Skip to content

miercuri seara

29 Feb 2008
În sala de aşteptare de la service era cald, şi mirosea a mîncare şi a noxe.
Aşa că am ieşit în curte, să fumez o ţigară
                pe care n-am mai fumat-o.
 
Cerul era senin şi bleumarin.
M-am uitat la avioanele plecînd spre vest. Lume veselă adunată într-un boţ
de metal de-l ascundeai dup-un deget. Burta avionului avea ferestre portocalii.
[nu ştiu dacă lumea dintr-un avion e neapărat veselă. da’ e frumos să-ţi
închipui că sînt / păi eu aşa sunt, deci aşa trebuie să fie toată lumea
]

 
(Alaltă)Ieri seară mirosea frumos oraşul.
Nu era frig, deşi era răcoare. Adia o boare de vînticel, numai cît să
gîdile pielea
Curtea de lîngă service pare cam lăsată în paragină, dar are o seră. Era
prea întuneric să mă fi uitat după ghiocei.
Dar mirosea ca şi cum.
 
Subţire.
Proaspăt.
Amintea de aroma malului de Dunăre, amintea de prima zi de tabără cînd
iarba era încă înaltă, necălcată în picioare. Un miros verde, apos, răcoritor,
liniştit, desprăfuit, miros de sevă şi promisiune de primăvară. Şi totuşi era
la DN1.
 

Cred că în acea seară a început anul.
 
În curtea de lîngă noi e o pisică miorlăindă. Face ca o grenadă în aer, miuuuuu.. m-aştept să aud şi sunetul exploziei, dar pauză. Doar miuuu, lung şi subţirel, coborîtor dar fără finalitate.

11 Comments leave one →
  1. April permalink
    29 Feb 2008 2:04 am

    si asta ce stare emotionala are daca face ca o bomba in picaj?
    o sa murim cu totii??

  2. 29 Feb 2008 2:19 am

    ei, asta-i buna, bomba in picaj! :) face ca o artifica (care e singularul de la artificii, ca nu e singur artificie :))?!), stii artificiile alea de se joaca cu ele copiii in dupamasa de dinainte de revelion, de nu pot sa dormi? sau oare sunt pocnitori?!

    in fine, e de bine, nu de rau! narcise, zambile, muguri, alea alea. si da, si eu sunt absolut convinsa ca oamenii intr-un avion sunt mereu veseli si incantati de perspectiva unui "ceva" interesant acolo unde se duc. ca ei mereu se duc, nu se intorc :)

  3. april permalink
    29 Feb 2008 3:22 am

    nenorocirile alea care pocnesc de-ti muta auzul? le stiu, dar asta-i un motan sarman – intre timp a tacut… – si d-abia piuie, cum zic, ca o bomba in picaj, cum vezi prin filme asa, undeva in fundal e razboi, si aici, in prim plan, suntem noi in transee de hirtii, Bubba pune de cafea si lt. Dan isi lustruieste pusca. [both ways]
    .
    cica "in fine, e de bine, nu de rau!" e de bombe, breh!

  4. 29 Feb 2008 6:17 am

    la multi ani :)

  5. 29 Feb 2008 9:02 am

    Aprilsea, o primavara frumoasa iti doresc, la multi ani!

  6. 29 Feb 2008 11:05 am

    Ai observat ca s-au umplut dughenele florareselor de flori? Treci pe linga cite una si-ti muta nasul parfumul de zambila… da’ e placut!
    Ieri, in Iancului, doua tiganci florarese se luasera la cearta, – vorba ceea, ca la usa cortului, insufletit si aprig. Ceva cu fata uneia din ele… daca n-as fi fost in intarziere, m-as fi pitit pe undeva, sa inteleg despre ce e vorba.

  7. 29 Feb 2008 11:59 am

    alea ca bombele-n picaj vor treburi. urjent. sa li se faca sau sa nu li se faca anume ceva.
    la vet, de pilda, bomba-n picaj inseamna ‘ia acul din piciorul meu, acum!’

  8. radu permalink
    29 Feb 2008 12:51 pm

    Daca facea "miu" nu era pisica … era pisoi. Hi hi hi …
    Pisica face "meow" iar accentul pe ultimul sunet denota starea emotionala a pisicii.
    Zi-s-am!

  9. 1 Mar 2008 1:25 am

    Ptiu, c-am rata sa comentez si eu ceva pe 29 februarie.

    Mai incerc peste patru ani.

  10. 1 Mar 2008 1:25 am

    rataT

  11. April permalink
    1 Mar 2008 1:32 am

    peste 4 ani la tine-n blog, da? :P

    uite-aicia, v, la ora 23:59 si 54 de secunde. inca 6 secunde si scapa ziua.

Leave a Reply

