Skip to content

deci da (INSEMNARE CIORNA)

13 Sep 2007
cica niste unii pe transfaragan au ramas infipti in zapada viscolita. za-pa-da?? sa n-aud!!! si ca sa n-aud, plec. in tsarile calde. fiind septembrie, cica-s numa’ bune.
in cel mai rau caz, ne citim peste-o luna. in cel mai bun, cit de curind.
ca tot am avut un ‘countdown’ masurat de la 1 incolo, acum i se apropie deadline-ul. au mai ramas citeva ore, la vreo 15, cu tot cu zbor.
 
voiam sa mai comentez si despre detinutul cu regim semi-strict care-a evadat de la inchisoarea de maxima securitate (ce-o fi cautat acolo? s-o fi dus in vizita? ca la radio ziceau ca avind regim semi-strict, putea sa desfasoare activitati in afara penitenciarului). o fi iesit pina la colt sa-si ia tigari, s-a uitat sa se-ntoarca.
si despre alerta de tsunami post-cutremur, cu valul de 15 centimetri. unde plec eu nu da cu cutremure, asa ca nu recunosc!
si despre gunoaiele – am si eu un fix care nu se misca – pe care le-a stirnit vintul din ultimele zile si care zac pe trotuare si pe la margine, de n-ai unde sa mai calci. nu le-aduna nimeni, femeia de serviciu de la bloc zice ca-i grija primariei, primaria nu baga masini de maturat pe aleile dintre blocuri. ugh. o sa murim ingropati in gunoaie.
dar nu mai comentez nimic. plec si gata.
 
see ya. sa nu fiti foarte cuminti!
7 Comments leave one →
  1. 13 Sep 2007 4:00 am

    drum bun, baai, pe unde te-oi duce!

  2. April permalink
    13 Sep 2007 6:46 am

    aha.. gaijin alive and kicking. this is good news.
    multumesc.

  3. 14 Sep 2007 8:16 am

    plimbariseala placuta, sa gasesti numai lucruri bune acolo si sa le gasesti la fel de bune la intoarcere aici.

  4. Isa permalink
    14 Sep 2007 10:31 am

    Drum bun, buburuza. Sa-ti mearga bine pe acolo.

  5. 14 Sep 2007 11:06 am

    take care si sa te intorci numai cu lucruri frumoase :)

  6. 14 Sep 2007 11:36 am

    să îţi fie bine!

  7. 14 Sep 2007 12:45 pm

    Goed zo

Leave a Reply

