Skip to content

13th

13 Oct 2006
Ladies and ladies (ca pe gentlemen-i nu-i intereseaza).

Da, a ajuns coletul de la VS. Via UPS, 1.4 mil ROL. Una bucata colet cu hainutse, si o brosura cu deliciile lenjeriei VS.

Nu, nu prea am nimerit marimile. Toate-s largi. Ba chiar o chestie era atit de mare de m-am speriat. Nu corespund marimile lor cu alea englezesti, de ex, mai precis nu corespunde nimic cu nimic. Sunt purtabile, dar nu-s ale mele. Voi mai incerca.
 
In alta ordine de idei, la Karishma se maninca bine. N-am mai intrat intr-un restaurant Indian de 3 ani si ceva, ba chiar 4. Next on list, mi-ar pofti inima la un restaurant portughez. Speaking of which, ziceam mai demult de un uichend portughez, era sa fie asta care urmeaza, dar s-a aminat concertul Dulce Pontes, pentru 20 decembrie, la vremea colindelor. Ramine Cesaria, luni.
 
Vreau sa dorm citeva zile. Sau sa plec d-acasa.
Am capatat o prajitura de la Agapitos – la initiativa unor colegi. Azi nu-s in apele mele, si se vede. Hm. De dimineata la ora 6:15 ma suna femeia de servici pe interfon, sa-mi mut masina ca nu poate sa scoata tulumbele de gunoi in drum. M-am dus s-am mutat masina pina hat, la intersectie (nu erau locuri la ora aia). [o zi de 13 nu vine niciodata singura]

La servici ne restringem in perspectiva unei mutari definitive, prin iarna. Eram 15 in 4 birouri, ne-am adunat in 3, acum ne mai restringem o data, prin tragerea unui perete in biroul sefei. O s-ajungem foarte intimi. Eventual o sa lucram si-n schimburi.

Ma duc sa ajut la carat. Uichend placut, people.

8 Comments leave one →
  1. 13 Oct 2006 6:53 am

    Ha ha ha , ia ghici unde e restaurantul ala portughez ?!

    http://www.restaurant-fado.go.ro/

    PS. Uneori google asta face minuni: de exemplu eu l-am pus sa-mi caute “restaurant portughez”

    ;p

  2. 13 Oct 2006 11:28 am

    ce oameni, domnule, ce oameni.. nu te mai poti mira asa, retoric, nu mai poti cirti, nu te mai poti plinge.
    frumos!
    d-apai mersi domniei tale de cautare cu alde gugal. ce mai faci?

  3. 14 Oct 2006 1:08 am

    am fost la Fado si n-are mai nimic portughez. credeti-ma cand zic, ca am si termen de comparatie.
    Aprilitza, pe stradutele alea din poza cu pricina, acolo e de tine…..

  4. 14 Oct 2006 12:47 pm

    :))))))))

  5. 14 Oct 2006 12:53 pm

    Eu ce fac. Pai ma zdrobesc cu naveta, si am o saptamina de concediu (nu de luni ci de lunea aialalta) In care pe de o parte zugravesc pe de alta merg in Belgia in cautare de denivelari.
    Poate chiar in Luxemburg… on sait jamais. (A propos Alsacia!)
    Daca nu as fi atit de monumental de lenevoasa m-as duce sa dau la developat filmul care sta in aparat de prin 2005 (sau 4…) si as cumpara unul nou pentru aceasta vacanta. Dar… mi-e lene si sa-mi schimb papucii cu pantofii. Marele dezavantaj al navetei este nu atit starea de zdrobire din zilele de luni pina vineri, cit faptul ca la sfirsit de saptamina nu mai vrei sa iesi din casa nici macar cit sa duci gunoiul :)))))

  6. 14 Oct 2006 12:54 pm

    on ne sait jamais – scuze

  7. 31 Oct 2006 4:20 am

    sarumina nasule, traiasca-ti (nevasta aia care rules very bad!)
    pai sa stii ca o sa te rog sa-mi dai indicatii pretioase. caci portugalul este una din marile mele dragoste, si tare i-ar place inimii mele sa paseasca pe pamintu-i.

  8. 31 Oct 2006 12:58 pm

    ca un expert in Portugalia iti recomand Fado doar daca vrei sa te distrezi cu chelnerul, care e simpatic de altfel. in rest chiar si McDo e mai portughez decat Fado. de ce nu te duci tu chiar in Portugalia? avionul costa sub 400E, cazarea pe noapte e in jur de 60E camera dubla iar cu 50E pe zi de cheltuiala esti ultra-super-smecher. plus ca shoppingul este belea, belea! (ideal e sa-ti iei o geanta mare goala in care sa duci alte doua genti mai mici, tot goale, just in case). let me know if u consider this option si te rezolv full option, de la sfaturi la cazare. :)

Leave a Reply

