Skip to content

weeekend de 5 zile

1 Oct 2006
mda, ca toti angajatii bugetari, je a stat acasa pe durata sommeil-ului, sau ce-a fost el….
perioada in care am tusit magareste corespunzator. e ceva sa te plimbi frumos pe shtrase, intr-o seara calduta de toamna, si sa te-apuce tusea pina la lacrimi, din aia rea de nu ai timp sa mai si respiri. si sa gasesti alinare la un paznic de ambasada, care mi-a dat sa beau pepsi din canutsa lui. a fost draguts, si chiar mi-a trecut tusea – for a while. 5 zile de tuse de toate felurile e cam mult. imi zdrangane neuronii in cap, si, la naiba, uit lucruri! i mean…. nu nimeresc sa spun cuvinte in lb. romana, ca sa nu mai vorbesc de alte limbi. eh.
dar mi-a fost dat sa mai intilnesc o persoana care impartaseste pasiunea mea – uitata, leguma ce sunt – pentru limbi straine si locuri pe harta. ehh.. e-asa de bine sa iti aduci aminte ce iti placea pe cind nu te facusesi robotsel corporatist.
sh-apoi, am prospectat piata – o dimineata numa’, una in care mi s-a parut ca tusesc mai putin – in cautare de tsol festiv. se previzioneaza chestii interesante.
 
anyway, pin’ atunci tre’ sa scap de tuse, sa-mi recapat vocea si sa mai traduc la chestia aia. Cory Doctorow e chiar amabil, am schimbat pina acum opt mailuri, si am terminat apoteotic “ai vrea sa fii pe lista traducatorilor mei? / siiiigur / OK, e bine de stiut, nu am o astfel de lista!”
 
PS: in incheiere, as dori sa-i urez soferului Opelului Zafira B-15-ELE, sa bage in … priza ce mi-a aratat mie azi, ca m-am trezit sa-l claxonez sa-si miste masina plina de steaguri si maimutse urlatoare, pe culoarea verde a semaforului. Beton galerie aveti, bai astia, ciiiiiiiineeeeeee sunteeeeeeeem, care-oti fi, halal!
 
PS2. stiu atita franceza cit sa fac glume, multumesc. comentariu sters.
9 Comments leave one →
  1. 2 Oct 2006 2:04 am

    pai, deci, scuzati, robotel corporatist sau angajat bugetar??
    (in rest, degetelele-n sus la tot stefan cel mare doi pasi de urgenta!)

  2. 2 Oct 2006 7:46 am

    umm … ambele amindoua!!! uite na, io mi-s ala!! corporatistul bugetar. avem doua mame, atit la salarii cit si la cumparaturi de creoane si ‘irtie. o mama bugetara si una corporatista.
    e ceva neclar? :)))))

  3. 2 Oct 2006 9:11 am

    HA! si eu care credeam ca sunt printre putinii bugetari ramasi pe planeta :D…
    Cred ca e un virusache prin zona ca mie inca nu mi-a trecut tusea cea zguduitoare de neuron… si azi e luni…

  4. 2 Oct 2006 9:58 am

    o fi virusul bugetarilor-în-pauză-de-sommeil? că noi am muncit pe brînci, nederanjaţi de nici o tuse :(

  5. 2 Oct 2006 10:05 am

    de unde se vede ca munca te face liber… de virusi ;)

  6. 5 Oct 2006 2:29 am

    bai, te-ai dat la fund sau tu nu-ti citesti mailul?

  7. 5 Oct 2006 4:14 am

    ummmmmmm…….. cred ca nu-mi citesc mailu’…
    ratsa?! as in the one and only ratsa??

    okiiiiiii……. am mailu’ tau!! beeeeeeton. hugzzzzzz

  8. 5 Oct 2006 7:17 am

    Aoleu, acuma vaz ca e serioasa treaba cu tuse. Bea mica un ceai din coji de nuca.

  9. 12 Oct 2006 12:09 pm

    Concluzia mea e una: parcul auto din B este detinut 80% de bugetari. Adica trei masini la stop pe Ana Ip, la orele doo?!

    Ca eu nu l-am ascultat pe Tariceanu, naughty naughty boy…

Leave a Reply

