Skip to content

On the run

13 Nov 2006
Simbata am [link] catre zari de soare pline. Cu aceasta ocazie am trecut de 1.000 km la ‘bordul’ cel nou (tre’ sa-mi montez numerele definitive!). 
Am avut norocul sa prindem un uichend insorit, ca urmare au rezultat pozele de fata:

– Seimeni vazut de sus, pe un vint teribil… [link]

– Dunarea de la Capidava [link]

– the insula pe care se intimpla the tabara. [link]

– si pentru ca se putea, s-a ajuns pina pe [link]

– Plaja din

Constantsa [link]

– la plimbarea de-a doua zi [link]

– si tot a doua zi, de pofta, o fuga pina in … [link si link]
De la Fetesti la Drajna {"DraJna" dupa cum scria pe un indicator} se circula pe drumul vechi. ‘Umbrelutele’ din Cernavoda s-au strins, dar barmanita parea bucuroasa de oaspeti, si doua cafele si un cos de piine prajita au costat 40.000 lei vechi.  La Beta in Ctsa se maninca la fel de bine, mniam! In VV am fost in total 3 masini, vreo 8 oameni si vreo 20 de catei. Duminica la ora 18 se turna asfalt pe o bucata mare pe linga Ctsa. Marcajele nu s-au refacut, ca doar nu e chiar asa graba.
A fost frumos.
8 Comments leave one →
  1. 13 Nov 2006 1:16 am

    Eu poze as mai vrea, dar mi-e ca ma apuca dorul… hai, baga, umple-mi inboxul, sa vedem cit pot sa rezist! :)

    Aflasem deja ca ai un A95, am luat eu taurul de koarne si mi-am bagat nasul in pozele tale, pe la exif. Daca nu ti-e cu banat!

  2. 13 Nov 2006 2:45 am

    hauliu, ce mică-i apa….

  3. 13 Nov 2006 9:32 am

    ai fost la mare..smiorc smiorc. :)

  4. 13 Nov 2006 12:39 pm

    nesuferitoooo! ai fost la mare!! ah, te string de git!
    Am avut bucurii la poze, mai ales drum.jpg mi s-a parut tare reusita.
    nice linkul la verbul auxiliar… era link cu feature-ul [+persoana I, sg], daca inteleg eu corect :)

  5. 13 Nov 2006 12:41 pm

    Frumoase poze! N-ai trecut si pe la service, sa le multumesti pentru ajutorul din vara?

  6. 13 Nov 2006 12:55 pm

    Whoa, gaijine.. multumesc de consideratii. si pentru ca nu ti-am raspuns mai long ago cind intrebasi de camera, e un Canon A95. Eu il chinui ‘extragind’ din el toate facilitatile posibile ca sa-mi faca poze bune, el pe mine, raminind fara baterii cind mi-e lumea mai draga. We’re even.
    Mai am poze. Mai vrei? Din pacate simbata era pe inserate, iar duminica n-a fost lumina din aia asa, sa mori facind poze. Da’ mai am de asta vara. Sa-ti trimit?! :)

    Mr. XXL… am ‘salutat’ prin mijloace specifice, gen ridicare de deget (al treilea din oricare parte), dragutul de service Dacia si ups, Renault, DOAMNE FERESTE, la care mi-am facut de lucru asta vara. Si cind am fost la StufStock, i-am umplut de respect. Post factum si-n fata portilor inchise, dar tot nu m-am putut abtine.

  7. 14 Nov 2006 2:33 am

    of

  8. 14 Nov 2006 8:55 am

    am fost. eu si alte citeva persoane. sa ne inghete urechile de vint – cit merseram pe nisipul Vamaiot, ca pe shtrasse nu adia nici briza… si la fel si la Cta, pe plaja ne omora vintul, si 3 metri mai incolo nici suflare.

Leave a Reply

