Skip to content

ups!

24 Mar 2008
Acum 5 minute aflu că:
 
eu: ai blocat site-uri? vreau webster online, si-mi spune sa vorbesc cu adminul, ceea ce si fac.
eu: please, do something.
admin: am blocat ceva
admin: ce site nu merge?
eu: aha! Webster.
eu: multe care nu-s metropolitane.
eu: si cam toata lumea bombane.
eu: iar netul merge foarte, foarte incet
eu: pina se deschid lucruri, mori.
admin: da, nu mai merg jocurile online, filmele, radio
admin: intr-adevar, netu merge cam naspa, de aceea am pus si un filtru pe radio, ca am zis ca poate d-aia merge aiurea
 
Rezultă că se-ngroaşă gluma. Ne lovi ordinea şi curăţenia de primăvară. Şi pe mine apoplexia. Se cer măsuri urgente, în toate părţile.
 
Primul pas: ce se poate face cu un desktop foarte foarte vechi, cu un ecran care încă merge şi o printeuză care ar merge de-ar fi niţel curăţată? Aveţi cunoştinţă de ONGuri care adună astfel de calculatoare, le mai îmbunătăţesc şi le duc la ţară, pentru kizii de prin vreun capăt de lume? Nu vreau să le scot afară la gunoi, să găsesc ecranul spart şi să se joace fotbal cu imprimanta…
Al doilea pas: 7 ani într-o echipă care e orice dar nu echipă, e îndeajuns.
Al treilea pas: gotta buy a computer pentru acasă.
 
[ăăă.. n-am spus niciodată cît urăsc s-aud cum molfăie cineva ciungă. pot să spun ţine gura-nchisă că altfel ţi-o lipesc în păr unei tipe care-i cam dir. adj., cu funcţii multe şi aere pe măsură? stă de două ore la noi în birou, şi o aud cu toate că am căşti în urechi!!!]
 
 —
edit 26.03, 9:20:
 
    A C C E S S   D E N I E D   
Access to the requested page has been denied.
Please contact the Network Administrator if you think there has been an error.

– tot ce-nseamnă dwld de programe şi update-uri la programe altele decît antivirusu’
– prosport şi gazeta sporturilor
– hotnews
– radio guerrilla, lastfm şi alte radiouri online
– youtube şi trilulilu
– deviant şi flickr
– icanhascheeseburger
… cam tot ce-nseamnă poze, filme, radiouri… găsisem mai multe ieri.

Îmi zice adminu’, ref. websterul cel închis: "să-mi spui şi mie ce găseşti că nu mai merge", "ba să-ţi spun ce găsesc că încă mai merge, c-ar fi mai puţine".

Dacă plecăm de la certitudinea că nu am pe nimeni în echipă care sa fi ascultat vreodată 1/2h de Guerrilla, pe motiv că aia nu e muzică *ya, right!*, şi totuşi Guerrilla a fost interzisă, cîte bune dimineţi vor trece pînă cînd voi găsi blocat accesul şi pe blogu-mi?

18 Comments leave one →
  1. 24 Mar 2008 1:47 am

    Ti-ai reparat calculariciul? Dar guma, guma mai molfaie cineva pe-acolo:))?

  2. 24 Mar 2008 1:55 am

    Poti sa-i spui chestia cu guma – ca rezolvare la pasul doi !!!!!!!!

    :)))))))

  3. 24 Mar 2008 1:56 am

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ce floare

  4. April permalink
    24 Mar 2008 1:57 am

    nici o grija, ca sefa-mea s-a gindit sa-mi spuna cum c-ar trebui sa-mi cam iau zborul, si asta inca de vreo luna.
    "stii, m-am uitat intr-o carte cu astrologia pe zodii pt. 2008, si rezulta ca anul asta ti-ar prinde bine o schimbare. si m-am gindit sa te ajut, nu e urgent, dar pina prin toamna sa te gindesti"

  5. 24 Mar 2008 1:58 am

    ben ami se ocupa cu un proiect de genul asta. vezi http://forum.computergames.ro/4-condica-de-reclamatii-anunturi

  6. 24 Mar 2008 2:09 am

    Ei, pai asa eu am un comp intreg care zace in beci si pot sa-l aduc la vara in portbagaj – cu monitor de-ala de pe vremea lui Pazvante

  7. 24 Mar 2008 2:11 am

    @April, banuiam eu ceva citind printre randuri, dar ce sa zic, poate-i mai bine…

  8. 24 Mar 2008 2:12 am

    eu urasc ciunga in jeneral, le’am interzis omilor sa nu mestece in casa mea.De cleomfanit ca vacile numai spun..nu stiu daca poti sa zici..dar sa pui alta finutz pe scaunul dansei..revenge! :D

  9. 24 Mar 2008 2:16 am

    @A, felicitari pentru blog, l-am descoperit la Roblogfest si m-a impresionat, nu-l stiam pana atunci. Sper ca nu se supara April ca am scris aici. Acolo este o icoana frumoasa, dar n-am stiut unde sa scriu.

  10. April permalink
    24 Mar 2008 2:39 am

    multumesc pentru link, Jen. am tot cautat in uichend link-uri de felul asta. o sa iau legatura cu Ben.

  11. 24 Mar 2008 4:09 am

    orice sut in fund ….si restul stii tu , Aprilsea.
    din experienta iti spun ca este adevarat .
    sapte ani intr-un loc e prea mult. wake up !

  12. 24 Mar 2008 7:35 am

    Cum ai descoperit tu blogul A la roblogfest ?!?!?!

    Ia uite ce puslama si blogul meu umbla pe la petreceri de capul lui si mie nu-mi spune nimic.

    PS. Aprilsea intreaba rogu-te daca lui Ben nu ii trebuie si monumentul de la noi din beci

  13. 24 Mar 2008 9:04 am

    @A, m-am mirat si eu, pur si simplu, dar uite ca l-am vazut:))

  14. 26 Mar 2008 10:11 am

    am şi eu o imprimantă de donat!

    cît despre site-urile închise: welcome to the corporate world. now please run, while you can.

  15. 26 Mar 2008 12:17 pm

    Oh, ce idee bună cu linkul ăla: am trei calculatoare refolosibile.

  16. April permalink
    26 Mar 2008 12:18 pm

    corporata e ma-sa! nu noi. (chiar nu suntem!)

  17. 26 Mar 2008 12:44 pm

    fireşte că nu sînteţi, dar lumea e aceeaşi

  18. 27 Mar 2008 11:07 am

    mi-a placut aia cu orice sut in fund, ca sa nu zic ca uite, colea, vine APRILIE. ba ca am vazut si o motocicleta ieri dimineata pe care scria aprilia si m-am hlizit toata.

    eu zic ca sunt semne bune, mai, e timpul pt o schimbare in bine

Leave a Reply

