Skip to content

offtopic

26 Sep 2006
off. topic: cica mare nunta mare in cadrul colectivului. nunta din aia. cu ce ma-mbrac?  am 3 uichenduri la dispozitie sa gasesc. ouchhhh… deja se intrevad rochii cu crinolina, excursii de cumparaturi la Barcelona, nuuu, fataaa… la Milanoooo… si pantofi Manolo Blahnik de la Londra… unde tocmai se pleaca spre propasirea acestui ideal.
and me? :( off! – me car, me no fancy dress. aiurea, gotta do them both!!
 
as zice HELP.. de-as mai avea aer…
 
—-
Later edit: mi-ar mai trebui ceva. un accesoriu masculin. nu descriu cum ar trebui sa fie, ca mai repede gasesc rochie de nunta cu pretentii decit pe cine sa tin de brat.
si-n ochii cui sa ma uit. si cine sa ma inteleaga ca nu vreau sa dansez. si care sa stie sa fie imprejurul meu cit vreau – adica nu prea mult. si cine sa ma completeze fara sa ma corecteze.
whoa. stop IT!
punct si de la capat: o sa vin cu masina. accesoriu suficient.
24 Comments leave one →
  1. 26 Sep 2006 2:04 am

    madam, daca vrei si tu rochie de la londra, iti trimite fata…..de la nasul mare, fara numar!

  2. 26 Sep 2006 2:24 am

    madam, daca help-ul se refera la cestiunea discutată pe insulă, my offer stands still. despre rochie şi stil, asta mai greu, că eu am ascendent în leu, nu… ;)

  3. 26 Sep 2006 2:37 am

    sarumina………. cu discutia de pe insula am rezolvat. am dus ieri ‘pozele’ – ca sa te citez. partea mea de poze, adica.
    rochie si stil, tanti … cu Balanta mea din ascendent, ma pricep la ce si cum, nu stiu de unde!!! si deh, la nivelul discutiilor din jurul meu, cu chestii de firma firmei mamei ei din Italii si Spanii.. io ma fac mica si ma sperii……………

  4. 26 Sep 2006 3:20 am

    ummmm calea victoriei? că tot o să fie parţial închisă zilele astea hihi
    mall-uri, chestii…

  5. 26 Sep 2006 4:02 am

    o sa fie asa de partial, ca cica n-o sa fie voie sa pasesti p-acolo, decit cu bolentin care sa certifice ca rezidezi in zona.
    *uck’em. poate pe la unirea.. dac-o fi ceva de vazut.

    asisderea, si eu voi fi acas’ zilele astea.

  6. 26 Sep 2006 5:38 am

    mai, mai, da e criza mare de insotzitori, vad eu si la andressa si la o alta fatuca..maybe someone shoud make an agency or smth :)

  7. 26 Sep 2006 7:40 am

    :))) pai iaca, este cerere.. oferteaza careva?! ;)

  8. 26 Sep 2006 8:15 am

    te-mbraci cu ce ti-ai coandat la Victoria aia, minastire-ntr-un picior ghici ciuperca ce-i ;p

  9. 26 Sep 2006 8:15 am

    m

  10. 26 Sep 2006 9:29 am

    mi-am comandat lucruri de vara, dupa cum am si zis. si nu, nu mi-am comandat babydolls si sutiene, deocamdata!.
    si nu, alea de la Victoria, 50 de magazine *salamuri* intr-unul singur nu sunt indeajuns de ‘cu mofturi’ pentru o nunta de aia

  11. 27 Sep 2006 3:27 am

    nah, vidalu’ tocmai ce s-a deconspirat, nu mai poate face pe cavalerul insotitor :)
    6:17???? macu, ma sparii!!

  12. 27 Sep 2006 7:01 am

    şi ce, dacă-ţi comandai babydolls şi sutiene mergeai în alea? :)))
    ia profită de alea trei zile (fericit-oh!) şi colindă bucale-ul! vezi că în rosetti era pustiu dimineaţă, am trecut ca o floricică. 6:17, adică.

  13. 27 Sep 2006 7:09 am

    vidale vidale, cred ca numa’ asa, de la distanta, de-ar fi sa vezi onor adunarea, si ti s-ar ridica parul pe spinare, si coada perie ti s-ar face.
    asta asa, ca te-ai desconspirat, si am aflat cu totii crudul adevar: you’re a cat!

  14. 27 Sep 2006 8:15 am

    :))))))))) numai daca erau negre!

    ar fi fost o chestie. mai ales ca – din povestiri – cunosti si mirele, nu numai mireasa…. oh! ba chiar si live, l-aim vazut la mall intr-o iarna, cu fosta nevasta (caci proaspat divortsat acum, e numai bun sa o ia de la cap) cred ca-mi desfaceau contractul de munca amindoi odata! ;)

  15. 27 Sep 2006 9:18 am

    She’s several cats :)))))))))

  16. 28 Sep 2006 11:49 am

    several cats AND their mother! all-in-one!
    :)))

  17. 29 Sep 2006 3:20 am

    for real nu. dar din povestile mele, cu siguranta. are numele de cod ‘sefa-mea’ :)))))))))))
    i’m doomed. am fost azi in cautare de tsol festiv, si am gasit bretelutse. o sa fie totusi octombrie.

    out hunting,

  18. 29 Sep 2006 11:18 am

    ăăăă, da, mi-amintesc de mirele. dar mireasa? o cunosc?? adică for real, nu din poveşti??

  19. 29 Sep 2006 11:33 am

    nu speriam vidal, azi trecut la 5:58… la fel de pustiu…

  20. 1 Oct 2006 10:45 am

    Ei ?

  21. 1 Oct 2006 10:49 am

    still hunting. got only some shooooozzzzzz high heels and stuff, and seen some other fancy things – da’ tot nu ma duc in rochie… nu poci. am probat niste chestii, si nu e eu ala imbracat in chestiile alea.. e altcineva, and I’m not acquainted with!

  22. 2 Oct 2006 9:55 am

    nu? :/ nietzsche măcar la nunţi?
    da’ barem culoarea ţi-o ştii?

  23. 2 Oct 2006 9:56 am

    ps: sefa-ta? cu… acela? ăăăă… uau.

Trackbacks

  1. Moment penibil «

Leave a Reply

