Skip to content

Poze

13 Aug 2006
mda. sa-ncerci sa faci poze. sa surprinzi… ce?
mirosul Dunarii? cald, dulce, plin? mirosul marii, sarat, si al nisipului batut de soare toata ziua?
pe cei doi catei de pe plaja, tata si fiu, ‘fiul’ uitindu-se in ochii tatalui dupa aprobare pentru fiecare pipi de la colt de tufis
bucuria cu care-am sarit noi pe un long time no see, fost sef, actualmente bun prieten?
mutra acra cu care Chirila junior (a fost odata si un senior) care scotea bagajele din masina, bagaje cu gramada, aruncate acolo de cu seara; fata barboasa care d-abia se mijea pe sub sapca, si ochii care priveau uite-acolo, drept inainte, numai 4 km mai la sud…
Stufu’.
fata pe care tre c-am avut-o eu de dimineata cind m-am urcat la volan. glimp (cu i din i), spuse masina, si tacu. si mai tace inca, bateria e pe redresor, recunostinta vesnica prietenilor care-au mai fost prin doi mai inainte, si care stiau pe unu’ care se pricepe la, si iata, omu’ mai traieste, traiasca-i, si fu de acord sa vina pina unde zacea madmoazela mea bihlita de caldura, si s-o caute sub capota.
[nici in concediu nu scap… ya, right… I don’t]
intilnirea cea de mare mirare cu al mai mare firoscos, fix in coltul in care anul trecut facea piruete si se innegura de spaima; acum, aceeasi marca de succes intr-o noua prezentare, iar mai pe seara piruete cu mare stiinta, executate pe nisip sub ochii maestrului…
suvoiul de apa sub care-si ineca Comisarul Moldovan masina B37SER, in fata curtii care da fix intr-o ripa doi maista, ‘Sergiu, ai stat destul cu picioarele in apa’ | ‘Ba nu’.
fata celor doi pustani veniti prima data la mare cu cortul, unul nu suporta soarele si statea cu helanca pe el printre nudisti, celalalt proaspat venit din Francia, la prietenii in scoala generala, si amator sa vada cum e p-aci, cortul lor intins pe ploaia a mare cu grindina de vineri; tot ei, azi, nedormiti, dupa o noapte la chitara si mult coniac primit de la unii din Golf, si dupa ce facusera cheta ca sa aiba bani de intors acasa, ‘primesc bani pe gratis’.
mirosul adinc de praf sarat si umed, de pe strazile de aici, mai ales atunci cind sunt stropite, pe la orele 7, de fiestecare gospodar…
discutiile din gura cortului, la rasarit de luna
lenea de pe canapelele de dinainte de Expirat
preaplinul de soare din ultimele zile
vorbaria gazdei mele, intr-o romano-rusa, usor inteligibila dar greu urmaribila, Tanti Dunia care vorbeste mult, chiar si daca zici ‘Citeam, citesc, uite-ma cum citesc’, ea tot mai are o poveste de spus…
a-glo-me-ra-ti-a de simbata din VV. veve, mic-ai fost, mare-ai ajuns…
mamicile de azi de pe plaja piticilor, o maaare de copchii, e o noua generatie pe vine, la propriu si la figurat, ‘arata-mi, fa-mi un semn incotro’ (e locul de pipi – pusti de maxim 4 ani)
ragetul magarilor (care n-au barcuta, aia cu barcute sunt peste mari si tari), risetul pescarusilor, zborul lastunilor, mirosul de porumb copt…
 
claxoanele de la jocul celor de linga mine, de la internet cafe-ul la care-mi petrec o ora de duminica seara, in doi mai (prima casa ridicata pe 2 Mai 1800 si ceva)
 
si gata, dragilor, ca-mi rasare luna, si eu ce poze va mai arat?
14 Comments leave one →
  1. 13 Aug 2006 9:00 am

    poftim insemnare, ca sa ai ce sa gasesti cind mai treci p-aci.
    hugszzzzzzzzzzzzz

  2. 13 Aug 2006 9:12 am

    capitana picard:D

  3. 13 Aug 2006 9:17 am

    loooooooooooollllllllll
    bine, Indaa… asa deci!!!

    frecind semnu’ de la Oltcit, in data stelara de ca mai am cinci minute si ma da afara, hai paaaaaaaa lumeeeeee

  4. 13 Aug 2006 10:10 am

    da` pozele mele cand le teleportezi, ca trimit racheta peste orbita. na, cutzu cutzu, racheta, so pe ea!

  5. 14 Aug 2006 6:53 am

    hihihi ce imagini frumoase ne-ai teleportat tu noua, oamenii de sub var :)

  6. 14 Aug 2006 9:11 am

    cum, vama nu e o petasă?? :)
    concediu plăcut, doamnă, salută valul şi din partea mea!

  7. 14 Aug 2006 9:53 am

    Sarut minusitele! Multsam, sedere placuta, si sa-ts vaza oq inca p-atitea, minunate si imortalizabile!

  8. 15 Aug 2006 1:51 am

    multzamim, Aprilie, de caleidoscop, te asteptam cu drag si poze acasa :D cand va fi sa te intorci
    hugs

  9. 15 Aug 2006 2:52 am

    ei mai ce frumos scrii…si cum te joci tu cu cu cu cuvintelele

  10. 15 Aug 2006 3:56 am

    ramn la opiniunea mea ca marea este o petasa, dar numai acolo o data pe an se poate invata/preda o pirueta si poate omu sa faca insolatie. deci. Aprilia, lumea este mica, foarte mica si pacatoasa, foarte pacatoasa. Am fost in vama, pacatele mele, dar n-am pacatuit!

    Si pozele cu domnu cu pricina si video-ul nu-l trimiti matale spre vizionare hfd-ului, carele am auzit ca se ocupa de piruete?

    Zic si eu asa, intr-o doara.

  11. 15 Aug 2006 3:57 am

    repar: nu marea e o petasa ci insasi vama, vama veche ea, este o petasa.

  12. 15 Aug 2006 12:06 pm

    Eh … ce viata au unii ….

  13. 16 Aug 2006 12:03 pm

    Aprilsea va trebuie sa chimbi linkurile la patratele hi hi hi , a schimbat Antonio stilul, si cit de curind linkurile care incep cu http://www.weblog.ro nu vor mai duce nicaieri

    (Cu speranta ca vei citi acest mesaj la intoarcerea din concediu)

  14. 18 Aug 2006 7:27 am

    s-a ocservat, A dear, si credeam ca ie computerele de la astia din internet cahve, unde mai am nitel si scriu direct de pe genunchi……..
    o sa modific d-acas…
    ia sa pui mina sa-ti asculti mesajele de pe mobil, mneatale, da?

Leave a Reply

