Skip to content

8 aleator

5 Apr 2008
[Leapşa de la Ionuţ.]
 
1. m-am (re-re)apucat să dau din croşetă, lately. Oh, well. Dacă o să fiu mulţumită într-adevăr de ceea ce produc, o să vedeţi. Foarte posibil să nu vedeţi, pentru că 2. nu-mi place să mă laud / să mă laude altcineva / s-aud terţe persoane făcînd-o.
 
3. ar trebui s-ajung la mai mulţi doctori, printre care şi medicul de familie, care-ar trebui să-mi înţepe o venă, în contul analizelor obligatorii care trebuiau făcute încă de prin ianuarie. Nu vreau. Aştept să m-adune o urgenţă din stradă.
 
4. ieri m-am întrebat de ce fumează oamenii. N-am găsit răspuns, aşa că mi-am aprins o ţigară. Oricum, e prima dată cînd mă-ntreb, şi fumez din 1992.
 
5. probabil că întrebarea cu fumatul urmează firesc întrebării De ce ţii un blog, adresată de un amic acum două zile. Iaca, nu ştiu, de suflet îl ţin, din cînd în cînd îmi iau cîmpii ca să revin cu dooj de însemnări în treijdă zile.
 
6. bucuria primăverii: rucola la pungă, la Carrefour. Happy happy.
 
7. aş fi vrut să plouă mai mult primăvara asta. Să miroasă a lemn tînăr, a ud, a pămînt reavăn. Acu’, că plouă, aş vrea să vină o dată vremea bună, că m-am săturat de încălţările astea şi vreau să le plimb pe alelaltele.
 
8. Victoriţo, m-am supărat pe tine. După ce că-mi ţin banii blocaţi în cont de trei săptămîni, timp în care n-ai vrut să-i ridici deşi banca zice că nu-i nici o problemă, tu, ce faci tu? îmi anulezi comanda!! Eşti proastă! M-ai enervat de numa! Numa’ fac afaceri cu tine (anul ăsta).
10 Comments leave one →
  1. 5 Apr 2008 4:50 am

    lăsaţi fumatul, haideţi cu cuierul, zic!

  2. R..i permalink
    5 Apr 2008 8:34 am

    Iertare… dar ce este aceea "rucola"? Si, daca tot sint cu intrebatu’… Cine-i Victoritza?

  3. 5 Apr 2008 9:36 am

    rucola e voinicica (iata!)

    http://www.condimenteweb.ro/index.php?module=fisaCondiment&amp

  4. 5 Apr 2008 9:37 am

    Cine-i Victoritza stiu, da’ nu spun, ca mie-mi convine "divortul" lor :)))))))))))))

  5. 5 Apr 2008 10:23 am

    De la o vreme ma-ntreb si eu de ce fumeaza oamenii?
    De ce fac oamenii cancer la palmini?
    De ce cind afla ca au cancer la plamini se lasa de fumat instantaneu?

    Nu s-ar fi putut lasa de fumat la fel de instantaneu cu doi ani in urma?

    Ca sint de fapt aceiasi oameni. Sau gindul la cancer ne face subit mai muritori.

    Uite astea stau si ma-ntreb si in cautarea unui raspuns o sa vin pe 30 aprilie la Bucuresti, pentru vreo trei zile, nu mai mult. Poate ajungem sa vedem si noi cuierul ala din Dr Taberei.

  6. April permalink
    5 Apr 2008 10:39 am

    eh, la mine nu tine cu intrebari dintr-astea.
    bunicul meu a fumat o viata intreaga, chiar si in ultimii douazeci cit a stat la pat, paralizat de la briu in jos. era una din ultimele bucurii pe care le mai avea.
    nasa-mea a lucrat o viata intreaga la anatomie patologica, a iesit la pensie conferentiar a-p la IMF Bucuresti, si a fumat de cind se stie, si mai fumeaza, ca inca mai e. daca nici ea n-a vazut plamini negri de fum si lame cu probe, atunci nu stiu cine.
    stind in casa cu doi fumatori, sot si fiica, bunica-mea (nefumatoare) a avut la un moment dat o problema cu plaminii si cind s-a dus la doctor ala a spus, pe nerasuflate: doamna, de azi incolo nu mai fumati!
    iar tata, medic, nu de tigara o sa se duca.

    ma-ntrebam doar ca parca nu prea-mi place gustul post tigara, si tot am tendinta vreau ceva dupa. atita tot.

    chiar ma gindeam la rezultatul ala, cum mai e, ce mai stii.. nu stiu de ce se lasa atunci cind afla. pina una alta, te pun doctorii sa te lasi.

  7. April permalink
    6 Apr 2008 1:21 am

    rucola e o frunza cu gust interesant si care merge in salate. are un gust oarecum de nuca, si aspect cam ca frunza de papadie. nu e deloc amara. si imi place mie mult de cind am descoperit-o
    [ca si de papadie mi-e o pofta… mmmm]
    iar Victoritsa e o tipa secretoasa. si cu tsoale misto, ca orice dama bine si misterioasa. victoria’s secret. si n-aibi grija, A, ca tot vom invinge. suntem trei calare pe comanda aia anulata, crezi ca ne lasam batute asa usor de mofturile ei d-hamericanca?

  8. 6 Apr 2008 12:34 pm

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/7330850.stm

    Umor englezesc !

  9. ionut permalink
    16 Apr 2008 12:24 pm

    Croşetatul. Câte şosete, scufii şi veste de câine o fi adus pe lume acest hobby?
    Chiar, tu ce croşetezi? Te suspectez de geantă pentru laptop=)

Leave a Reply

