Skip to content

drivin’ … divin’

28 Jul 2006
cum e sa nu pleci acasa ca muzica e prea buna? si pozele prea bune?
 
vineri de vacanta p-aci, cite unul in cite un birou, telefoane, drept, cam multe, dar se supravietuieste.
yahoo music, my station. niste click-uri, la inceput, pentru setare, si de restul.. numai goodies. mai ales in ultima juma’ de ora. mult prea bine. un bine d-ala pe care-l vrei intimplindu-ti-se pe cind esti cu picioarele in nisip, sau in muschi proaspat de padure. sunt cu picioarele in sandale, dar tot bine mi-e.
The Cars – Drive
asa de bine.
shuflez prin poze (niste Victoria Secrets pina m-am enervat nitel, deh, sunt fomeie, imi plac chestiile alea, si nu tre’ sa fii Adriana Lima ca sa-ti stea bine-n ele.. apoi back to net, pozele unora din maramures, pozele altora din sudul frantei, pozele pe care o sa le fac eu, le-am vazut si p-alea … )
si traducerea pentru servici inca pending, nefinalizata, dar mi-e prea bine ca sa-mi string jucariile si s-o fac.
Vangelis ….
[si ce daca unii din cei care azi nu se semnara-n condica sunt la mare?]
Maná zice ‘sigue sonando’
.. da ..
4 Comments leave one →
  1. 28 Jul 2006 5:10 am

    [acum e un JMJ pe care se facea deschiderea la Atlantykron……… now, this is masochism… Rendes-vous 2…….. amea-mea-mea… stizo-zo-zo… imi lipsesc doar luminile de semnalizare, fumul din barci si prietenii, care s-au mutat aici]

  2. 29 Jul 2006 3:58 am

    de bine, de bine, mai ai un pic şi-ajungi colo-şa pe mal! :)
    ps: încearcă şi un chronologie, pour la bonne bouche

  3. 29 Jul 2006 4:02 am

    ajung pe mal, ma uit la salcii, ma uit la corturi, imi aprind o tigara (luminare de aducere aminte) si plec.

    apropo, tu concediu, ceva? cind? unde? cit?

Leave a Reply

