Skip to content

Let X = X

15 May 2008
Pe domnul din stînga l-am cunoscut într-o zi de aprilie. A fost adus acasă la noi de un vecin, care a spus că-l salvase din gura unei pisici de pe lîngă şcoală. Era rănit la cap şi la o aripioară, si mic, mic, mic rău. L-am pus într-o cutie şi m-am apucat să-l conving că se face mare cu apă de mălai. Am reuşit să-l fac să bea, şi a doua zi dimineaţă era vesel şi forţos, dădea jos capacul de la cutie şi mai multe nu. În dimineaţa următoare nu mai mişca. Probabil că rana de la cap, pînă la urmă, i-a venit de hac, s-o fi făcut un cheag de sînge. L-am dus jos şi l-am pus în grădina blocului, să-l mănînce furnicile.

  
2% pentru Smurd. Eu. Şi după mine, încă vreo 5 colegi, care nu se gîndiseră ce să facă cu ei.
 
Mission
accomplished: bilet la B’estfest, oh, yes. Cîndva pe la vremea aia o să mă şi
mut în garsoniera pentru care plătesc impozit God knows why. Mai astă iarnă
ziceam cam o dată pe săptămână că la vară mă mut, ca să se obişnuiască mama cu
ideea. Acum mă-ntreabă ea, ca să fie sigură. Ahm.
 
Să văd pe ce job /
salariu sar, dar mă mut chiar şi de-ar fi să … vin cu hainele la maşina de
spălat a mamii
(daaarn, sper să n-ajung aşa rău). Una bucată credit la maşină
ajunge – şi abia am trecut de jumătatea perioadei. D’oh. Că tot surfez pe net
de o vreme după joburi, găsesc ieri ceva care mi-ar plăcea, dar după ce scormon
în lista de salarizări descopăr că salariul mediu de bază în dec. 07 a fost cu vreo
100 E mai mult decît ce dau eu pe lună rată + casco. Nu e corect să fie salarii
aşa de kk la chestii aşa drăguţe.
 
În uichend, o
fugă de noapte adîncă, spre unde-am văzut cu ochii. Frig. Frig rău, 5 grade
într-o noapte de mai e cam scary. Scoteam aburi pe gură în benzinărie. Dar
ne-am revenit, şi am cîntat, ce?, ce poţi cînta cînd e frig?, da, aţi ghicit,
colinde pe trei voci. Ajuns, ascultat neşte triluri de paseri ce n-am auzit în
viaţa mea, băut o gură de cafea, întors o dată cu tramvaiele dimineţii.
Cică tu nu făceai dintr-astea la doojde ani.
Ba mai făceam… după posibilităţi şi timp. N-aveam maşină,dar dup-aia am avut, şi am făcut. Drumuri cu
40km/oră pe viscolu’ ăl mare pîn’ la mare, cu o Dacie şi 2 gagici, şi alte
drumuri cu trenul sau maşina, spre Iaşul veşnic înzăpezit sau Braşov sau
Craiova, sau fugi de 1 zi la mare în mijlocul săptămânii, tot eu am făcut.
 
În continuarea
ideii, mi se spune că dacă ai Casco şi-ţi faci RCA la aceeaşi firmă de
asigurări, o să ai casco şi pe extern
. Mda, şi? Păi aşa, dacă eşti în 2 mai şi
ţi se scoală să te duci la Nisipurile de Aur, poţi să te duci. Pe principiul să
ai tot ce-ţi trebuie, că nu se ştie cînd ţi se pupăzează.
Am maşina asta de 17 luni şi încă n-am marcat 15000 km. Mi-a luat-o renumele înainte – eu călătoresc mai mult cu Google Earth.
 
 
[credits pentru tag: Mazi
8 Comments leave one →
  1. 15 May 2008 2:03 am

    Argus paznic la kilograme – hahaha, subconstientul nu doarme (sic!!!)

  2. April permalink
    15 May 2008 2:38 am

    subconstientul meu, in inconstientul lui, facuse legatura cu ARGOS, o firma din Cernavoda care sponsorizeaza tabara.
    nu stiu treaba cu argus paznic la kg, mie nu-mi plac dulciurile, si zahar asa, per se, nu folosesc in nimic.

    stii ce nasol e sa inveti japoneza si sa descoperi dupa ce te-ai bagat in asta ca nu poti citi pe verticala?

  3. 15 May 2008 3:34 am

    unu’, eu nu vad nimic in stanga :( doi, vreau si eu bilet, but i’m terribly broke, poate pica vreun noroc ca anul trecut, cand s’a milostivit cineva de mine :D
    trei : imi place castanul de sus, am si eu aci, o alee intreaga, langa fabrica de ciocolata..florile lor imi aduc aminte de inghetzata la cornet :)

  4. April permalink
    15 May 2008 4:36 am

    iashte poza. mi-a mai zis cineva ca nu vede nimic, dar ea iashte. ba chiar facuta pe 2 mai, ceea ce demonstreaza fara putinta de tagada ca povestea-i de la inceputul lui mai, nu-n aprilie.
    bilete.. speram ca or sa mai fie. la diverta, cel putin, la cheful pe care-l avea fatutsa aia sa vinda.. cu siguranta or sa fie bilete si dupa.

  5. 15 May 2008 12:35 pm

    au şi colindătoarele maşini de spălat :)

  6. 15 May 2008 12:37 pm

    io o vreau p-a mea. (am scris ‘amea’ – si mi-am adus aminte din seria dislexica pe verticala, ce-am citit eu pe un plic de zahar de la Snack Attack. Scria SUGAR pe verticala, si eu am citit ARGUS.)

  7. 16 May 2008 1:44 am

    greu sa faci o poza cu telefonul, avind o pisica in brate. toate-au iesit miscate. asta-i cea mai putin miscata.
    uite, mazi, crackersi d-astia: http://www.weblog.ro/usercontent/1127/08/16052008.jpg

  8. 25 May 2008 11:04 am

    mi tu. smurd.

Leave a Reply

