Skip to content

Pu erh

2 Nov 2006

Sag mir wo die Blumen sind,
wo sind sie geblieben
Sag mir wo die Blumen sind
was ist geschehen
ploua. afara-i cerul gri, atit de neutru si uniform ca nu se poate
nici spune ce moment al zilei e. e momentul pentru un ceai.

 
Sag mir wo die Mädchen sind,
wo sind sie geblieben?
Sag mir wo die Mädchen sind
was ist geschehen?
o cana de ceai, compliments to my sandy kidneys of yesterday…
 
Sag mir wo die Männer sind
wo sind sie geblieben?
Sag mir wo die Männer sind,
was ist geschehen?
ceai ruginiu ca frunzele de toamna
 
Sag wo die Soldaten sind,
wo sind sie geblieben?
Sag wo die Soldaten sind,
was ist geschehen?
cu o felie de lamiie – a carei coaja, galbena ca frunzele toamna, se zareste prin transparenta canii

 

Sag mir wo die Gräbe sind,

wo sind sie geblieben?
Sag mir wo die Gräbe sind,
was ist geschehen?
cu gust de

frunze
amare, de coji de nuca, de ierburi uscate, de buze crapate, de vise nevisate, de dorinte nedorite … gust
de toamna.

 
Sag mir wo die Blumen sind,
wo sind sie geblieben?
Sag mir wo die Blumen sind,
was ist geschehen?
mi-e dor de tine si atunci cind sunt cu tine
7 Comments leave one →
  1. 2 Nov 2006 1:33 am

    Το Αισμα των Αισματων

    6:4 Εισαι ωραια, αγαπητη μου, ως Θερσα, ευχαρις ως η Ιερουσαλημ, τρομερα ως στρατευμα με σημαιας

  2. 2 Nov 2006 5:17 am

    err… si-anume… aprilitzo… ti-e dor, ai?
    si-anume… mai detaliat?

  3. 3 Nov 2006 5:51 am

    Ma scuzati ca v-am taguit, dar m-au luat tastele pe dinainte. :)

  4. 3 Nov 2006 12:42 pm

    ce cantecel frumos si trist…
    mai era cineva mai demult pe-aici care-l asculta (amoralul, cred)

  5. 3 Nov 2006 12:50 pm

    dap, asa parca.
    treaba e ca acum da sa se lumineze cerul, dupa ce a plouat de doua zile si azi dimineata ningea.
    si ma gidila fizic talpile.. nu vreau la birou.. e vineri, vreau afaraaaaaaaaa

    [nu am zi scurta vinerea]

  6. 4 Nov 2006 5:25 am

    draguta melodia. si mai draguta insemnarea. dar am o nelamurire. ce legatura are dedicatia din biblie a lui mesmer cu ele? daca nu sunt prea curios:)

  7. 7 Nov 2006 4:27 am

    !

Leave a Reply

