Skip to content

3 saptamini cu minus

9 Aug 2007
eu aici, cu disperari si pastile, cu lacrimi si asteptari, cu parinti de mutat de la umbra la soare, cu prieteni care nu ma lasa sa pling, cu prieteni care ma scot pe bancuta la arhitectura si ma-ntreaba blind ‘de ce faci asta?’ cind zic ca ma plimbam pe aceleasi strazi dar singura asa, ca injectie, cu prieteni care ma suna din tabara ca sa-mi spuna cum ii bate vintul si ploaia, si cum isi plimba unii burtile din ce in ce mai mari p-acolo, cum sunt ursi in Dunare (vazuti de niste hamericance care luau pastile cu pumnu’!), cu prieteni care vin din strainatate si se casatoresc intr-o atmosfera foarte prieteneasca si intima, cu prieteni care vin din strainatate si ne-arata burticile la fel de mari (el fin’ca gateste bine, ea fin’ca-i in sase luni), cu prieteni carora le merge rau si prieteni carora le merge bine, cu colegi care-mi explica cum trebuie sa gindesc pozitiv si foste iubiri care-mi scriu pe mail "ai gasit un om cumsecade, de ce nu te mariti?"
 
tu acolo, cu poze din locuri, cel mai mult mi-a placut cea cu gradina cu maslinii, si cea aproape ireala, de azi, tu, cu fara telefon, cu fara credit pe telefon, cu fara internet, cu fara elan,  cu bagajele sosite, despachetate si plinse, cu sms-uri innebunitoare, cu colege care se cearta, cu un milion de lucruri de facut si de facut repede, cu singuratate, cu nesomn, cu Cola proasta – lasa ca beau eu p-aici..
 
 
azi, invitatia.
"between mid August and end of October". I should. I would, too. si miine.
 
trei saptamini prin noi.
– ieri am primit webcam, o giucarie pe care stiu precis ca nu mi-as fi cumparat-o nici intr-o mie de ani –
 
LATER EDITED & DELETED.
4 Comments leave one →
  1. 9 Aug 2007 4:31 am

    din primul paragraf am tras eu concluzia ca ai prieteni. multi si buni. si asta e tare bine, zau.

    din restul paragrafelor……ca e greu departe. iar asta, cu noutatea noutatii e greu de invins. cand esti cel care ramane si celalalt e cel care pleaca, unul asteapta si celalalt merge inainte, pe un drum diferit. si pt fiecare perspectiva e altfel. gandeste-te ca fiecare simtim altfel, ce bine ar fi sa simtim la fel dar nu e asa, poate unii pur si simplu asa trec peste lucruri, mai detasat, si seamana cu nepasare. muncitul mult si orele tarzii exista peste tot, la urma urmei tot acasa te intorci ca sa dormi, nu?

    mai bine drum unknown decat known si plin de gropi. parerea mea, cel putin.

    (sa zic sau nu ca tin pumnii si iti doresc sa iasa cum vrei?!)

  2. April permalink
    9 Aug 2007 4:34 am

    inteleapta fata.
    hugs.

  3. 11 Aug 2007 11:18 am

    zâmbesc şi eu aiurea prin commenturile tale. :)

  4. April permalink
    11 Aug 2007 11:25 am

    zimbeste! miine poate fi mai rau.

Leave a Reply

