Skip to content

MgB6

12 Oct 2007
ăăă..
da, m-am întors.
am mîncat cu noduri, am povestit cîte ceva şi am început parlamentările fără succes cu tata. nu ne mai înţelege, dar vrea – nu ştie ce, doar strigă nume. mama e cu zîmbetul de la o ureche la alta, şi cu lacrimi de oboseală.
parcă nici n-aş fi fost plecată. aici e la fel. ceva mai gri, totul, pe-afară, cu frunze căzute.
(îmi) e toamnă.
 
nu ar fi trebuit să fie aşa.
home is where your heart is, right? 
13 Comments leave one →
  1. 12 Oct 2007 5:16 am

    bine ai revenit, aprilule. important e ca te-ai simtit bine, nu? hugs

  2. april permalink
    12 Oct 2007 5:17 am

    da.
    bine v-am gasit. a fost frumos si complicat. a fost concediu.

  3. xxl permalink
    12 Oct 2007 7:16 am

    Bine ai venit!

  4. Mesmer permalink
    12 Oct 2007 7:29 am

    Si ce ar fi daca odata ai veni si n-ai mai pleca?

  5. april permalink
    12 Oct 2007 8:29 am

    si ce-ar fi daca n-ar mai fi necesar sa ne despartim – cred ca asta intrebai, nu? regardless of directions, adica, de unde spre incotro.
    pai ar fi bine, zic eu. foarte bine.

  6. 12 Oct 2007 10:16 am

    bine ca te-ai intors ca-mi faceam griji }{

  7. april permalink
    12 Oct 2007 10:39 am

    nahhhhh…. obisnuiam sa zic – as a kid – ca io, oriunde ma voi plimba in lumea asta mare, voi veni acasa in Romanica. that was my statement. i have a hard time readjusting gauges and drawing again my map.

    pfui, ce-ar merge o limonana acum.. uns ar merge. limonana = 3 limete verzi si amarui, stoarse de zuc intr-un pahar + neste crengute de menta d-aia piperita, nu asa, oricum, adica menta ‘nana’ + gheata maruntita. toata compozitia se pune-ntr-un blender, spre omogenizare, si se serveste cu paiul si cu ‘mmm’-urile si ‘ah’-urile aferente.

  8. 13 Oct 2007 2:25 am

    Interesanta reteta de limonada. Iar despre revenire, n-ai ce face, romanii au o vorba: rau cu rau, dar mai rau fara rau. Aici trebuiau diacritice, dar nu am.

    Iti doresc numai bine.

  9. 13 Oct 2007 2:25 am

    Interesanta reteta de limonada. Iar despre revenire, n-ai ce face, romanii au o vorba: rau cu rau, dar mai rau fara rau. Aici trebuiau diacritice, dar nu am.

    Iti doresc numai bine.

  10. 2410 permalink
    13 Oct 2007 3:14 am

    right & Mesmer is right.

  11. 16 Oct 2007 5:37 am

    acum am vazut ca am scris lee in loc de ele, picioarele. in fine :).

    nu e nevoie de umbrelute, desi ar fi binevenite. era asa, o constatare, ca stiu perfect ce zici, stiu cum e nici prin cap sa nu iti treaca ca vei accepta sa pleci de acasa de tot. (eu am facut-o, simtindu-ma datoare eu mie insami…)

    eh, vorba ta, stiu ca e usor de spus ca uneori trebuie pus carul in pietre si stat si facut un mic bilant cu cele cu plus si cele cu minus……..

  12. 16 Oct 2007 12:17 pm

    sa stii ca si eu gandeam exact la fel, mica fiind , nu concepeam ca as putea sa am o viata in afara patriei muma, cu tot ce insemna ea, parinti, prieteni, etc.

    si iata ca se poate, iata ca am picioare si pot sta pe lee, pt ce merita. ca la urma urmei asta e intrebarea, ce merita? ce meriti?

  13. april permalink
    16 Oct 2007 12:21 pm

    i know somebody who would buy you a drink for this comment.
    drink cu umbrelute multe. pe o plaja. cu nisip alb si alea alea. eh.

Leave a Reply

