Skip to content

blue

29 Jan 2008
Cred că o să vină primăvara.
 
Ziua a mai crescut, nu mai plec cu farurile aprinse de la servici. Şi e altă lumină în aer, chit că soarele, la apus, ar trebui să fie în acelaşi loc în care era pe la vreo 15-20 noiembrie. E alt aer, cerul e mai lung, norii-s mai înalţi.
Mirosurile sunt altele. Chiar şi cel de lemn ars, de pe lîngă casele cu sobe. Miroase a proaspăt.
 
Aseară aş fi mers pe jos kilometri, numai să amuşin aerul.
E lumina aia care-mi place mie. N-aş fi vrut să fie chiar acum, aş fi preferat un început de martie în care să fie lumină cristalină şi cer adînc, copaci negri, pămînt umed şi soare vesel. Şi cînd colo, e doar un sfîrşit de ianuarie. Şi la apus cerul se face violet, roşu, oranj, verde şi apoi negru. Superb. Aş vrea să pot poza asta.
 
Vorbind de poze, uite ce mai fac românii: dau la copcă la 7 grade cu plus. După cum se vede, vălurelele lacului sunt la cîţiva metri distanţă. De pică vreunul în apă să vezi tam tam, 112, televiziune, spital, declaraţii, poliţie, prime-time, tot tacîmul.
 
 Anul trecut Natacha Atlas îmi spunea, şi eu credeam, că le printemps c’est arrivé jusqu’ ici, grâce a toi. Mă uitam lîngă mine şi era cineva, din pricina căruia venea primăvara. Minciuni. Doar ştiam că primăvara vine singură, chiar şi nechemată, dar niciodată cu mîna goală. Chestie de educaţie. Ar fi trebuit să nu uit.
Am nişte însemnări pitite, şi multe altele într-un folder în comp. La una postată, cîteva scriseProstii, era ziua mea [aceeaşi cu a Virginiei Woolf] şi m-apucase limbariţa. Same old shit. Şi nu, nu le public.
 
 Îmi iau o lună de pauză, ok? Poate o să găsesc ceva de spus după. Dacă nu, o să mai tac ceva timp.
 M-a întrebat cineva deunăzi de ce scrii? Mda. Scrii cînd ai ce spune. Dacă nu, nu.
 Da, sunt depresivă şi asta-mi ocupă tot timpul. Dar nu mai vreau să vorbesc despre asta.
6 Comments leave one →
  1. 29 Jan 2008 1:52 am

    "Scrii cînd ai ce spune. Dacă nu, nu."
    Uneori, mai rar dar se intampla, daca nu scrii nu shti ca ai ceva de scris/spus.

  2. isa permalink
    29 Jan 2008 2:11 am

    O sa-mi lipsesti.
    Dar te intorci peste o luna, da?

  3. 29 Jan 2008 2:21 am

    apai da, same day cu Ginny, wow, that’s another reason to love ya :) Acelasi lucru imi ocupa si mie timpul, noroc ca am sesiunea sa mai mai ascund…sa vina the sweet ram season o data, deci

  4. 29 Jan 2008 6:07 am

    La multi ani !!!

  5. 4 Feb 2008 1:02 am

    hei. atata tot – ca sa stii ca noi suntem aici. eu si magarul.

  6. 6 Feb 2008 1:45 am

    Aceeasi poveste si pe lacul Pantelimon. Oricat de pofta mi-ar fi de peste, nu m-as duce sub gropile alea de apa.

Leave a Reply

