Skip to content

go to

25 Jan 2008

Oracol. De plictis. De depresie. De liniştire.

Google. Căutaţi cuvîntul care răspunde la întrebările de mai jos. Alegeţi prima fotografie. Postaţi.
 
1. Ce vîrstă vei avea la următoarea zi de naştere:

   sau  , depinde cînd citiţi.

 
2. Un loc în care ţi-ar plăcea să călătoreşti:
 
 
3. Locul tău favorit:
, dar nu e clară, aşa că o prefer pe asta, care-i hotelul la care stăteam acum 7 ani, chiar în această zi.
 
4. Obiectul favorit:
 
5. Mîncarea favorită:
 
 
6. Animalul favorit:
 
 
7. Culoarea favorită:
albastrul de lîngă ‘gîtul’ delfinului, nuanţa aia clară de turcoaz.
 
8. Oraşul natal:
 
 
9. Oraşul în care trăieşti:
 
e acelasi oraş, dar am ales altă poză.
 
10. Numele animalului de companie avut:
Uf. Am scris Tess, şi mi-a rezultat o blondă de Hollywood, cu o rochie urîtă. E mai mult goală şi nici nu arată bine. Am scris Maxi şi rezultatul a fost o poză cu o tipă cu nişte sîni imenşi. Am scris Julie şi mi-a apărut încă o tipă, topless, slabă, poză secsi a la anii 70. Mi-e frică să mai scriu Dick, pentru că sunt sigură că rezultatul n-o să fie un cocker spaniel.
 
11. Ce asculţi:
 
 
12. Poreclă pe internet.
Uraaa… am găsit pe cineva care nu este eu. There are two of us in this world!
Şi aşa, la numele meu complet răspund o grămadă de brazilience! hm.. unde nu m-aş duce niţel pînă acolo să-mi găsesc omonimele?!
 
13. Nume de botez:
 
 
14. Nume de familie:
Hm.. L-am găsit pe tata! Dar nu şi la poze, thanks God.

 
15. Un obicei rău:
 
LOL. Eu sunt din liga ălora care fumează, nu din a celor care nu!
 
16. Primul job:

 
17. Studiile:
 
apropo de japonezi, genuinely Made in Japan.
enjoy.
 
 
Şi cam atît. Am sărit cu bună ştiinţă cîteva întrebări. Pentru că pot.
 
Faza zilei:
Ea: de abia astept sa te revad
Eu: pai sa vii cu bine.
Ea: parca au trecut o mie de ani de cand ne-am vazut
Eu: asa ceva. ce dor imi e de tine.
Ea: unde mai stai?
Eu: tot acolo, cu mama si tata.
Eu: 1000 de ani mai tirziu, eu la fel.
Ea: tu si chinezii aia vesnici.
 
Azi am făcut ceva ce trebuia să fac. Am mai închis o uşă. Mi-am făcut acest cadou.
No comments yet

Leave a Reply

