Skip to content

alarma

30 Mar 2007
am o alarma la telefon care-mi da palpitatii.
cind o aud, ma astept la ce-i mai rau. cind o aud la altii, pe strada, imi sare sufletul.
m-a imbolnavit de inima sunetul asta. am mai avut tahicardie pe fond de stress, acum citiva ani. acum ma simt la fel. si mai stiu pe cineva care a dezvoltat o idiosincrazie la aceasi sonerie.
alarma este setata pentru ‘acasa’ si ‘acasa mobil’. drept e ca suna cind imi / ne e lumea mai draga. fara nici o logica, de cele mai multe ori, decit aceea ca ‘sunt tatal tau si am grija ta’.
 
[tata se simte rau. din ce in ce mai rau. nu doar de la alzheimer – cu asta se poate trai linistit ani multi, cei din jur se chinuie.] [si da, subconstientul meu, in inconstienta lui, asteapta sa auda in telefon o chemare finala.]
 
a sunat si acum – si iar m-am speriat. nu suna cind sunt la servici, decit daca-i ceva serios.
si era. foarte serios. Asculta, tu mai tii minte cind am fost noi la Selgros, ca atunci i-am luat lu’ taica-tu un cartus de tigari, si acum spune ca nu mai are. Vreau si eu sa stiu in cit timp fumeaza el un cartus.
 
oh, oameni buni, va jucati cu nervii mei   :(    zau ca nu mai pot!
 
si crezi ca daca schimb soneria, o sa-mi treaca spaimele ref. telefoanele de-acasa?
6 Comments leave one →
  1. 30 Mar 2007 2:39 am

    Nicidecum , pentru ca asa cum ai spus lucreaza subconstientul

  2. April permalink
    30 Mar 2007 2:47 am

    thaaaaaaanks. acum nu mai am dubii..

  3. 30 Mar 2007 3:13 am

    :(( sorry!

  4. 2 Apr 2007 12:17 pm

    aprilule…….are dreptate comentariul de mai sus. nu e soneria e spaima ta. si nu, nu schimba soneria, pt ca macar las-o doar pe asta sa iti aduca stari tensionate. si da, am trecut toti prin spaima telefoanelor…..si a ascutirii urechii, ca sa incerci sa iti dai seama de veste de la primul "alo"……:(

  5. April permalink
    2 Apr 2007 12:33 pm

    pai… _stiu_ ca are dreptate.. :( n-am schimbat soneria, si stiu ca n-ar aduce decit un fel de aminare, pina cind o sa ma-nvat cu soneria cea noua.
    sigh.

  6. 5 Apr 2007 6:42 am

    va spun eu pe cuvint de onoare ca o sonerie blajina reduce mult din stres, indiferent la ce te astepti! pe verificate! am una care inainte sa aud orice, ma relaxeaza. parol!

Leave a Reply

