Skip to content

here we go again

15 Mar 2007
am o amenda.
care zice ca B73… – eu, adica, am fost in data de 12 martie (luni) la ora 13 (hm?) la Barcanesti, unde-am depasit viteza cu 30 km, or so.. adica zburdam cu 83 km la ora.
eu eram la servici, to my best knowledge.
masinea mea era in parcare, cu siguranta.
placutele-s la locul lor.
 
am de plata 600.000 lei vechi.
de ce?
 
m-oi fi dedublat? drept e ca ma cam durea inima luni, si am fost cam moale, asa…
 
18 Comments leave one →
  1. 15 Mar 2007 3:12 am

    mah tu sigur nu ai fugit la munte fara sa iti dai seama? sau n-ai dat drumul la vreun fight club si te dedublezi din cand in cand in brad pitt?

  2. april permalink
    15 Mar 2007 3:14 am

    ni la el, gata oricind sa-si apere co-judetenii, ca altfel nu po’ sa zic.
    :P

  3. 15 Mar 2007 3:28 am

    baaa. fac urat. politistii nu imi sunt cojudeteni, consateni, consoarte si niciun fel de co-ceva. adica tocmai io care injur de zor zilele astea politistii si judecatorii mioritici sa le iau apararea?
    doar mi s-a parut o ipoteza credibila dedublarea ta in brad pitt. sau o alta vedeta, la alegerea ta:)

  4. Cris permalink
    15 Mar 2007 3:38 am

    Eu cred ca masinuta ta are nevoie de refulari din timp in timp si atunci fuge singura din parcare… altfel nu-mi explic

  5. April permalink
    15 Mar 2007 3:48 am

    antoniobanderas
    sau gionidep.
    sau, ca sa citez dintr-un amic (tot PH-ean), michirurc.

    I have a fine and I’m not fine at all.

  6. 15 Mar 2007 3:58 am

    pai plangere depusa la politie, cu judecata in lipsa ca poza, daca o au, ar trebui sa arate ca nu esti tu.
    naspa surpriza dar acum ata ete, michirurc, trebuie sa le dai cururile in judecata.

  7. 15 Mar 2007 4:02 am

    :))

  8. April permalink
    15 Mar 2007 4:07 am

    asa chef aveam de angarale d-astea stupide.. asa chef, ceva de speriat!

    o sa le frig cururile pe gratar!! (ce sanse sunt ca masina din poza lor sa fie tot ce-am io?)

  9. 15 Mar 2007 4:23 am

    pai n-ar trebui sa fie. daca totusi e masina ta, platesti
    amenda, te duci la ea si ii dai o mama de bataie ca altfel maine poimaine o sa fie vazuta ba jefuind o batranica, ba fumand in locuri publice si scuipand pe jos si tot asa.

  10. omul permalink
    15 Mar 2007 5:01 am

    cat timp sta masina ta in parcare (nemiscata)?
    in cursul zilei
    intre ce ore
    ai programul… "foarte rugulat"?
    esti previzibila… plecari, sosiri, chestii
    hm?!!!

    eu spre deosebire de ceilalti chiar incerc sa te ajut desi e posibil sa nu fie cum spun eu(referitor la masina)!!!

    sper sa fie o greseala!

  11. 16 Mar 2007 2:37 am

    pai, sa ne tii la curent, ca trepidam de curiozitati!

  12. April permalink
    16 Mar 2007 5:00 am

    ladies and gents,
    finalul apoteotic:
    am sunat. am aflat ca e vorba de masina mea, proprie si personala. pozata insa nu pe 12 martie, cum zice in tsidula, ci pe 25 noiembrie.

    de fapt, in tsidula nici nu zice prea clar. zice cind a fost incheiat procesul verbal, si anume pe 12 martie, in prezenta / lipsa contravenientului si a martorului, deoarece savarsirea faptei a fost constatata si este probata prin mijloace tehnice certificare conform HG 85/2003.

    si ce daca n-au scris cind e poza facuta? uite na, c-am intrebat, s-au uitat acum si au descoperit. da, e pe 25 noiembrie, si da, e un Renault.
    de ce asa tirziu? c-acu’ mi-a venit rindu’. si sa fac bine sa fug s-o platesc, ca inca mai pot plati asa putin, adica 300K.
    si dup-aia sa le trimit pe fax confirmarea platii, cu o hirtie care zice cine-s si ca sa ma stearga din lista, ca ei nu mai stau sa se uite la fax prea atent, cica, "mai ales vinerea, don’shoara".

    so, case settled.

  13. april permalink
    16 Mar 2007 9:13 am

    umm.. masina mea sta in parcare intre orele in care eu stau la servici. programul e standard, 9 – 17. nu am dat cheile nimanui, nu am miscat-o nimeni altcineva. nu plec in delegatii prin tara, si daca ar fi sa se-ntimple, mergem cu masina de servici. nu se deconteaza benzina pentru masinile personale si luni 12 am fost la servici toata ziua.

    o sa sun azi la politia din Barcanesti sa cer sa-mi trimita prin fax poza masinii mele depasind viteza.

  14. dpt. permalink
    17 Mar 2007 8:06 am

    Eu zic sa te gindesti ca banii astia se vor duce la buget… din ei se vor repara/construi strazi/autostrazi… se vor monta/repara indicatoare/semafoare… se vor folosi la educarea/reeducarea participantilor/pasivilor din trafic… vor face din civilizatia/jungla rutiera/pietonala un loc mai bun pentru tine si pentru mine…
    Sau, pur si simplu, ii vor cheltui niste porci de parlamentari cu excursii prin strainatate!

  15. 17 Mar 2007 9:14 am

    ahhh, şi tu amendă de viteză? a mea a venit mai anţărţ, şi era din octombrie. tot de pe drumul Prahovei – e clar că-şi pun ăia ordine în înregistrări…

  16. 20 Mar 2007 1:37 am

    case settled dar nu chiar de tot. tot ai putea sa sue their fat stupid asses. pentru ca daca nu au trecut data la care ai comis fapta procesul verbal e nul. singura parte mai grea e ca trebuie sa depui plangerea la ei si nu stiu daca ai putea sa o faci prin posta. restul e floare la ureche. presupun insa ca nu ai timp si chef sa o faci, mai ales pentru 30 de lei.

  17. omul permalink
    5 Apr 2007 11:15 am

    pai cine are nevoie de masina ta…
    mie mi-ar trebui doar numerele daca "ma intelegi".
    hai ca merg la textul de azi!
    imi pare rau de patzanie.

  18. AprilSea permalink
    5 Apr 2007 11:41 am

    :))
    cind o sa mi se mai intimple o sa te caut!

Leave a Reply

