Skip to content

cu ochii cit cepele

27 Oct 2006
citez: In seara de Revelion am stat foarte mult cu Monica la telefon. M-a sunat pentru ca nu reusea sa se imbrace. Am incercat sa o consiliez, dar este foarte greu daca nu esti de fata. Ii spuneam baga mana pe-acolo si scoate-o prin partea cealalta. Intr-un final, Monica mi-a spus ca, daca nu va reusi, va purta o alta rochita pe care o avea la ea. – Catalin Botezatu.
intrebare: cit a costat rochia?
raspuns: 700.000.000 lei (saptesutemilioanelei) vechi.
stirea aici
 
comentariul meu: numai creator de moda sa nu fii …
3 Comments leave one →
  1. 27 Oct 2006 11:49 am

    na, ca m-ai facut sa citesc! :)) deci: pretul a fost din caritate, draga………zau asa! si nu e spus in ziar decat ca sa arate ce fapt buna a fost de fapt. cea ami tare e replaica asta insa:
    “Acum eu nu vreau decat ca ea sa stea linistita, pentru ca este insarcinata. Si o respect”, a mai zis Botezatu.

    ….sa nu imi spui ca the Nunta is still on si vrei sa iti iei o rochie :))

  2. 27 Oct 2006 12:04 pm

    looooooolllllllllllll
    the nunta is postponed – “thanks GOD!” zise mireasa excedata de alte belele care curg, ce altceva sa faca?! – pina prin primavara, depinzind de Godfather’s availlability.

    mie-mi mai place si ca se vorbeste de rochia pentru revelionul care a fost acum 10 luni! ain’t that cute?!

  3. 27 Oct 2006 12:29 pm

    Rochia era facuta pe masuri de manechin si nu a fost deloc modificata”, a completat otrava de Catalin. :))))

Leave a Reply

