
2 Comments leave one →
  1. Lulu permalink
    21 May 2008 5:32 am

    M-a luat cu lesin cand am citit despre parfumurile alea dulci, parca mi-a trecut si foamea. Deci foarte bine explicat mirosul…

  2. 22 May 2008 7:18 am

    Daca te plingi de astea de mai sus inseamna ca nu ai avut niciodata de-a face cu parfumul de mosc !!!!!!!!!

    Aveam o colega care ne facea pe toti sa fim mai buni: dupa ce mergea cu liftul o jumatate de ora vedeai siruri de oameni urcind pe scari …

Leave a Reply

