Skip to content

check

1 Apr 2008
april is the shortest month, for me.
 
liliacul stă să înflorească în curtea bisericii Mîntuleasa, şi se tot face că plouă de cîteva zile. [întotdeauna florile înfloresc mai bine şi mai repede în curţile bisericilor]
 
via oblia, un diamant (sper să fie ce zice ea că e, n-am youtube la serviciu), cu mulţumirile de rigoare.
 
în dreapta, Yungchen Lhamo, una din vocile care face să-mi fie dor de locuri pe care nu le-am văzut.
 
aici, eu.
9 Comments leave one →
  1. 1 Apr 2008 1:55 am

    T.S. Eliot reading The Waste Land. :)
    vreau si eu yungchen aia

  2. oblia permalink
    1 Apr 2008 11:56 am

    uof. da’ nu prea ai incredere in mine, huh? ce credeai ca era, in afara de ce zisesem ca e? :)

  3. 2 Apr 2008 3:28 am

    cam greu sa fie toata, nu incapea pe utub.Stiu ca am dat de ea cand aveam exam la eliot, si chiar si atunci nu am avut decat bucatzi de citit. Everything is shorter nowadays..

    in dreapta, nimic :(

  4. 2 Apr 2008 6:47 am

    în dreapta yungchen, tot timpul :-/

  5. April permalink
    2 Apr 2008 7:04 am

    mozilla nu-mi da yungchen. dar explorerul da. din misterele weblogului.

  6. April permalink
    2 Apr 2008 12:40 pm

    aaaaaaaaa.. ba am!
    ma-ntrebam daca e toata, de fapt, in sinea mea. nu e, am vazut acasa. nevermind, tot diamant e. multumesc.

  7. April permalink
    2 Apr 2008 12:42 pm

    si unde-i yungchen din dreapta?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

  8. 3 Apr 2008 12:23 pm

    noup, nici pe IE :( a inflorit liliacul din fatsa blocului, am vazut ieri, dupa ce te’am citit ;)

  9. 4 Apr 2008 8:54 am

    mozilla mea imi da. huh…

Leave a Reply

