Skip to content

intermezzo

25 Aug 2006
– Alba!
– Arata ca o olitsa!
– Ca o CE?
– Olita!!
– La naiba, eu alb voiam. Atunci rosu. Metalizat, na!
– E oranj. Rosul ala frumos, cireasa, nu-l au la marca asta.
– Asa e. Albastru?!
– Metalizat, ca ala simplu e urit, ca de ibric.
– Bai, da’ n-ai decit olitse, ibrice, cratite..
– Pai daca asa arata!
– Atunci metalizat sa fie. Alb metalizat n-au.
– Gri avion. Ala cel mai deschis.
– M-am saturat de gri.
– Atunci ia marca ailalta!!
– Ai innnnnebuniiiittttt???? Asta mi-ar mai lipsi, sa-mi iau masina identica!!
– Pai si ce, n-o sa mai fie masini d-alea pe strada?
– Or sa mai fie, normal, da’ nu a mea!! Dintre toate ma-ha-ha-rcile de masini din lumea asta, io-mi iau identica-identica?
– Schimba culoarea, uite, albastrul ala care ne place noua il au!
– Oh… noooo….
– Si arata dragut. N-are trei nuante de gri si un pic de mov inauntru pe bord, ca asta de care zici tu. Recunoaste ca arata ca naiba, chiar tu ai observat.
– Noooo….
 
[nu e vis. e realitatea de ieri.]
23 Comments leave one →
  1. 25 Aug 2006 1:47 am

    nu ti ridi, baiiiiiiiii……..
    asta ne-ar mai lipsi. da’ n-ai sa crezi, in afara lu’ mama, mai sunt 2 buc. colegi care ma ‘trimit’ la masina ta.

    Mai stii???
    [zise ea, intr-o doara]

  2. 25 Aug 2006 2:02 am

    :)) dacă ar fi culori diferite, nu văd de ce ar fi o problemă. măcar ne identifică după culoare, dacă după altele nu-s în stare hihihi
    acu’ pe bune, gîndeşte-te fips la ce-ţi place. ţie, pre sufleţelul tău. că asta contează, nu cine ce mai are, soyons sobres!

  3. 25 Aug 2006 2:07 am

    b xx mck!!!!! e beeeeton…….
    ma mai gindeam si la xx sea, mare verde, iar io de mi-oi lua albastru (da’ tre’ sa fie albastru frumos, nu bleumarin ca cerneala), sa fie xx (sau, na yy) sky.
    da’ mck e chiar QUL

    (b xx aps?) (b xx mid?)

  4. 25 Aug 2006 2:59 am

    Nu ştiu alţii cum sînt , dar eu , cînd mă gîndesc la locul naşterii mele , la casa părintească din Bucureşti , la stîlpul hornului unde lega municipalitatea o şfară de crăpau Dăciile jucîndu-se cu ele, parcă-mi saltă şi acum inima cu nedumerire: ce mama zmeilor cumpără tot omul (fără excepţie!!!) “maşină de maşină” în Bucureşti, să aibă şi anul acesta şi anul viitor şi cît s-o mai şti, ce plăti la hăle credite (sau/şi cheltuieli de întreţinere şi reparaţii) din munculiţa mînurilor sale ?!

    DA’ LOGANU’ CE-ARE FRAŢILOR?!

  5. 25 Aug 2006 3:00 am

    Nu ştiu alţii cum sînt , dar eu , cînd mă gîndesc la locul naşterii mele , la casa părintească din Humuleşti , la stîlpul hornului unde lega municipalitatea o şfară cu gropi de crăpau Dăciile jucîndu-se cu ele, parcă-mi saltă şi acum inima cu nedumerire: ce mama zmeilor cumpără tot omul (fără excepţie!!!) “maşină de maşină” în Bucureşti, să aibă şi anul acesta şi anul viitor şi cît s-o mai şti, ce plăti la hăle credite (sau/şi cheltuieli de întreţinere şi reparaţii) din munculiţa mînurilor sale.

    DA’ LOGANU’ CE-ARE FRAŢILOR?!

  6. 25 Aug 2006 3:08 am

    Sterge si tu comentariul ala de jos ca din lipsa de gropi e total neinteligibil

    :)))))))

  7. 25 Aug 2006 3:15 am

    “Vitezomanul Gica, isi ia masina mica / E rosie ca focul, sa-i surada norocul…” :)

  8. 25 Aug 2006 3:18 am

    nu sterg nemica…. poate doar repetitia. desi ea, repetitia, es mater studiorum.
    nu-mi place mie loganu’, na. ie fundos. mare pe dinafara si mic pe dinauntru.

  9. 25 Aug 2006 3:22 am

    Vitezomanu’ Gica nu vrea masina rosie, ca s-a umplut orasu’ de rosii. Fieshtecare gagica si-a tras masina rosie, ca sa iasa-n evidenta. Me no wants.
    E un rosu frumos, ala de la Peugeot 206 rosu metalizat, care-i mai inchis, asa, mai serios. Altminterea, n-am vazut rosh frumos, toate-s galbejite.
    Albastrele mai arata cumva, si deh, sunt acum culori de culori pe la unele marci. Cica s-a vazut si Lila, nu-sh care Opel (parca), am vazut eu un VW si un Citronel oranj de oranj…. in fine, nu c-as vrea, da’ zic si io..
    ma fandosesc, na. ca tot imi numar banii din geanta si aia de la credit. whaddayawant… cit timp n-am bani la liber, mi-i tot numar. Iau 10.000 E pe 5 ani, si dau inapoi 15.000 E. Socoteala e asta?! E, ca daca vreau masina, deh, citez ‘ci hai odata, femeie!’

  10. 25 Aug 2006 3:37 am

    vazut zilele trecute o e-class bleu tanzanit, love it (culoarea, nu mertzanu, beurk de struguri acri)

  11. 25 Aug 2006 3:51 am

    eh…….. veeeziii…… ca se poate, adica. asteptam tanzanitul pe strazile noastre. pina atunci ne-am bucura macar de un safir dar nu din cel cornflower, ca bate spre cerneala. un safir clar si frumos, fonce dar totusi albastru. sau un lapislazuli dar nu din cel prea inchis. sau un cuart albastru, ca aia-i numa’ bun.
    (ca sa nu zic turcoise, ca arunca lumilii dupa mine cu ciomegele) (dar o masina cu vopsea din aia disteapta, in ape, care sa fie albastra si pe ici pe colo sa bata inspre un oarece verde, deep and clear, sa luceasca turcoise pe la incheieturi, cum ar fi?! eh, aud?? – am vazut asa ceva in niste poze, un Mustang astfel incondeiat, dar ierea eheiii… tocmai in Atlanta)

  12. 25 Aug 2006 4:07 am

    lila-ul e la corsa, arată surprinzător în oraş. nu ştiu de ce natură e surpriza, dar surprinde!
    suprascriu la cele cu fundul de dulap-de-bucătărie-cu-o-uşă al loganului, altminteri e mare şi pe dinlontru.

  13. 25 Aug 2006 4:13 am

    Deci de cite ori te fute la cap – seful – sau te provoaca sa-l stringi de git – colegul -, tu rabzi ca mai ai de plata 8 ani pret de 150% la o masina CARE N-ARE CURUL MARE ?!?!

    Ca de banii aia nu poti sa te duci in fiecare an, ba odata la Atena, ba altdata la Amsterdam, nu, tu trebuie sa-ti hirtopesti prin Bucuresti o “masina de masina”, ca te vede lumea, mai ales daca e rosie…

    MINCA-V-AR NEICA DE SANATOASE LA CAP (NU LA …. LOGAN) !!!

  14. 25 Aug 2006 4:21 am

    bai, in felul in care pui tu problema, ai dreptate. da’ si noi avem – daca tot facem o treaba, o facem buna si asa cum ne place.
    mie, sincer, mi-ar pohti inima la un VW, si anume Golful ala nou. Da’ nu poci, si nu poci nici cu credit, adicatelea. Sau la un Ford d-ala jmeker, cu jm.
    Dar cum n-am de gind sa stau la un job numai pentru ca mi-am luat masina, fac si io un credit de cit imi permit, si cu asta basta. Dar macar iau ceva care ma multumeste cit de cit spre peste 50%, ca de-ar fi mai putin nu m-as gindi ca vroiesc masina, na. Daca tot ma chinui, nu ma chinui nici sa ma epuizez, dar nici nu-mi iau ceva care-ar fi 90E pe luna, dar nu mi-ar place. Stiu ca o masina e ca sa mergi cu ea. Adica mai mult o vad pe dinauntru decit pe dinafara. Da’ tot nu vreau Logan.
    (ai inteles ceva pin-aici?) (am un laptop nou, cu ecran de 17″ si rezolutie de 1900 pe 1200, si are niste fonturi mici de mi se face rau citindu-le. Tre’ sa mai bibilesque la ele)

  15. 25 Aug 2006 4:46 am

    tanti (ca fiind mai înţeleaptă), da’ noi nu ne-am aruncat la minunăţii :(
    mama mea, exasperată de scorurile de pe piaţă, s-a oţărît să luăm logan. şi apoi ea, EA pot chiar spune, cu piciorul ei, s-a îndreptat spre buratecul de alături, cînd a văzut diferenţa de preţ…
    şi nu, nu stau la jobul nesuferit din cauza asta. stau în principal din cauza ratei la casă. şi nu-mi spune că nici doo camere n-am voie :))

  16. 25 Aug 2006 11:10 am

    Bine, daca diferenta de pret nu e zdrobitoare, luati-va masini :)
    Si-asa dintr-unul din comentarii lipsesc gropile si din celalalt lipseste Bucurestiul (dar apare Humulestiul!)
    Deci tine si Doamne Doamne tot cu voi, nu cu Loganu’ .

  17. 25 Aug 2006 11:18 am

    de la simplu la dublu, sau p-acolo.

    [am vaz’t, d-aia nu ti-am sters comentariile, puse la deruta, cu ‘gasiti cele 7 deosebiri’.. :) ]

  18. 25 Aug 2006 11:20 am

    treaba e ca intre simplul logan si oarecum dublul cam pe unde bat io, nu gasesti nemica altceva.
    si mai e unii care zice ca symbolu’ de-l vreau io e ca un logan francez facut in Turcia. Fips asa.

  19. 25 Aug 2006 11:55 am

    :) ci hai odată, femeie!
    ps: la o ţî. la o ce? ;))

  20. 25 Aug 2006 11:58 am

    da. nu-i asa?!?!

  21. 25 Aug 2006 12:35 pm

    large :)

  22. 26 Aug 2006 9:53 am

    Daca faci o socoteala simpla, vei constata ca de banii aceia, poti merge 5 ani numai cu taxiul si nu mai risti sa cumulezi puncte de penalizare sau sa-ti pierzi permisul.

  23. 26 Aug 2006 10:06 am

    Haaaaa, adica un fel de Oltcit, da’ mai scump !!!

Leave a Reply

