Skip to content

peisaj citadin

8 Dec 2007
Citii la Vidal in blog ca a avut noroc – coincidenta? – sa-i scrie primarelui de Bucuresti si sa primeasca raspuns prin fapte (muncitori pe strada). Mai zicea Vidalul cum c-ar vrea sa-i scrie si lu’ Ontsanu de la Doi, cu o poza, poate are succes.
Doiul lui Vidal fiind acelasi cu al meu, s-a facut c-am iesit in seara asta nitel pe shtrasse, sa-mi umplu plaminii cu ceata. Si uite ce-am pozat, Vidale tata. Am si eu un fix care nu se misca.
 
Avem dupa cum urmeaza: una bucata strada pe nume Vatra Luminoasa, in bezna deplina. Stiu ca pe dreapta este asezamintul pentru nevazatori, dar nu stiam ca trebuie sa ne-nvatam toti cu aceasta stare de fapt.
    si   
 
Aceasta poza reprezinta o strada care face legatura intre Vatra Luminoasa (ce ironie, daca stau sa ma gindesc.. cum e vatra? si anume, luminoasa!) si Iancului. Bezna cit cuprinde… si peste!
 
Iar asta-i Pierre de Coubertin, poza dirdiita (eh, voila: dârdâită). Luminile verzi sunt de la OMV. Luminile care se remarca prin absenta sunt de la iluminatul public.
 
Asta am avut de spus. Multumesc pentru atentie. Nu mi-am rupt picioarele. Inca.
 
PS: sunt perfect de acord cu ‘eu nu arunc gunoi pe strada’, cu ‘intr-o tara civilizata oamenii fac dus in fiecare zi’, si alte initiative de felul asta. Si ma face sa vad negru in fata ochilor nesimtirea astora care-s mai ‘mari’ ca noi, au, adica, piinea si cutitul in ceea ce priveste prapaditul asta de oras. Da, eu nu arunc gunoi pe strada, nu scuip, nu stric. N-as vrea nici sa parchez unde deranjez. Si nici sa-mi rup picioarele pe strazi. Ce ziceti, daca eu fac ceea ce-mi sta in putere, faceti si voi ceea ce trebuie? Of.
6 Comments leave one →
  1. xxl permalink
    9 Dec 2007 2:17 am

    Cum, nu te-ai prins de gradul de rudenie: Vidalu Videanu? :)

  2. 9 Dec 2007 11:55 am

    Sa te-nveselesc putin cu reversul medaliei

    http://www.agd.nl/upload/1184197_661_1193415729218-27-10-Nacht

  3. exquisite permalink
    11 Dec 2007 3:56 am

    intr-o buna zi eu o sa ma intind pe jos intr-o mare intersectie. pe un pat de borduri.

  4. April permalink
    11 Dec 2007 8:51 am

    asta-i o prelucrare postmoderna dupa originalul ‘i wanna lay you down on a bed of roses’. c’mon.. bordurile intseapa la coaste.

  5. 13 Dec 2007 2:01 am

    as mai scrie io mailuri la edili, daca nu mi s-ar opri corentu’ des din motive de lucrari la pasaj subteran in plina intersectie aglomerata, si-anume doamna ghica.
    :(((((
    cre’ ca urmatoarea scrisoare ar fi la scoala de dat cu tirnacopul: ‘stimati domni, va rog insistent sa va invatati elevii sa nu mai infiga tirnacoapele in cabluri. multumesc’.

Leave a Reply

