Skip to content

YM adica why me.

15 Dec 2006
Suna telefonul:
– M., repede la sefa!
Ma ridic de la birou si comentez in barba … ‘auzi, cica repede’…
 
La intoarcere, discutie pe YM:
Colegu’: gogule, probleme ma? Ce-a vrut?
Eu: nemica
Colegu’:  cum adica?
Eu: cica sa-i scot o hirtie din imprimanta
Colegu’:  si asta era urgent??
Colegu’: no comment
Eu: zau.
Eu: da, era, ca tre’ sa printeze.
Colegu’: ai vazut serialul Taxi?!
Eu: nu.
Colegu’: bine.. era acolo o faza cu unu’ care era dintr-o
tara
d-asta africana
Colegu’: si povesteste el cum a primit o data cadou de ziua lui un prinzator de muste
Colegu’: si-l intreaba prietenii d-acolo bai, nu e cam putin, cadou un prinzator de muste?
Colegu’: la care el ‘nu, ca era un om cu suflet bun, si nici nu minca mult.’
 
Shoo!!!
14 Comments leave one →
  1. 15 Dec 2006 7:14 am

    ai un comentariu intarziat insemnarii tale de pe data de 18.11.2006;citeste-l,te rog!

  2. April permalink
    16 Dec 2006 2:58 am

    dap. si lacuste, si alte lighioane cu multe picioare, sau cu fara.
    cica insectele vor fi hrana viitorului. YUCKKKKkkkk

  3. 16 Dec 2006 3:21 am

    Am vazut eu pe la Descovery mai de mult cum prin zona Nilului (parca) se fac hamburgeri din musculite. Chestia insa e ca nu le maninca de foame (au haleala in abundenta in zona aia) ci ca delicatese.

  4. 16 Dec 2006 4:09 am

    Crap, I meant sa scriu Descopery, de-aia mi-a iesit spellingul de analfabet :(

  5. April permalink
    16 Dec 2006 8:19 am

    daca exista LAMBurger si HAMburger, oare ala o sa se numeasca FLYburger?

  6. 17 Dec 2006 2:55 am

    Piroţii! Yeeeeehaaaa!

    Lol, nu-mi vine sa cred ca mai tii minte chestia asta!

  7. 17 Dec 2006 4:45 am

    sau crawlburger, daca e din insecte cu multe picioare.

  8. April permalink
    17 Dec 2006 9:00 am

    cine caruleaza elatic? :)

  9. 19 Dec 2006 1:02 am

    shitburger – din gindacul de rahat, nu?

  10. 19 Dec 2006 1:10 am

    O sa-i scriu lui Mos Gerila sa-ti aduca o carte maica

    ;ppppppppppppp

  11. April permalink
    19 Dec 2006 2:40 am

    game, set si match.

    tu vorbesti, care gasesti jdemii de blogari si linkuri si alte bibiluri pe net, japonezi cu pagini in romana si-n japoneza, minunatii, poze, cercei de peruzele..
    tu vorbesti de stat cu nasu-n scrierile altora?! :PPPPP

  12. 19 Dec 2006 12:02 pm

    Azi am dat cu mausu prin toate bloagele tale din lista cu patratele albastrii. Tu chiar le citesti pe toate ?!?!

    Si de ce sint fix 69 ?

  13. April permalink
    19 Dec 2006 12:18 pm

    stiam ca-i una care-asteapta capul lui Motsoc, dar nu facusem socoteala ca astfel rezulta 69.
    da, le citesc pe toate, si mai am citeva de pus p-acolo. unele mai des, altele mai rar.

  14. 15 Jan 2007 12:54 pm

    mama…voi va iubiti mult,nu…asa e mereu…?:))sunteti comici…ganditiva ca pana vor fi insectele hrana viitorului noi vom fi morti asa ca smile suntem mai egoisti din fire…

Leave a Reply

