Skip to content

storm

27 Jul 2007

Obiectele au o minte a lor.

Altfel cum pot explica faptul ca azi am adunat de jos de 3 ori acelasi lucru, in jumatate de ora? Pina la urma l-am lasat acolo, n-am ce sa-i fac.
 
Asta trebuie sa fie si explicatia ca mailurile alea, despre care stiu ca-mi sunt scrise, nu ajung. Serverul de mail nu mi le descarca. Mailurile sunt scrise, cu detalii, cu povesti, cu poze, cu descrieri, cu doruri, cu vise … dar pirlitul de server nu vrea sa mi le dea. Sunt multe, foarte multe, dar nu primesc nici unul. Unul singur, de fapt, cu un ton oficial si care-mi semnala o greseala. Right. 
 
Sa fumam, asadar.
 
Cred ca acum 100 de ani, daca nu mai mult, intr-un 27 iulie plecam spre insula. Si vedeam, in drum, prin satele dobrogene, oameni spalind covoare cu frenezie. Ocazie cu care s-a instituit ziua lu’ Sfintu’ Pantelica drept ziua spalarii de chilimuri. Ehei, ce vremuri… Sa mincati un porumb ars si pentru mine!
 
PS: fotografia imi apartine
11 Comments leave one →
  1. exquisite permalink
    27 Jul 2007 4:30 am

    si uite asa mai imi vine si mie inima la loc la gandul ca cele 3 mailuri pe care ti le-am scris in ultima saptamana pur si simplu n-au ajuns si nu e ca nu mai vrei sa vorbesti cu mine niciodata.
    sau?

  2. april permalink
    27 Jul 2007 4:40 am

    trei mailuri?! unu’ singur. cu raspunsul in drafts. intre timp, bits and pieces din raspunsul to-be au ajuns pe blog, spre citire, ceea ce-ai si facut, si intelegere, ceea ce mi-ai oferit.
    so, te scot la un suc in uichend? n-as sti sa spun cind si cum, ora si loc, ma tem, ca iar am ajuns la cheremul alor mei, adica a nevoilor tatei, prea mut, zilele astea, ca sa le mai emita vocal.

  3. 27 Jul 2007 11:21 am

    fix azi am adunat de jos de trei ori acelasi lucru, in nu mai mult de o jumatate de ora…
    gropi pe soseaua cosmica. :)

  4. April permalink
    29 Jul 2007 1:35 am

    mda. am facut un pictorial intreg la noru’ ala ca sa prind un flash ;)

    ref porumb: sa n-auz! porumb ars pohtesc, d-ala copt in frunzele lui, dup-aia date la o parte (ce-a mai ramas), si .. cu niste sare multa p-o coasta si nesarat p-ailalta. c-asa iese, pe-ntuneric.
    fireste, dupa putsless!

  5. 29 Jul 2007 12:05 pm

    micheteau poza!
    dacă mîncăm porumb ars fără tine o să ni se pună un nod în gît :/

  6. lst permalink
    30 Jul 2007 10:53 am

    >:D<
    mi-e dor … ciudat , nu ?
    dupa atata tacere… speram totusi sa te pot vedea, mai ales pe tine!
    dar … te inteleg …
    hugs!

  7. April permalink
    30 Jul 2007 10:55 am

    da’ cine esti?

  8. lst permalink
    30 Jul 2007 11:36 am

    :) asa stii?

  9. 30 Jul 2007 11:38 am

    aha. mailu’ zice.
    nu merg, asa ca nu ne vedem, nici macar in trecere. auzisem de bine de tine, desi persoana care-mi zicea nu vedea ca ti-ar fi bine. sper sa-ti fie. :) hugs.

  10. 31 Jul 2007 2:36 am

    *sig* îţi dedicăm primul puţles, primul porumb copt şi prima bere. bine aşa?

  11. 31 Jul 2007 2:36 am

    *sigh*

Leave a Reply

