Skip to content

iarba verde din gradina vecinului

25 Feb 2008
Se dă: 2, 3 4 aprilie libere.
 
Se întreabă: ce draq fac? Pentru că, recunosc, undeva în străfundurile mele mă roade un zbor înspre sudest, nu departe, doar vreo trei ore – zborurile spre sudest dar de 6 ore s-au sistat mai demult.
 
Se răspunde:
– Ca să nu faci prostia asta, mai bine uite-te la wizzair. Nu are rute înspre unde nu trebuie să mergi, deci enjoy. Pune mausul undeva şi click on book now. Ai văzut Barcelona? Du-te la Barcelona. (verificare zboruri) Nu, nu sunt zboruri bune.
Se mai pune sare pe coadă:
– Mai urmează şi Paştele, care-i pe 27, la o aruncătură de băţ de 1 mai. Şi iar mai iese de ceva rambling.
Răspuns, cu spume şi 4NonBlondes în fundal, hey, hey hey hey… what’s going on:
– Atunci te duci la Londra. (verificare zboruri x2). Nu, nu te mai duci la Londra că dă cu virgulă. Îţi spun eu, te duci la Veneţia. Ai văzut Veneţia?
– Nu.
– Atunci asta faci.
– Păi Veneţia e de văzut în doi, are you nuts? Mă duc aşa, singură, cu bărcuţa?
– Eh, o să-ţi găseşti un veneţian în piaţa San Marco.
– Un veneţian made in Taiwan. Hai, mai lasă-mă. Nu mai plec nicăieri. Dar nicăieri!
 
Deci, unde rămăsesem?
 
edit: una bună rău, via youtube
9 Comments leave one →
  1. 27 Feb 2008 1:31 am

    La Roma ?

  2. April permalink
    27 Feb 2008 1:59 am

    unde duc toate drumurile. neah. nu si ale mele. am eu ceva cu Roma aia, un no no.

    acolo voia s-ajunga tata. i-a placut italiana de mic, facuse cursuri la Institutul Italian, ii era draga ca ochii din cap. si era aproape sa plece, mai avea vreo saptamina, in anul 5 de facultate, cind a intervenit ceva urit, care l-a retinut pentru totdeauna aici. neah, cine stie, intelege.
    si spune ca, daca e sa existe reincarnare – desi, ca un crestin ortodox ce este, o refuza din start – dar daca e sa fie, sa-l faca Doamne-Doamne un ciulin pe unul din dealurile Romei, sa se uite la ea forever.
    hm.
    deci eu acolo nu merg.

    sau poate-o sa ma duc cindva, cind oi fi batrina, sa bat dealurile Romei in cautare de ciulini, si sa ii mingii. macar voi sti ca l-am gasit.
    sau si p-acolo se construieste-n draci?

  3. 27 Feb 2008 9:06 am

    ei nu, ca astfel de insemnare ma straneste rau de tot! adica e rost de plecare, si tu dai in stresul optional?! cum se poate mai?! ok, nu roma, nu venetia, atunci florenta-pisa-siena. Sau olanda, ca infloresc lalelele la keukenhof , ca sa nu mai spun de portocalii in floare de la sevilia-cordoba. ca sa nu mai zic de paris, ca asta e poveste veche. destinatii cacalau, maria ta, cum s-ar zice. scuze din partea ta……cam la fel observ. :))

    pune mana pe palaria de pana si urneste-te.

  4. 27 Feb 2008 9:07 am

    nu palaria de pana, ci cea de panama. sau pana mea, cum s-ar zice :)))

  5. april permalink
    27 Feb 2008 9:43 am

    yooohooo… citi ani sa fie de cind n-am mai vazut asta? oldies and goldies.
    tsarumina!

  6. 28 Feb 2008 2:26 am

    Malta.

  7. tantzel topaitor, tavan zornaitor, ora doua somn u permalink
    29 Feb 2008 1:53 am

    Vaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!! Povestiri din padurea verdeeeeeee!!!

  8. ...ora doua somn usor permalink
    29 Feb 2008 1:54 am

    …era acolosha sus!
    :(

Leave a Reply

