Skip to content

maxima zilei

23 Jan 2007
ma minunam mai devreme ce repede-a trecut timpul, intr-un context oarecare .. 
"Cum bai, p a t r u  ani?"
"Da, bai! Time flies. Timpul face muşte."
 
Astea-s cugetari a la lic. 32, he who knows o sa-mi dea dreptate. 
 
—-
aceeasi persoana ma vede acum scriind ceva in calculator si zice ce, pui pe blog citatul meu? Mnu.. who, me? care blog?
12 Comments leave one →
  1. 23 Jan 2007 3:13 am

    da, da!!! "Time flies like an arrow" … mai stii? :))) – mustelor timpului le place sageata ;-)

  2. April permalink
    23 Jan 2007 3:51 am

    biuuuuutiful…. =))

  3. Departe permalink
    23 Jan 2007 6:13 am

    :)) mi-a placut asta, jos palaria. un fel de "one soap on a time" (once upon a time)

  4. 24 Jan 2007 3:01 am

    va sa zicatelea bine-am facut c-am dat cu cirpa de praf p-aici, nu? ie-te-te ce muste lucioase s-au asezat. Fly, flies!

  5. 24 Jan 2007 3:17 am

    Time flies like an arrow,
    fruit flies like a banana!
    (muştelor timpului le place o săgeată, drosofilelor le place o banană)

    Sau:

    time flies like an arrow:
    cronometrează muştele precum (cronometrezi) o săgeată.

    *he who knows nods*

  6. April permalink
    24 Jan 2007 3:22 am

    o cafea sa faci si tu, daca mai treci p-aci.

  7. 24 Jan 2007 3:26 am

    …iar de ‘one soap on a time’ ce pot sa zic… absolut geniala! de 5 minute rid in continuu. Acuma o sa ies din continuu si ma duc sa rid in grozitor.

  8. 24 Jan 2007 3:51 am

    se face, conita. mai tare, mai usoara, fierbinte, calduta, aromata sau nu, la espressor sau la ibric, cu lapte, frisca, zahar, cu doar doua, cu doar una sau amara-fiere? cum doriti. da’ comanda se face prin telefon la noi la firma, ce te faci?

  9. April permalink
    24 Jan 2007 4:33 am

    pai.. ce sa ma fac.. sun. un prieten. sau doi. cu doua picioare. sau patru.

  10. i-dana permalink
    24 Jan 2007 9:25 am

    LOOOL! :)

  11. Departe permalink
    25 Jan 2007 1:39 am

    ok, recunosc, m-a atras aroma de cafea de aici si m-am pomenit si eu razand solo pe aici……tare bine e uneori sa ne radem asa….nu? :)

  12. 1 Feb 2007 6:02 am

    <a href="www.kennomedia.ro">Web designul</a> mi-a schimbat viata.

Leave a Reply

