Skip to content

cry

7 Feb 2007
Sunt oameni pe care nu i-as lasa sa se odihneasca, sa piarda timpul!
Sunt oameni carora le-as vrea creierul stors de inspiratie,  si apoi i-as pune sa tseasa, zi si noapte, acorduri muzicale, versuri, scirtiit de chitari, rime, mingiiat de tobite si viori, melodii, cuvinte, fragmente, senzatii, atingeri, ritmturi, world music.
Ce face Lisa Gerrard acum? Ce face Laurie in acest moment? Ce program are Souad azi? Jose, Thomas, Lata, Brian, Amina, Sinead, Zakir, Paul, Rachid … dormiti?! Vreau muzicaaa.
 
PS: don’t mind me.
eu cu astia am ce am. uite, stau, ard gazul de pomana, iar eu frec aceleasi melodii vechi! si bune, desigur, dar  v e c h i!
8 Comments leave one →
  1. hfd permalink
    7 Feb 2007 1:18 am

    aprilia, iti dau eu niste sale grave rau de tot, la scamb cu treburile alea oculte de vorbiram noi odat’

  2. G(Tuvia's G) permalink
    7 Feb 2007 1:33 am

    Lisa Gerrard a fost una din revelatiile muzicale din viata mea si a lui A(Tuvia’s A)…ascultam swans in momentul in care tuvia mi’a dat linku cu insemnarea ta…fenomenal!!

  3. April permalink
    7 Feb 2007 1:53 am

    hfd: stiu ca ti-am promis, si o sa ma tin de promisiune. stiu ca ai muzici bune, c-am avut ocazia s-ascult, una singura, dar buna, acum … un an si o vara.

    tuvia’s G: welcome. stiu de Lisa / DCD din 1990. si ma oftic ca scoate raaarrr… bun, da, Silver Tree, il am. Dar vreau mai mult, mai des, si mai vreau si DCD inapoi. Nu ca m-ar intreba pe mine cineva, da’ asa vreau eu.

    mesmer: multumesc de link-uri. Se pare ca da, Lisa chiar o sa concerteze in Polonia. so near, so far.. De Laurie n-am aflat nimic, zice doar de jazz-man-ul ala ca a cintat cu ea. Si biletele la Souad nici nu costa cine stie ce. :(
    multumesc pentru informatii.

  4. 7 Feb 2007 3:00 am

    Incearca pe dc, acolo am gasit si Mirror Pool si multe soundtracks la care a participat.

  5. April permalink
    7 Feb 2007 3:52 am

    Thanks. Le am pe toate, DCD / Lisa / Brandon.
    dar tot sunt putine.

  6. hfd permalink
    7 Feb 2007 9:11 am

    cum asa. pai nu ti-am dat mail pe yahoo mai daunazi? ce vorba-i asta?

  7. I-dana permalink
    8 Feb 2007 8:00 am

    Aprilutz si Mesmer, mersi mult. cred ca o sa ma duc :)

Leave a Reply

