Skip to content

mediterraneo

14 May 2008
Nişte rucola de la Real, dintr-o cutie mare şi grozavă (deşi frunza dinăuntru, produsă şi ambalată în Italia, mi s-a părut a avea un gust cam ‘saponicol’.. or fi spălat-o cu clăbuc înainte de a o ambala), cu 5 frunzoaie de salată creaţă luată ieri din Obor, nişte castravete, un pumn de migdale mărunţite cu cuţitul, şi o felie ca de-un deget de cheddar maturat, tăiat bucăţele.
Toate în cutia mea de salată, masa mea de prînz. Cu sare, lămîie şi ulei cu piper, homemade. Şi cu un pacheţel de crackerşi cu rozmarin.
Foarte aromat.
Din păcate, fundalul sonor nu e asigurat de pescăruşi şi valuri, ci de imprimantă hîrîind, cafea sfîrîind, telefoane sunînd. Şi eu cu ale mele, încercînd să ignor nevoia de a NU fi aici, acum. Nici măcar salata atît de bună nu ia nodul din gît.
 
Aş da un regat  – pe care nu-l am, dar ştiu precis că e pe undeva – pentru o cafea în altă parte, privind altceva decît un ecran de laptop pe care-mi văd cuvintele scriindu-se.
6 Comments leave one →
  1. Elena permalink
    14 May 2008 5:02 am

    Aprilsea iti multumesc din suflet pentru bloogul tau ,pentru ceea ce scrii dar si pentru tot ceea ce ne oferi pe el. Imi petrec destul timp cu cei pe care mi-ii recomanzi tu Inca o data iti multumesc.

  2. 14 May 2008 6:42 am

    crackersi cu rozmarin :x
    de unde?

  3. exquisite permalink
    14 May 2008 10:38 am

    te invit aici. long weekend? ofer room with a view.
    si da, accept regatul.
    deal?

  4. 14 May 2008 10:54 am

    Ar fi de pomina sa ne bem totusi UNDEVA ceaiul ala/cafeaua aia.

  5. oblia permalink
    15 May 2008 1:40 am

    da, da, altceva: mareaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))

  6. April permalink
    15 May 2008 9:56 am

    hugs, fetelor!
    @ elena: cu placere. ma bucur ca-ti plac si ‘patratelele’, adica recomandarile mele.

    @ mazi: bine-ai trecut pe-aici. Crackersii cu rozmarin se gasesc la megaimage-uri, in niste ambalaje lungi, care contin 8 sau 10 pungute cu crackers. din pacate n-am poza, dar stiu ca-s italienesti, si ca au si simpli si cu ‘tarita’. astia cu rozmarin sunt insa.. (de vina pentru insemnare, ca ei ma luara de-o aripa). Vin miine cu poza.

    @ exquisite: nu-sh cum se face dar tu ai de toate. me hugs you.

    @ A: ar fi. daca nu se putu aici…

    @ oblia: uite cine stie. mare cu culori <i>din alea</i>, nicicum altfel.

Leave a Reply

