Skip to content

IGP, continuare

21 Jun 2007
continuare de aici
plic sosit ieri.
 
"
Proces verbal
incheiat azi 27 mai ora 13:22:18 (18 secunde! mai sa fie) in Municipiul Bucuresti sectorul 2. (in strada, probabil. Zau ca atita scrie!)

Agent constatator Agent V. R. din cadrul serviciului politiei rutiere, dispeceratul monitorizare video a traficului pe DN1 Ilfov.

Constat ca [eu … CNP, CI serie numarul, domiciliul], la data de 4 decembrie 2006, ora 19:15:40:00 (sutimi de secunda?!) pe DN1 la km. 20 a fost depistat conducind autovehiculul (meu), in localitatea CIOLPANI pe directia de deplasare Ploiesti Bucuresti (deci ma-ntorceam), cu viteza peste limita maxima admisa de lege, fiind inregistrat de aparatul radar cu o viteza de 90 km/h, pe sector unde viteza maxima admisa este de 70 km/h autoturisme, [bla bla.]

Constatarea a fost efectuata cu aparatul pentru masurarea vitezei de circulatie a autovehiculelor tip GATSO CTC-D (stiam ca am Renault) din componenta sistemului de monitorizare video a traficului rutier, mijloc de masurare certificat metrologic. Proba se face cu foto numarul.

[…]

Stabilesc:

a)      doua puncte amenda, in valoare de 78 RON

b)      doua punte penalizare.

Contravenientul poate achita in cel mult doua zile lucratoare […]
"
 
NU AM FOST EU.
Dovada am. Message history in YM. Nu e proba, stiu, da’ pentru mine e. La ora 5 pm vorbeam despre unde avem de ajuns in dupa amiaza aia, in Bucuresti, intr-un loc, cu un cadou de pregatit si oferit, ceea ce am si facut, cu martori. Era trecut de 18:30 cind am plecat din parcarea din piata Victoriei. Nu mai am bonul de la parcare, fireste. Oare-ar fi bine sa colectionez hirtiile alea de la Parking Dalli?
:( me foarte sad.
 
Rezulta ca ma iau de git cu pulitia rutiera si aparatele lor de pozat… Dar pina una alta, tre’ sa-mi platesc amenda.
Oare cu ce data mi se contabilizeaza punctele astea doua?
 
Conform aceluiasi message history din YM am aflat ca-n ziua aia a fost mare discutie mare in cadrul echipei ref. noul cod rutier, pe care l-am tocat toata ziua. De rau augur.
 
—-
edit:
D-abia ce terminai de postat insemnarea de fatsa, cind colegu’ de birou, auzind ca ma duc sa platesc amenda, zice: "Auzi, da’ tu pe 4 ianuarie pe la ora aia pe unde erai?"
Pai ce-are 4 ianuarie 2007 cu 4 decembrie 2006???????
Pun neuronii la lucru, si-mi dau seama ca s-ar putea.. Ma napustesc in pozele mele, si da: pe 4 ianuarie, pe la ora aia, puteam sa fiu venind dinspre Ploiesti. Veneam de la revelion. Ultimele poze-s pe la benzinaria de dinainte de Ploiesti, si cam intr-o ora aveam sanse sa ajung in dreptul Ciolpanilor.
Now.. mai stii?!? Ce mi-e 4/12/2006, ce-mi e 4/01/2007? La mintea lor, nu m-ar mira.
7 Comments leave one →
  1. 21 Jun 2007 1:21 am

    da in judecata hahalerele. am mai zis-o si o mai zic.

  2. April permalink
    21 Jun 2007 2:04 am

    da. caut(a-mi) avocat.

  3. 21 Jun 2007 3:28 am

    eh. exageram. nu ii da in judecata dar fa plangere impotriva procesului verbal. aia poti sa o scrii si tu, nu e mare branza.

  4. 22 Jun 2007 3:00 am

    Povestea ta suna cunoscut… incepe cumva asa:
    "Someone must have been telling lies about Joseph K., for without having done anything wrong he was arrested one fine morning" ?

  5. 22 Jun 2007 7:51 am

    bai. cumpara-ti biciclu. ca macar la ala daca depasesti limita legala ai de castigat cateva sute de calorii in minus :))

  6. 22 Jun 2007 11:00 am

    :) la Procesul ma gandeam si eu.Cine stie ce formular inexistent te pun sa completezi..

  7. 25 Jun 2007 5:44 am

    Eu am fost somat sa ma prezint la Politie pentru ceva similar, ca cica sa-l identific pe cel ce-a condus autovehiculul in data de, pe la ora cutare. Care data era cu o luna inainte. Mi-am rupt creierii un vichend intreg pina ce-am ajuns la concluzia ca io eram ala si chiar eram pe drum, m-au intors din drum de la ghiseu ca sa le duc si tzidula trimisa de ei (ca n-o luasem, ci ma prezentasem constiincios, in persoana), m-am mai dus o data si le-am dus tzidula in cauza si m-au trimis acasa spunind ca mi-or trimite procesu’ oral cu poashta, precum si numaru’ de puncte, si sa ma duc dup-aia sa platesc amenda de mi-or comunica-o. Si-acu stau si pindesc pe poshtache, ca sa-mi mai pierd o dimineata, a treia, la ghisee… Si-atunci, vorba ardeleanului, sa nu-i baji in pchizda ma-sii?

Leave a Reply

