Skip to content

din fuga

26 Apr 2008
Nu v-am spus eu că aprilie trece repede? Uite, e deja 26. 
Eh.
 
Cîndva o să am o însemnare despre mirosurile care-mi aduc aminte de locuri şi lucruri. Pentru că de ceva vreme mă tot lovesc de ele.
Unul din primele mirosuri ale copilariei mele fiind acela de pudră Caron, de la mama (în cazul ei, amestecat cu cel de sală de operaţii şi cu Ô de Lancôme). De-atunci, probabil, mi-a rămas plăcerea pentru mirosurile pudrate, cum e Flower de la Kenzo, şi alte cîteva.
În ordinea de azi am găsit, într-un fund de dulap, o cutie de pudra Caron din anii 70, cu siguranţă, pitită de mine în multe pungi de plastic, să nu i se ducă mirosul. Am scos-o, spre amuşinare şi reîndrăgostire. Copilării.
 
Ah, da, ce caută domnul acesta bărbos pe pagină? Vă las plăcerea să descoperiţi singuri.
2 Comments leave one →
  1. 26 Apr 2008 3:52 am

    Am mai avut si eu una, dar i-am dat-o sorei mele. Ador mirosul de pudra buna, care-ti ramane mult timp in nari. O de Lancome, cunosc, Emotion de la Helen Rubinstein o stii? Sunt multe, hai sa nu ne departam prea tare.
    Am si eu o lista intr-o agenda, daca vrei intr-o zi, ne jucam…

    Iti doresc sarbatori frumoase, cu ganduri bune si bucurii!

  2. 26 Apr 2008 9:04 am

    Un dieu du stade ? mmmm…

Leave a Reply

