Skip to content

De ce sunteti stupizi, bai?

3 Sep 2007

De ce nu va pasa? De ce nu cascati ochii? De ce nu stiti ce vreti? Cit va ia sa va ginditi, sa va mutati de pe-o buca pe ailalta, sa va mai uitati in dreapta si-n stinga, si-n sus la mamica, sa stati cu degetul in gura si sa socotiti daca femeia din fata voastra are sau nu caracteristicile necesare.

Care-s alea, necesarele?
Cam
ce-ar trebui sa faca o femeie ca sa fie vazuta ca este, ca face, ca merita, ca poate fi, ca de-abia asteapta sa fie?
 
Ce anume trebuie sa stimtiti si unde, ca sa va asumati o relatie? Dincotro trebuie sa bata vintul si care trebuie sa fie numarul optim de stele pe cer ca sa va pice fisa, si sa va asumati ‘nebunia’ sau sa aveti curajul de a avea o relatie serioasa?
Trebuie sa-mbatriniti, nu, ca vinul? Ca vinul ala care mai face si floare, mucegaiti pe suflet va gasiti ca va trecu vremea si hai si noi sa intram in rindul lumii.
 
Cam
cita vreme tre’ sa treaca, sau cita bere tre’ sa beti, ca sa vedeti ca omul ala de linga voi v-ar sta alaturi, de-ati sti sa vedeti? Ca v-ar pune soarele si luna pe cer si ar sti sa va iubeasca.
Cam
cit trebuie sa astepte o femeie un ‘semn’ de la voi, altul decit ala de ‘mda, sau lasa’.
 
Cica:

    Mi-am luat papuci.

    Misto!

    Nu, nu e misto, ca mi-au fost dati.
 
Deci sa nu va string eu pe voi, pe toti astia care faceti din astea, si sa va duc in
Antarctica
? Acolo v-as duce, in fundul gol v-as tine, sa nu mai aveti cu ce va fali, bai micilor, si sa va fie frig, la suflet si la talpi, sa va ginditi la ce-ati pierdut, la ce cald v-ar fi putut fi daca stiati sa vorbiti, sa simtiti, sa vedeti. Si cind o sa vreti ceva cald, v-as da tot apa rece, nu brate de femeie, nu ochi zimbitori, nu caldura patului si a unei mincari bune.
Sunteti niste prosti! Orbi de-ati fi si ati avea simturile mai ascutite.
Un singur lucru se poate invata de la voi: orgoliul. Halal!
 
[PS: mind your language la comentarii, ca sunteti in gradina mea si sterg ce nu-mi convine de nici nu va vedeti!]
73 Comments leave one →
  1. 3 Sep 2007 2:24 am

    Ah! Cum m-ai uns pe suflet!

  2. mack permalink
    3 Sep 2007 2:43 am

    multumesc.
    >:D<

  3. April permalink
    3 Sep 2007 2:49 am

    hugs, fetele.

  4. Mido permalink
    3 Sep 2007 3:05 am

    Da, bai. Ca bine zici.
    Is curioasa dac-o sa comenteze vreun zmeu la insemnarea asta.

  5. April permalink
    3 Sep 2007 3:06 am

    nu.
    poate numai piticii… baltii… nu aia de-i stim noi, da’ p-acolo.

  6. April permalink
    3 Sep 2007 3:07 am

    acuma, c-am zis ce-am zis si ca am mai pus si PSul, adio comentarii de la ‘zmei’.

    despre ‘zmeiala’ lor, numai de bine.

  7. 3 Sep 2007 3:10 am

    :) zi frumoasa :) }{

  8. 3 Sep 2007 3:21 am

    Adevarul este ca s-a cam rezolvat in ultima vreme cu grabitul la maritat/insurat, nu prea se mai grabesc tinerii sa faca asta. Mai ramine de rezolvat chestiunea inversa, despre care vorbesti tu. Dat caldura bratelor ei pe raceala ‘independentei’ lui. Bine, bine, nu ne grabim, nu ne grabim, dar deloc? :)
    Acu’… daca-i vorba de orgoliu, refuzul e o prostie de netagaduit. Dar daca-i vorba de altele?

  9. April permalink
    3 Sep 2007 3:39 am

    altele . . . .
    [am tot scris aici, si am tot sters. e mult de discutat. cum definesti ‘altele’, ce procent au, dac-ar fi sa masuram o relatie in procente, cum simti ca nu-ti e, de cite ori ‘nu-ti e’ si de cite ori ‘m-am invatat sa nu-mi fie, deci nu mi-e nici acum, vad eu mai tirziu’, si tot asa. detalii, multe!]

    deh.

  10. 3 Sep 2007 3:59 am

    aprilul inflacarat si cu biciul in mana! as fi comentat ceva cu de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere, dar mai bine tac, pt ca stiu ce spui. adica frica frica, dar daca frica asta ascunde orgoliu……..pai atunci mai bine ei si orgoliul lor, decat un menage de tipul el, orgoliul lui si cu mine.

    usor de filozofat, greu in practica

  11. 3 Sep 2007 4:14 am

    mie-mi pare ca asteptati comentarii de la feti frumosi, nicidecum de la zmei. zmeii nu comenteaza pt ca nu sunt pe profil. textul mai degraba se refera la feti si cavaleri (mai mult sau mai putin inchipuiti, dar sigur doriti). mai ramane de stabilit daca nu e si printesa bob de mazare p’acolo.

    asta e comentariu de span. se accepta?

  12. 3 Sep 2007 4:35 am

    se accepta.
    aici nu e vorba de feti frumosi si cavaleri in zale, sau lanceloti vesnic indragostiti.
    aici e vorba de oameni normali. de incredere. de dragoste. de cifra 2.

  13. 3 Sep 2007 4:55 am

    a fost o replica vizavi de "zmeii" eventual speriati ca nu au voie sa injure ori, eventual de o insmenare care pesemne ar trebui sa ii infiereze. sa fim seriosi!

    "Cam ce-ar trebui sa faca o femeie ca sa fie vazuta ca este, ca face, ca merita, ca poate fi, ca de-abia asteapta sa fie?

    Ce anume trebuie sa stimtiti si unde, ca sa va asumati o relatie? "

    pai daca una bucata zana care nu sufera zmeii ajunge sa isi puna o intrebare de genul asta, are o mare problema, in curtea ei, nicidecum a celor ce joaca la fileu.

    "relatie" serioasa :) asumare. hehehe

    adicatelea totul incepe cum? printr-o relatie frivola? neserioasa? dupa acre totul sta sub semnul ceasului? ca trece timpul si ala tre sa vada, sa fie eficient, ce dracu :).

    ultimul tau comentariu contrazice toata insmenarea. e vbde dragoste, de doi :).

    pai daca x sau y isi pun astfel de probleme (akk cand punem de o relatie serioasa), atunci acolo nu a existat nici "dragostea" nici "doi", nu mai mult de scenele cu sifonatul cearceafului.

    fireste, cunosc destui care pot avea 5 relatii serioase pe luna si care au iubit fara numar, fara numar :)

    asta cu te iubesc dar sa o luam mai usor si sa vedem, tine de anii liceului. nu pot crede ca sunt oameni maturi care sa isi dea cu saruri la nas in fata unor situatii descrise de tine. fie barbat fie femeie, caci nu a facut nimeni trademark pe situatia penibila. ne paste pe toti.

    ca uneori negam evidentele, este altceva. nu inseamna ca ele nu au existat.

    acu a comentat un zmeu. se accepta? :)

  14. April permalink
    3 Sep 2007 5:07 am

    d’oh. polemica la ora asta nu poci face. vezi ca dupa comentariul asta m-am tirat.

    totul incepe printr-un fel de ‘hai sa vedem cum e’.
    vedem, si e. io-te…. e? vai, hai sa fugim, ca daca ne prinde si nu mai putem fugi, sau, si mai rau, ne pune shaiba pe deget? doamne fereste sa suportam atare degradare de la statut. doamne fereste sa ne mai si placa. asa, mai bine raminem la ‘a fost misto, hai pa’. 5 pe luna, dupa cum zisesi. imaturitate, raceala la suflet, dupa cum zic eu.
    ai priceput? e vorba despre premisele unei relatii carora li se da cu sutul asa, din principiul orgoliului de mascul feroc.
    sunt oameni maturi care reactioneaza asa. si d-aia si reactia mea la reactia lor. lui. lor. whatever.

  15. oagamaga permalink
    3 Sep 2007 5:20 am

    da!

  16. 3 Sep 2007 5:24 am

    "ai priceput?" – nu tanti. ma iertati dar succesiunea unor termeni ca "imaturi" si "maturi" aplicati incriminatilor ma baga in ceata.

    " imaturitate, raceala la suflet, dupa cum zic eu."
    "sunt oameni maturi care reactioneaza asa". reactie la reactiune? :)

    insemnarea nu este decat o forma de frustrare (probabil indreptatita) fata de o situatie pe care probabil o mai stiu inca cativa cunoscuti ai tai. Eu nu ii scuz pe cei cu 5 la luna. Dar nu pot sa zic ca vina e doar a vanatorului. CAnd te joci de’a incercatelea atunci accepti din start ca poti fi doar un sample. si uite asa, din joaca cu mostrele se nasc si mosntrii.

    nu mai aplica besica cu fiere doar pt sexul masculin. ce definesti tu, este tipic unei anumite categorii de "oameni". din ce in ce mai larga si mai de "succes".

    la cat mai putine relatii :)) (adica putine si bune)

  17. Isa permalink
    3 Sep 2007 5:45 am

    Deh, cunosc si eu un exemplar de-asta, gen "te iubesc cam 65%. hai sa mai asteptam vreo 2 cincinale si, daca se modifica in sus, poate raminem impreuna."
    Baiat bun, othervise, da’ cu un panseu din asta facu’ praf magazia de porcelanuri, de nu mi se mai opri protejata vreo 2 luni din bocit.
    Pai stie el cit bandwidth s-a consumat pina i-a mai venit fetii inima la loc?! Si-n puii mei, pe la 83 de ani cind s-o lamuri el cum e cu procentu’ o mai gaseste pe-aia alive, sau o sa le ramina vreo 3/4 de an sa se bucure de viatza?
    Iubiti-va, ba, acum, ca miine nu se stie!

  18. xxl permalink
    3 Sep 2007 6:14 am

    Problema pe care o pui tu, mi se pare a fi cea a ochelarilor de cal. In acest caz situatia devine echilibrata, pentru ca sunt cam tot atatea iepe cati cai sunt. Partea cea mai grea este aceea ca nu am vazut niciodata un cal punandu-si singur ochelarii.

  19. xxl permalink
    3 Sep 2007 6:16 am

    PS Si nici vreo iapa.

  20. zully permalink
    3 Sep 2007 6:40 am

    :D

    io zic sa nu-ti mai pierzi timpul…

  21. 3 Sep 2007 7:01 am

    perma, zici ca "asta cu te iubesc dar sa o luam mai usor si sa vedem, tine de anii liceului." si ca "CAnd te joci de’a incercatelea atunci accepti din start ca poti fi doar un sample. si uite asa, din joaca cu mostrele se nasc si mosntrii."
    atunci cum propui tu sa inceapa o relatie?

    si d-aia subscriu

    si d-aia raman la ideea mea: va doare la basca, baaaaaaah!

  22. 3 Sep 2007 7:59 am

    @lullaby: apropo de ce scrie perma, sunt de acord cu el. iar intrebarea ta "cum propui tu sa inceapa o relatie" – un singur raspuns: constructiv. Adica nu mai suntem in liceu, si suntem mult prea ocupati ca sa ne arda de jocuri tembele de genul sa fie, sa nu fie, sa ma joc, sa nu ma joc.

    Daca vrei ceva, o relatie reala, trebuie sa fii dispus sa depui un efort. Sa iti zici, ok, hai sa incerc, si chiar sa o faci, nu asa, sa incercam, dar de fapt eu stau si ma scobesc in nas si pe urma spun ca parca it doesn’t feel right.

    Nu suntem perfecti nici unul dintre noi. si de aceea trebuie sa lucram la o relatie, ca sa o facem sa mearga. sa fim constructivi. sa nu ne bagam picioarele la cea mai mica adiere de vant.

  23. 3 Sep 2007 8:20 am

    ca "durutul in basca" al lui Lallaby, mi-a parut mai mult ca un alt text de refulare si "descarcare", cu intrebari retorice, la care vor raspunde desigur mai mult femeile, sa confirme si sa se simta bine :))). Dac-o pica si-un zmeu prin zona, n-ar fi luat de tap ispasitor?

    PS: incerc mai intai marea cu degetul, inainte sa ma frig cu vreun comentariu mai pertinent ;)

  24. 3 Sep 2007 8:21 am

    sorry, era desigur Lullaby :) (greseala de tastare)

  25. 3 Sep 2007 9:19 am

    da, da sprijin initiativa! ar trebui sa faci un BANNER IMENS sa vada toti!!

  26. 4 Sep 2007 1:06 am

    mai april, eu stau aici si dau oarecum din cap de pe margine, ca vorba aia, am fost si zmeu si iapa iar acum m-am inhamat cu drag.

    am o intrebare pt ultimul tau comentariu: pai respectivul a venit cu ideile aste asa, din neant? ea nu il vede, nu il simte? cand incepi sa cunosti un om, nu il mirosi ca are idei de genul asta?

    sau apare faza aia nemaipomenita, in care ea cam stie cum e el, dar e convinsa ca o sa il schimbe si ca pt iubirea pe care ea o ofera el isi va schimba brusc parul si naravul si va deveni altceva decat e? nu inteleg. daca el nu pare genul de om care da papucii de frica, atunci sau el e un actor genial, sau ea este plian de speranta.

    cand vrei sa pleci la un drum lung cu masina ii fac o revizie, nu? stii ca nu baga mai mult de 120/h si ca s-ar putea sa te lase frana in mijloc de drum, nu?

  27. April permalink
    4 Sep 2007 2:00 am

    il vede. il simte. sau nu.
    care-i alternativa: sa-i dea ea papucii mai inainte? devine totul un joc de-a leapsa?

    da, cind pleci la un drum cu o masina veche ( :D ) ii faci revizia. stii ca te poate lasa frina, asa ca n-o fortezi. verifici uleiul, presiunea in roti, apa, benzina, etc.
    da’ te lasa cureaua de la ventilator. iaca pozna!

    sper totusi ca printesa sa zica arhicunoscutul "*****", si sa treaca mai departe.

  28. 4 Sep 2007 3:01 am

    prinţesa zicea: tu ai vopsit calul ăsta verde? lol lol
    na, că mă făcuşi să rîd azi, ceea ce e de bine. unde dai şi unde crapă…
    sii ia în vreo patru ore.

  29. 4 Sep 2007 8:29 am

    hehe, v :)
    pai daca tu esti tocmai unul care se codeste (inca) la "relatie" si copiii, vezi sa nu te-auda April :))

    Eu am trecut pe-acolo, am avut si una, si alta, si ce pot spune e ca un petec de hartie nu creeaza nicidecum mai multa stabilitate, dragoste, o atmosfera ideala. C-aici e iluzia.

    Aveam un var, ramas singur prin State, divortat. Imi spunea ca se fereste ca naiba de americance, ca au stilul (multe din ele, sa nu generalizez): te-ademenesc sa le lasi insarcinate, apoi fac un copil si traiesc ani buni din pensia ta alimentara. Nici ca le pasa de casatorie; ba chiar se separa ele de tine :)

    Deci tendintele sunt multiple si variate. Eu n-am inteles totusi unde anume nu mi-ai da tu dreptate (nu c-as pretinde cumva ca am pe toata linia ;))…

    O explicatie simpla, directa si fara echioc la intrebarea "de ce e totusi nevoie de ‘garantii’ la o legatura pe termen lung" eu n-am vazut. Si ce fel de ‘garantii’? Plus ca tot imi ramane mintea in loc: un "one night stand" trebuie sa insemne neaparat angajament pe viata? :)) Sunt de acord ca nu trebuie s-o vrajesti pe cealalta cu minciuni. Eu unul, sa aud ca mi s-ar spune "stii, daca te culci cu mine noaptea asta, TREBUIE sa ramai langa mine", as face imediat pasi :)

  30. 4 Sep 2007 8:40 am

    Tomata spuse: "Daca n-ai 10 femei la activ, verificate la pat, esti degeaba. Daca nu plang minim 3 dupa tine, esti un ratat."

    Eh, aici e-o chestie diferita, si n-ar trebui sa mai credeti ca tot ce zboara se mananca :) Barbatii au, da, tendinta sa se laude cu treburile astea, ca pescarii, nu c-ar fi intr-adevar asa tari ;). Si-o fac si fata de prieteni, nu doar de consoarte.

    In anii de-nceput ai adolescentei, aveam doi buni prieteni (mergeam cu ei aproape peste tot). Unul era obsedat de cat mai multe cuceriri, si ma-nnebunea la cap cu experientele lui sexuale. Celalalt o tra-la-lea cu "variatiunile" (jos, sus, etc). Ma luau ei la mishto ca, vezi tu, eram singurul inca fecior dintre noi. Eu nu ma atacam, ca n-aveam inca varsta sa cred ca "am pierdut trenul". Pana ce aflu ani multi mai pe urma, dupa coincidente si intamplari (ca mica-i lumea), ca de fapt mancasera rahat pe toata linia. Tot eu ajunsesem sa am "prima femeie la pat", cu cativa ani chiar inaintea la amandoi.

    Si-as mai putea da si alte exemple, dar asta-i talcul: e plin da, de barbati ce nu considera c-ar fi _B_arbati (s-o scriu si eu ca April ;)) decat daca se LAUDA cu N-shpe la activ ;)

  31. April permalink
    4 Sep 2007 9:26 am

    Buna dimineata

    Citez din Perma "zmeii nu comenteaza pentru ca nu sunt pe profil" – thus, p-aci nu astept zmei, nu mai pretindeti ca sunteti ceea ce din start ati spus ca n-ati fi!
    Perma se face ca n-ar intelege cind zic ca-s oameni maturi dar imaturi. Oameni mari, breh, nu liceeni. Oameni de la care te-ai astepta sa gindeasca. Da’ virsta din buletin nu conteaza. E young at heart, asa de young ca nu poate sa gindeasca o relatie. Vorba Izei ‘te iubesc cam 65%, hai sa mai stam vreo doua cincinale’. Pai ia calu’ meu si du-te, si-mi pare rau ca m-am obosit.
    Si nu, nu ne jucam de-a incercatelea. Ne jucam de-a speratealea. Ce zici de asta? De-a-ncercatelea se vede ca a fost, pina la urma.
    Singura parere pertinenta, pe care-o asteptam, dealtfel, e ca sunt si iepe care fac asa, nu doar cai.
    In rest, mai incercati marea cu degetul, vedeti, e destul de calda? Da’ daca bate vintul cind ies, nu racesc? Si daca e vreo scoica sau vreo pietricica, nu mai tai? Si meduzele? Si algele? Ugh, mai bine nu ma bag!
    Cam asa.

    Zully… o sa tin minte. Si o sa dau si altora sfatul ;)
    Departe, despre asta e vorba. Despre curajul de a incerca. Nu doar de a da ‘semnale’.

  32. permafrost permalink
    4 Sep 2007 9:53 am

    mai, eu am o alta parere despre zmei. pt mine zmeul nu este un personaj negativ. pt mine e fatul fitzos si rasfatat, precum si proatsa aia din turn. io tin cu zmeii, spanii, zgriptzuroaicele si ale d’astea lati lungila.

    maturitatea fizica nu are nici o treaba in context. mai ales ca tu te refereai la barbati, specimene c se stie ca ating (daca o ating vreodata in viata) pe dna maturitate undeva dupa 40 de ani.

    si daca un om, intra intr-o relatie fara sa-l miroasa pe celalalt de zanisme si fetzisme si ajunge sa fie doar o chestie la mezat, atunci isi merita soarta. iar tipetele de dupa sunt doar ridicole.

    inainte de a fi cascate unele orificii, ar trebui cascati ochii. suntem reprezentarea modului nostru de viata, dupa suntem ceea ce "mancam". ma repet, daca ajungi sa ai o relatie cu un om/a dupa care sa ajungi sa vrei o "relatie serioasa" si "commitment-uri…atunci iti meriti soarta sa fii hanul haiducilor.

  33. 4 Sep 2007 9:57 am

    bine, atunci o sa te-ntrebe un "pitic al baltii" ;) (parca asa ne numeai mai sus): ce alt rau a facut omul de care scrii, in afara de faptul ca nu s-a imbarcat in relatia aceea de lunga durata (de care e o obsesie in masa, bag seama ;))? Daca o femeie "exista, face, merita, e-n stare", sunt acestea motive suficiente ca "prostul" de barbat sa stea langa una pe tot restul vietii? Ca de dragoste n-am prea vazut ca scrii (oare stii intr-adevar ce-i aia?).

    In jurul meu ploua cu cupluri in care femeile tocmai asta au facut: cum s-au vazut cu pirostriile pe cap, i-au tratat de stupizi si prosti, cum faci tu aici. Arama pe fatza, se mai spune. Sau, dupa o vreme de "relatie durabila", s-au saturat ele de ei, si au fugit dupa primul fustangiu. Am inteles insa ca de "iepe" ai retinut si tu, deci nu insist.

    Ce vreau sa-ti spun e: nu-ti face iluzii ca s-a simtit vreunul ofensat de ce ai scris. Ca-n primul rand nu prea vezi logica pretentiilor acestora excesive. Apoi, cum zici si tu, zmei de-aceia, poate nesimtiti, nu cred nici eu ca sunt prin zona. Is doar "pitici ai baltii", ce zambesc fara voie la asemenea iesiri. E-un text care nu pe barbati ii discrediteaza, te-asigur ;)

  34. April permalink
    4 Sep 2007 10:42 am

    loooollll…

    vorbim impreuna si ne intelegem separat.
    Cristiscule, esti nou in gradina mea, nu ma stii, n-ai citit alte insemnari, nu mai vorbi aiurea. tragi concluzii de dragu’ de a polemiza, or what?
    pretentii excesive, obsesie in masa.. e clar ce asteptari ai. ramii sanatos cu ele.

    Permafrost, zmeul = barbat, cu de toate ;), _B_arbat. piticii baltii = restul purtatorilor de gene Y.
    suntem reprezentarea modului nostru de viata, da.

  35. Darius (cel mic) permalink
    4 Sep 2007 10:48 am

    Nu stiu alti zmei cum sunt, da` io tind sa cred ca nu e indeajuns o hrana calda (care si aia cand nu e, lipseste!) si nici fâneaţa patului conjugal intru asumarea unei relatii. Si trebe ca esti tare-n miezu` problemei pentru ca altfel nu vad cum poti fi atat de inversunata.
    Oricum, exista o antartica pentru fiecare si ala care n-a fost acolo, sa arunce primu` piatra. Sau sa comenteze (ca mido, departe sau sky si care mai e).
    Si-nca ceva: in fundul gol de-as fi, si tot as avea cu ce sa ma falesc.
    Lectie de orgoliu.
    Nu ca m-as vedea vizat.

  36. 4 Sep 2007 10:49 am

    cu ce-am vorbit aiurea? Ti-am citit textul de fata si comentariile, c-asa facem mai toti. La "obsesia in masa" ma refeream ca mai sunt si altele care gandesc asa, atat. Iar despre pretentia ca un barbat e prost/stupid daca nu ramane pe tot restul vietii langa o femeie care "merita" (asta am citit din text), da-mi voie, da, s-o consider excesiva :)

    N-am nici o asteptare ;) Daca doreai sa scrii altceva, spune-ne.

  37. April permalink
    4 Sep 2007 11:47 am

    @ Darius: orgoliul tine loc de foarte multe chestii … unora le tine loc de prieteni, de job, de dragoste, de nevasta, de bani, de casa, de familie, de vacante, ba chiar si de viata … nu ca te-ai simti vizat.
    altminteri, ce mai faci?

    @ Cristiscu: am scris altceva. si altii au priceput.

  38. 4 Sep 2007 12:00 pm

    Sunt stupizi pentru ca vor sa experimenteze, pentru ca prefera sa faca o fraiera sa sufere, cand totusi tin la ea, dar nu cumva sa se ataseze sau sa ii arate, ca le pica coroana de BARBAT. Daca n-ai 10 femei la activ, verificate la pat, esti degeaba. Daca nu plang minim 3 dupa tine, esti un ratat.
    Daca isi permit sa planga pe intuneric dupa vreuna care le-a dat papucii, altele ce-i urmeaza nesimtitei o sa aiba de suferit big time.
    PS.N-am citit toate comentariile, asa ca poate ma repet.

  39. April permalink
    4 Sep 2007 12:13 pm

    multumesc tomata. e bine.

  40. Dariu (de pe malu` baltii) permalink
    4 Sep 2007 12:13 pm

    Ma`ntrebi ce fac? / mai sap un drum abrupt / spre iad:
    nu sunt de acord cu tine. trebuia sa intercalezi mai des "altora" prin fraza din ultimul coment. unora le tine loc de prieteni, altora de dragoste, altora de nevasta, altora etc. Si dincolo de faptul ca orgoliul tine de incapatanarea (la urma urmei) fiecarui individ, exista o substanta care da dreptate fiacaruia in a fi orgolios. Caci nu exista fum fara foc.
    (kent-ul de azi miroase a tamaie, ca veni vorba…)

  41. April permalink
    4 Sep 2007 12:16 pm

    Ploua rece, tigarile-mi sunt trase, lemnaria geamurilor e uda. Zi de jug, cu vin fiert pe datorie.
    2 dec. 2005.

    ramine ‘unora’, asa cum am zis.

  42. 4 Sep 2007 12:17 pm

    cristiscu, tu ai dreptate intr-o mare masura, problema e cu bucata de masura in care n-ai dreptate. :)
    asta suna ingimfat-sententios, asa ca reformulez: tu ai dreptate in ceea ce zici, doar ca ceea ce zici nu se aplica in toate cazurile.
    am avut printre amici doua cupluri care locuiau impreuna de 7, respectiv de 6 ani. 7, 6, nu mai conteaza. la un anumit moment, femeile au pus piciorul in prag si-au zis ‘mai nene, da’ noi mai stam mult cu valiza-n drum?’. mai ales ca una dintre ele voia un copil cu acte-n regula (‘om fi noi mai destupati la minte, dar cei mai multi din jur nu sint, si tot copilul ala va suferi, sau mai bine nu-l mai facem, nu?’). poate avea dreptate, poate nu, cert e ca el i-a dat dreptate si a luat-o de nevasta; celalalt i-a pus valiza la usa colocatarei de 6 ani pentru ca s-a simtit incorsetat de pretentia ei.
    acum, eu nu pledez pentru casatorie, mai ales pentru ca eu nu ma grabesc s-o fac. creierul meu nu e construit asa. o fi defect. o fi normal. poate cindva o sa mi se nazare si mie sa ma casatoresc. ba chiar sa fac copii. si multe altele. dar inteleg ratiunile pentru care unii vor sa se casatoreasca. omenirea are deja niste mii de ani de cind isi consfinteste impreunarile. pai, mai, pina si fuziunile de firme se marcheaza cu petreceri-monstru. e o iluzie sa crezi ca pentru cei mai multi oameni casatoria reprezinta doar o bucata de hirtie. nu, pentru cei mai multi oameni casatoria inseamna o dovada a dorintei reciproce. ‘te vreau, mai! imi esti suficient de drag(a) ca sa ma inham cu tine la chestia asta, aici si acum. nu stiu ce va fi mai tirziu, nimeni nu detine garantii pe viata. poate ne vom desparti cindva. poate ne va muri ce simtim acum. poate nu. cert e ca acum te vreau si o sa-ti demonstrez asta.’ aia cu ‘pe tot restul vietii’ oricum este o aiureala religioasa, nu altceva. oamenii nu pot decit sa spere ca va dura tot restul vietii. dar, daca nu dureaza, daca se strica iremediabil, daca nu mai merita, pur si simplu se despart. nu? nu asa functioneaza o casatorie sanatoasa?
    sa ne mai amintim si ca un om iesit la vinatoare de relatii va considera alt om necasatorit drept o prada demna de atentie. in caz ca prada se dovedeste casatorita apar de multe ori reticente sau renuntari. de ce oare? din cauza unei simple hirtii?
    si dupa citi ani de relatie ar avea dreptul/ar fi normal ca unul dintre parteneri sa se gindeasca la o casatorie si sa-si puna intrebari despre relatia in care e implicat? daca sint niste ani la mijloc, daca ambii parteneri sint oameni in toata firea, daca se iubesc (!) sau pur si simplu le e drag unul de celalalt destul cit sa stea impreuna si sa nu se vrea despartiti, daca in aceste conditii (poate ar mai fi si altele, poate sint prea multe astea, habar n-am, imi dau cu presupusul) unul dintre parteneri intreaba de casatorie, iar celalalt zice ‘mai bine nu’, primul n-are motive de frustrare, de suparare, de intrebari existentiale? adica simplul fapt ca se simte frustrat si suparat ii da dreptate celuilalt? poate sint alte lucruri care-i dau dreptate celuilalt, dar in nici un caz frustrarea primului. :)
    na, nu mi-a iesit asa repede, din condei, tot/cum as fi vrut sa zic, dar am incredere ca tu ai priceput. si chiar daca nu, mai putem discuta. nu uita insa de la ce premisa am pornit: ti-am dat dreptate in mare masura. doar am adaugat…

  43. Darius permalink
    4 Sep 2007 12:34 pm

    Ar fi trebuit ghilimelizat textul ala din 2 dec. 2005? I-al meu? Un` ai gasit tu aia? Si ce-are a face cu "unora"?

  44. April permalink
    4 Sep 2007 12:38 pm

    da, mai Vidale. si nici macar nu se punea problema unei casatorii. ci a doar un pic mai multa seriozitate, un pic mai multa constiinta ca ai un om linga tine care te place, te vrea, pe care si tu il placi, il iubesti poate.. hai sa ne comportam un pic mai matur, despre asta era vorba.
    hai sa nu mai ranim daca n-avem chef decit de one night stand-uri. sunt multi, intre barbati si-ntre femei, care sunt croiti pe one night stand. nu-ti mai pierde timpul aburind pe careva care nu e asa, pentru ca dup-aia sa-l lasi in drum la jumatatea drumului. "a fost misto, hai pa", asta e o dovada de prostie, de micime in toate alea. nu ne trebuie saruri ca sa ne revenim, dar ne simtim frustrati si ne punem intrebari. si tie, dar si celuilalt, in lipsa. printre intrebari fiind si cele din insemnarea mea.

    Da, Darius, e al tau. Un sms. N-are de-a face cu ‘unora’, ci cu ‘tigari’.

  45. Darius permalink
    4 Sep 2007 12:47 pm

    google n-are acces la baza ta de sms-uri, bag seama. ca am dat cu google dupa textu` ala, sa vad pe un` l-am postat da` nimic. :)

  46. 5 Sep 2007 1:36 am

    adme, ti-am sters comentariul (si adaugirea), pentru ca era nesimtit.

  47. hfd permalink
    5 Sep 2007 1:48 am

    aprilio, halal, mdam. Da stiu ca stii sa combati frumos. Si ma strangi si un miliard de comentarii in vremurile astea de restriste cand nu mai vrea nima sa scrie din pricina de filtre: coduri, mailuri etc.

    noi zicem, ca da aveti dreptate, dar ca avand deptate lucrurile nu se schimba si nu se vor modifica. Si e valabil si invers. Se cheama unrequited love.

  48. 5 Sep 2007 1:55 am

    da.
    si nu e trist? (both: unrequited love & lipsa de comentarii si zvic)

  49. adme permalink
    5 Sep 2007 2:06 am

    Comentarii sunt, da` le stergi. In fine, nu stiu unde e doza de nesimtire mai mare: in comentariu` lu` asel sau in comentariul meu (pe care l-ai sters si nu-i bai), care comentariu puncta nesimtirea de a generaliza. Nu altceva.

  50. adme permalink
    5 Sep 2007 2:08 am

    mi se pare mie, da` ai obosit sa fi obiectiva. si nici nu-ti mai place.

  51. 5 Sep 2007 2:23 am

    nu.
    dar cind comentezi urit despre persoane pe care nu le cunosti, musafiri aici, ca si tine, imi permit sa sterg ce vreau, dupa cum am si spus c-o s-o fac.
    pe de alta parte… nu vorbi tocmai tu despre obiectivitate si comentarii sterse, y’know!!!

  52. 5 Sep 2007 2:51 am

    Aprilsea: sa inteleg ca mi-ai luat apararea? :-)
    Adme: curios este ca intentia mea nu a fost de a generaliza.Voiam doar sa-i explic Aprilsei de ce nu are sens sa se agite atat. Sau ia-o asa, daca vrei si iti par nesimtita: era valabil doar pentru cei care se simt cu elefantul pe caciula. De obicei, doar aceia se autosesizeaza si sar de fund in sus. Ar fi trebuit sa spun si ca acest comentariu este valabil doar pentru x si y? De unde stiu eu cati barbati se incadreaza si cati nu profilului?

  53. adme permalink
    5 Sep 2007 3:30 am

    asel, reciteste-ti propriul comentariu. "Barbatilor le sta scris in gene sa se coiasca, sa fie nehotarati." Ti se pare ca nu generalizezi aici?
    Curios este ca intai dai cu balta-n balta si-apoi zici ca nu ai avut intentia. Sau nu-ti cunosti propriile intentii sau nu stii sa ti le exprimi.

    "Femeile sunt niste frustrate." Nu cumva asta inseamna ca eu cred ca toate femeile sunt frustrate? Nu se numeste asta generalizare?

    Apriliţo, cand am zis de obiectivitate, nu ma refeream la sters comentarii. Ci la problema in sine. Ti-am recunoscut dreptul de a sterge comentariu cand am zis ca nu-i bai. Si nu stiu ce-am comentat urat. Decat ca am banuit-o ca fiind frustrata. Atat. N-am injurat, n-am palmuit; mi-am exprimat dezamagirea prin acel "mi s-a facut lehamite de blog"

  54. adme permalink
    5 Sep 2007 3:31 am

    *bâta-n baltă, ma scuzaţi. am emoţii.

  55. April permalink
    5 Sep 2007 3:41 am

    now what? si eu am generalizat. sunteti stupizi, am intrebat, si n-am zis ‘unii’. si da, sunt de acord, barbatii se coiesc, de ce se stiu mai bagati in seama, d-aia sunt mai importanti si nu le-ajungi cu prajina la nas. se maturizeaza tirziu, dupa cum singur a zis un reprezentant ‘zmeu’ intr-un comentariu. baga-l in seama pe un barbat, urca-l in slavi, si vei deveni brusc invizibila, iar el se va imbata cu aerul rece al inaltimilor, uitind de tine si de bucuria din ochii tai. eu asta am spus, Asel tot asta a spus, si in general femeile cam tot asta au spus, mai mult sau mai putin.
    si reciproca e valabila, si voua vi se intimpla. perfect adevarat. plingeti-va si voi. eu una n-am ajuns sa ma pling de comportamentul in dragoste al femeilor, for god’s sake! ma pling de ceea ce ma deranjeaza direct, de comportamentul stupid al barbatilor. in numele meu si al prietenelor mele.
    multumesc pentru atentie.

  56. 5 Sep 2007 3:49 am

    @cristiscu: "un petec de hartie nu creeaza nicidecum mai multa stabilitate, dragoste, o atmosfera ideala" – pai, cristiscu, io asta am zis???
    sau aia cu garantiile???
    unde citisi d-alea, bre, ca doar nu in comentariu la mine! :p

  57. adme permalink
    5 Sep 2007 3:51 am

    Pai cam cu atat te-ai ales din toata povestea asta: atentie.

    Off(of, mai mai)topic:
    Napoleooaneee! Mai zi-le, frate, ca bine le ziceai…

  58. adme permalink
    5 Sep 2007 4:00 am

    Si tu nu, n-ai generalizat. Pluralul pe care l-ai folosit in insemnare viza o multime a barbatilor care fac asa. "Deci sa nu va string eu pe voi, pe toti astia care faceti din astea, si sa va duc in Antarctica "(etc)
    Inteleg ca ai ceva cu mine, ma rog, cu felul meu de a nu fi de acord cu asel, dar atata subiectivitate din partea ta? Ţţţţţ!

  59. 5 Sep 2007 4:01 am

    Happy bloggin`.

  60. 5 Sep 2007 4:04 am

    Ce sa am cu tine, mai? Tu chiar crezi ca are insemnarea asta ceva de-a face cu tine, sau ca mi-am adus aminte de tine scriind-o? Daca nu te-aflai in treaba cu comentariile p-aici era mai bine.
    Multumesc Gabi. Dragut ca-n ultimul timp. Nu ca-ntotdeauna, ci doar ca de-o vreme incoace. Dupa ce-mi dai banii aia pe care-i am de un an la tine, poti sa nu-mi mai dai atentie. Iti promit ca n-am sa sufar.

  61. 5 Sep 2007 4:05 am

    adme: de ce nu intelegi, ma, ca sintagma era pur retorica? Scopul ei era altul, doar ti-am explicat! Tu ai citit mot-a-mot, fara sa incerci a intelege contextul.
    Si daca as fi fost o frustrata, i-as fi zis Aprilsei sa nu-si mai bata capul? Tot ce pot sa-ti spun este ca ma feresc ca de dracu’ sa nu devin o frustrata. Nu-mi place deloc postura.
    Si-apoi, nu inteleg, de ce te simti asa ofensat? E problema mea daca dau sau nu cu bata-n balta! Punctul meu de vedere nu este oricum universal valabil… De ce te cramponezi atata de el?

  62. 5 Sep 2007 4:07 am

    scuze, asel, greseala mea.

  63. 5 Sep 2007 4:15 am

    N-am zis ca ai avea ceva cu mine in insemnarea aia, ca nu-s atat de orb. Sau incuiat sa te cred prietena cu fosta-mi nevasta. Faceam referire la stilul in care iti place sa combati. Sa iei apararea unuia in defavoarea altuia. Io am zis ca asel generalizeaza si-ai sarit si tu repede zicand ca now what?, ca si tu ai generalizat. Io ti-am zis ca n-ai generalizat (si o stim prea bine) si asta nu inseamna ce-am zis mai sus? Ca ii iei apararea, nedrept, lu` asel?
    Iar urarea cu happy bloggin` nu insemnea "bate campii cat vrei ca nu ma mai agit" Ci ca lehamitea aia chiar a miscat niste rotite la mine. "Blogati voi ca io doar stau pe aciulea"
    Dar prea abrupta si prea ocupata sa ma-ntepi.
    Imi pare rau pentru neplacerile create.

  64. 5 Sep 2007 5:00 am

    Adme: n-aveam nevoie sa imi ia Aprilsea apararea. Ma pot apara si singura. Acum chiar ca nu era cazul. Comentariul acela il scrisesem pentru ea, cam asta este ideea. Te-ai apucat tu,asa, sa il combati cu vehementa de parca te-as fi vizat! Si uite ce a iesit. Oricum, nu m-am suparat. Zau.

  65. 5 Sep 2007 7:39 am

    un exemplu graitor… barbatul da cu pumnul in masa ca el are dreptate (femeia fiind aberanta de la natura), femeia incearca sa ii explice frumos ca are si ea o opinie a ei, el o tine p-a lui si pana la urma femeia zice "bine, man, e ca tine", se intoarce pe calcaie si p-aici ti-e drumul… suna cunoscut?

    *personajele sunt imaginare. orice asemanare cu persoane reale e pur intamplatoare*

    :P

  66. April permalink
    5 Sep 2007 8:50 am

    vidale, vezi nu cumva sa ma seduci si sa m-abandonezi, ca te dau la ziar!

  67. 5 Sep 2007 9:04 am

    bă, pe mine m-a cam sedus vidal, acu’ ce să zic. şi m-a şi abandonat, aseară, înainte să scrie comentariul de mai sus
    snif-snif

  68. 5 Sep 2007 9:58 am

    mackule, as zice ca a fost invers, ‘meata m-ai abandonat pe mine! :))
    maricico de aprilie, vezi numai la ce ziar ma dai, ca daca ma vad in click sau in cancan… err… err… nu stiu ce fac!
    :D

  69. 5 Sep 2007 11:20 am

    vidale (acuma-ti vad "consternarea"),
    nu dom’le, n-am invocat nicaieri ca vazui toate la tine, ca nu desprind tot ce spun din "operele alese" ale interlocutorului ;) Mai sunt si idei generale, ce merita dezbatute. pe alea le-ai vazut? ;)

  70. 5 Sep 2007 12:27 pm

    Aprilsea, eu zic sa nu te mai cramaluiesti atat. Barbatilor le sta scris in gene sa se coiasca, sa fie nehotarati. Se tem ca daca se opresc undeva, oricat de bine le-ar fi, o sa le cada ceva. :-)))))
    Intotdeauna li se va parea cioara de pe gard mai interesanta decat cea din mana. Pierderea oricum este a lor si mai devreme sau mai tarziu isi vor da seama de greseala pe care au facut-o. Din pacate, pe noi, asta nu ne mai incalzeste cu nimic pentru ca deja suntem departe, pe un alt drum.
    Am purtat o discutie cu cineva (un barbat) ceva mai demult pe tema asta. I-au trebuit 20 de ani sa-si dea seama cat de stupid a fost. Si stie ca nu mai poate face nimic. Asa ca, de ce sa ne batem capu’?

  71. 6 Sep 2007 1:56 am

    cristiscu, daca imi dadeai replica mie, am presupus ca la vorbele mele te referi. dar, na, se vede ca te refereai la ale altcuiva.

  72. 6 Sep 2007 5:37 am

    Aaaaahahaaaa, mooor de ris, tocmai am citit bancul cu evreul in jurul caruia s-a facut marti.

    Ca de restul, n-am decit o adaugare optimista la comentariul lui Zully (care stii neica sa genitivezi corect asa un nume feminin?!): fiecare sut in cur este un pas inainte.

    Ce se tot inteapa pe-acilea (71 !!!) zmeii si cu zinele de-o parte si de alta a dilemei: "ai consimtit sau nu", e vorbarie degeaba. Important e sa-l efectuezi. Pe pas.

  73. 6 Sep 2007 5:41 am

    pentru puristi: sa genitivezi era cu ghilimele exasperate

Leave a Reply

