Skip to content

the cow is blue

23 Apr 2007
– The grass is green. The cow is blue.

– Nu e blue, mai mami… e alba.

– Ba e blue. Ce, crezi ca eu nu vad ca e alba? Dar aia de la televizor e blue.

Punct. Autoarea zicerii are 5 ani, si face engleza la gradi.

 
Ieri, in parcul Tineretului (Departeo, ti-am pozat un castan cu flori rosii), am auzit o fetita de vreo opt ani facind un scenariu de joc, cu alti copii de virsta ei.

"Sa zicem ca eu sunt mama, si eu fac comanda la pizza. Si vii tu, care erai tipul de la pizza. Tu vii, suni la
usa
, si cind eu deschid

usa

, tu te indragostesti nebuneste de mine. Si zici asa doamna, m-am indragostit nebuneste de dumneavoastra. Si eu ma supar si-ti trintesc cu pizza in cap. Vrei sa ne jucam?"

Culmea e ca baietelul, tot 8 – 9 ani, a fost de acord.

Disclaimer: no pizza was harmed in the process. Numai niste ramuri de corcodusi cu fructe.
 
Si ma-ntreb, draga Curtezana, oare cit om avea noi de ‘sapat’ in mintsishoarele astora micii, care adorm in sunet dulce de TV si care se uita la noi si vad ce cred ei ca trebuie sa vada. Ce facem cu iepurasii bionici si costumul de erou superspid din ala cum ii face reclama la getics. Si cu cearceaful si perna cu spaidarmen. Si cu jocurile pe calculator, care tin un copil in casa cu parinti cu tot, in loc sa zburde prin parcuri.
Pe cind un joc pe calculator dupa Povestea Capsunilor fara Culoare? : (
10 Comments leave one →
  1. Mesmer permalink
    23 Apr 2007 3:40 am

    : )

  2. Departe permalink
    23 Apr 2007 3:47 am

    of, multumesc. si crede-ma, stiu perfect despre ce castani rosii e vorba, ca numai acolo sunt de aia rosii.

    si sa stii ca eu cred ca fetita respectiva adoarme in sunet dulce de Sandra Brown, ca numai acolo e faza cu pizza delivery boys, cu instalatori muschiulosi si alte alea….

    a, si inca ceva. ca despre orice altceva, trebuie un echilibru intre alb si negru,nu poti sa negi utilitatea unui joc de PC, care face ca un copil de 5 ani sa fie versat si ras-versat in manuirea mousului clickaitor.

  3. 23 Apr 2007 4:08 am

    eu sunt convins ca o sa facem si joc cu capsunele Curtezanei dar n-o sa-l cumpere multa lumea si o sa ne bucuram doar noi de el.
    ce bine!
    .

  4. 23 Apr 2007 4:10 am

    care-i tb cu vegetarianismul din dreapta sus?
    poftesti cumva sa killeresti capsunele far’de culoare?

  5. April permalink
    23 Apr 2007 4:17 am

    killaresc capsuni, dar numai colorate. nu killaresc animale ca sa le maninc.

  6. 23 Apr 2007 4:26 am

    it’s blue-eyed mauve cow!
    (says vidal, 29 years later)

  7. 23 Apr 2007 6:27 am

    tu spuneai ca savurezi "capsuni fara culoare"!!!
    .
    ma jucam…

  8. 25 Apr 2007 12:44 pm

    In calitate de cititor de capsuni fara culoare, incerc sa-mi inchipui cam ce gen de joc ar iesi… Ar fi categoric un quest, asezonat cu un pic de strategie; cam plicti… in schimb, daca ar da peste un scenarist cu adevarat misto, ar iesi un shooter de toata frumusetea. :))) Nu ca ar mai avea o legatura cu capsunile Zanei.

  9. 26 Apr 2007 1:44 am

    ce tare. bravo

Leave a Reply

