Skip to content

paharul ca switch

9 May 2008

– Îmi trebuie o capsă. Ies să cumpăr o capsă. O prostie cît o unghie. Le-am cumpărat mai demult, dar nu le mai găsesc.
– Întoarce un pahar cu gura-n jos. Şi mai caută-le. La mine funcţionează.
– Da? La mine nu…
– E un switch în creier, I suppose.

Dragă paharule,
Uite, te-ntorc cu gura-n jos. Dar nu doresc să-mi găseşti capsa. Nu. Pentru aia-mi iau umbrela şi mă duc să o cumpăr singurică.
De la tine, dragă paharule, doresc să-mi găseşti timpul pierdut, că am 36 de ani şi gîndesc ca la 18, mi-a spus mie cineva şi m-a scos din papuci teribil. Şi doar mă ştii, sunt greu de scos din ale mele. Dar nu era un compliment, no way.
Găseste-mi te rog neuronii ăia pe care-i pierd, că erau preţioşi. Da, probabil că aşa “devii şi tu un om normal cu memoria”, mă desprind de amintiri clare, poze cu data-ora-locul. I should let myself go.
Mai găseşte-mi şi cheful, care cîteodată răbufneşte în serii foarte scurte, azi în maşină era o dungă de soare bătînd din spate, o grămadă de nori negri prinşi de antenele blocurilor şi nişte rockul anilor 80 pe cdul din maşină, REM ziceau ceva cu Nightswimming, şi am auzit prinăuntru cioc-cioc, dar pînă să răspund plecase. Drept e că vreau ceva mai mult decît nightswimming de la concediile mele – aia a fost ok în facultate.

Ieri dimineaţă cînd a sunat ceasul (telefonul), eram convinsă că e sîmbătă. Am binevoit să mă trezesc pentru că prea le zicea telefonul ăla, şi trebuia redus la tăcere.
Mbun, deci nu e sîmbătă? Atunci e precis vineri. Şi vineri a fost pentru vreo oră jumate, plecasem spre serviciu şi tot vineri era pe meridianul meu. Abia cînd am ajuns s-a făcut joi.

Şi, dragă paharule, rămîne cum am stabilit, da?

7 Comments leave one →
  1. 9 May 2008 7:16 am

    …paharul magic, aprilule….

  2. April permalink
    9 May 2008 7:51 am

    intrebarea care se pune este: e jumatate plin sau jumatate gol :)

  3. 9 May 2008 9:25 am

    raspuns: plin sau gol paharul gaseste numai obiecte :)))))

    Trebuie sa recunosc e prima oara cind aud acest eres din cale-afara de interesant.

    Cum ramine cu statuia lui Carol I?

    Or fi intors aia de la primarie paharul si si-au adus aminte de ea… daca si-ar aduce aminte si sa rastoarne cartoful intepat…

  4. 9 May 2008 10:32 am

    Lume lume, am gasit un blog fantastic:

    http://emillia.weblog.ro/

    Inainte sa sriti in sus pe la mici greseli de limba cititi-l pe tot!

    Incepind cu
    http://emillia.weblog.ro/2008-03-05/306209/Doamne%2C-ajuta%21….

    :)

  5. 11 May 2008 12:25 pm

    Gata, m-am lasat de dat cu mausul, se pare ca mai nou bloagele au devenit in principal instrumente de manifestari sectare.

    Ies un pic p-afara cu cercul, pacat ca desi sint 26 de grade apa marii are doar 14 :((((

  6. 12 May 2008 10:38 am

    poate cheia e sa lasam timpul pierdut cu tot ce a continut el acolo unde s-a scurs … sa nu il mai caram dupa noi, atirna greu si ne e povara. si poate de asta uneori nu putem sa ne ducem acum … atirna greu poverile astea … :-*

  7. 12 May 2008 11:25 am

    o, stiam de faza asta cu paharul de mult de tot, acasa mereu punea mama un pahar/cana pe masa din bucatarie, era clar, daca intram in bucatarie si era un pahar intors, nu era lasat la uscat ci se pierduse ceva.

    auzisem ca trebuie sa si spui ceva cand il intorci, dar merge si ne-spus. :))functioneaza clar cu cercei, nu stiu daca gaseste si altele insa

Leave a Reply

