Skip to content

De n-as fi acum la birou

23 Mar 2007
Probabil c-as fi acasa. La tine.
Probabil ca am fi facut dus, iar acum am fuma o tigara privind cum ploua afara. Mie mi-ar picura inca apa din par.
Din cind in cind ne-am saruta. Ai pune o mina peste mine, just checking. Da, sunt invelita, paturica de polartec isi face treaba. Afara ploua.
 
Ar merge un ceai, nu?
Mda. Ar merge.
Ma duc eu.
M-as sui pe tine ca sa ajung de partea cealalta a patului.
Ia-ti papucii.
 
La bucatarie s-ar auzi si mai tare ploaia. Bate-n stresini cu acelasi ritm cu care fierbe apa. Si piine prajita, mda.
 
[Te-ai gindit mai demult la asta, si acum iata-te. El in pat, tu la bucatarie, in halat, facind in asa fel incit mirosul de piine prajita sa gidile nasuri si sa se strecoare pina-n coltul celalalt al casei. Asteptai linistea, asteptai motivul, asteptai bucuria.
Asteptai ploaia.
Scrie asta.]
 
Feliute de lamiie pe o farfurie. Un bot de unt. Piine prajita. Doua cani de ceai.
Miere? Rom? Un mar copt? Ciocolata neagra?
De toate.
 
Si afara ploua.
Pui tu muzica, da?
 
edit: pentru ca nu poti fi singur acasa pe o ploaie de martie!
No comments yet

Leave a Reply

