Skip to content

alaltaieri, ieri, azi, acum

17 May 2007
Form fin_TIC_Iasi in stinga jos si pagina numarul in dreapta. Insert worksheet.
 
        De trei zile am nasul infundat in creieri. Ar trebui sa-mi mut biroul de sub aerul conditionat.
 
Send and receive. No mail.
 
        Bai, si Vidal asta. Iar clatite? Mi se face un dor de VV … din pacate, nu de ea ca-ntreg, ci numai de bucatele d-acolo. Am fost anul trecut in Iunie, si era deja aglomerat, am facut poza Stuf-ului de sus de la John, si era plin si murdar. Oi fi imbatrinit de nu mai suport s-aud 5 muzici diferite de la 5 terase in acelasi timp. Hm.
 
                "Stiam ca ai pe cineva, am simtit din prima saptamina." "Cind a fost asta?" "Prin noiembrie." "Nu era chiar prima saptamina." "Da, bine, ideea e ca esti alta. Se vede pe tine. Ramii asa, ca e mai bine." "Stiu si eu… nu depinde numai de mine. Pleaca, nu ti-am spus?" "Si?"
 
This workbook contains links to other data sources. MS Excel cannot calculate a formula. Try one of the following. Cancel. Hai mai scuteste-ma. =’f3_brk_cost_activity 1.1′!F16 plus =f5_reimb_exp!C14 din fisierul asta!
 
                        Las luces de los coches que van pasando El ruido de camiones acelerando No hay gente por la calle y esta lloviendo Los pueblos

del
camino ya estan durmiendo Y yo corriendo…

 
        Intr-o vreme aveam o gramada de melodii care ziceam ca-s ‘de mers cu masina’ – de ascultat cu un anume peisaj sub ochi, cu nori, cu sosea, cu largimea cimpiei. Ascultam melodia asta in drum spre

Ploiesti
, prin toamna. Si mai ascultam si muzica din
Corsica
, si ‘Crezul’ in latineste, ca tot era duminica.

                   
                                "uite un link interesant"

                                "mi-e dor de tine"

                                "te sun cind scap de la condus"

                                Not anymore
 

                "Nu degeaba ma minca mina stinga! Vezi, eu sunt de principiul ca nu are nici un rost sa te strofoci sa ‘achieve something’, nu prea mult, adica. Mai intii, gasisem un cumparator care zicea ca-mi da 5 euro pe metru. Oh, bine, ok. Batem

palma
. Pina au iesit actele mele, cumparatorul si-a luat gindul, ca a gasit ceva mai rapid in alta parte. No prob, ca-n aceeasi saptamina am vorbit cu cineva si-mi dadea dublu. Dar actele tot nu apareau. N-ai idee de cite ori am fost la primarie. Oricum, clientul asta, nr. 2, nu se grabea. Facusem precontractul, primisem 5.000, stateam linistiti. Acum o saptamina primesc un telefon de la o agentie imobiliara, ca daca mai am terenul. Zic nu. Dupa care stau asa si ma gindesc, si ce-mi zic? Ia sa sun eu inapoi, sa vad ce oferta-mi fac. Hirtiile sunt pe iesite, cine stie?! Si sun. Aflu ca-mi dau 200% fatsa de al doilea client. Pai cum sa ratezi asa ceva? Asa ca l-am sunat p-al doilea sa-i spun ca reziliez contractul. O dau cei 5.000 de euro, c-acuma iau 25.000 la precontract. 
Acum vine partea a doua: ma mut in Olanda sau nu?" – later edit: citat dintr-o colega de birou.

 
You are driven and ambitious and tend to make radical moves to reach your goals. You have a peaceful mind, viewing the world with calm and serenity. To you, life is not about struggle and strife but about existence and co-existence. You are creative, mentally active and industrious. You have a sunny, cheerful disposition. [link]
        Radical moves, EU?! Drept e ca sunt on the edge [I’m a donkey on the edge! I have a dragon and I am not afraid to use it!] [Indeed, Dragon.] sa fac una. Dar imi tot cintaresc pro-urile si cons-urile. Citeodata zic ‘da, gata, asa fac!’ – pentru a ma contrazice singura 10 minute mai tirziu.
 
                        “Haideti, va rog, cu mai mult devotament, acum, huooooooo!! Haideti, putin mai mult civism”.
        Pe strada se fac exercitii pentru un miting anti. Se-mpart sepci si tricouri si se incalzesc plaminii pentru huiduieli. Au fost adusi cu camioanele. Masina mea o fi bine? Si la o adica, ce o sa fac cu ea?
 
 
Seren(dip)ity now.
7 Comments leave one →
  1. 17 May 2007 5:48 am

    Chiar ai putere sa pleci? Sunt chiar curios ce simte cineva care ar dori sa se mute in alta tara, una mult, mult mai civilizata, dar mai rece, mai distanta..
    Ai avut asa vreun vis, vreo premonitie, vreun frison, si ti-ai spus da , trebuie s-o fac? Sau nu stii sigur inca?

  2. 17 May 2007 9:19 am

    BA! chiar se pune problema de plecat? ca daca se pune, am un sac de vorba de desfacut. ca trebuie vorbita, crede-ma.

    si o intrebare scurta, care e faza cu donkey on the edge, ca al meu magar ma intreaba daca e de undeva anume…..

  3. 17 May 2007 11:35 am

    wtf is goin’on here? am ridicat si io nasu’ din clatite… si n-am mai inteles nica!!

  4. 17 May 2007 11:41 am

    well… la a doua citire cre’ c-am inteles.
    fuc.

  5. April permalink
    18 May 2007 9:04 am

    v.: astea sunt chestii facute / auzite / spuse mie / traite / gindite rastimp.

    departe: aia-i din Shrek 2, The Donkey, care-i my favourite character.

    which reminds me: AZI SE LANSEAZA SHREK 3. YOUPIIIII.

  6. 18 May 2007 9:17 am

    ps: departeo, io am un magarus la oglinda din masina. sta si se uita la mine si zice ‘baii.. cred c-as face o treaba mai buna ca tine’ ;))

  7. isa permalink
    18 May 2007 12:21 pm

    raton: Pai, pe linga haine groase incerci sa iei cu tine citeva chestii pe care le consideri esentiale in reconstructia micului tau univers: cum ar fi o carte, bilele chinezesti… Ajungi la destinatie si constati ca si acolo sint oameni, nici mai buni nici mai prosti ca la noi, numai ca mai putin galagiosi (ceea ce apreciez) iar ca micul univers e acolo, in interiorul tau, nu tine neaparat de obiectele acelea, care uneori ajung sa zaca un timp nedeterminat prin diverse cutii. Da-i bine ca le-ai luat, ca-ti aduc aminte de tine, cea de atunci.

Leave a Reply

