Skip to content

in loc de inghetata

26 Jul 2006
pe locuri, fiti gata…
 

Vine concediul. Vreau mare, zona aia. Asa c-am pus mina pe maus (~ul care nu-mi mai merge, i-o fi si lui prea cald), si am purces pe net.

Se ia una bucata fereastra de browser in care se scrie www.google.ro. Dupa asta se scrie cazare vama veche. Se deschide primul link, asta, se alege Club D’Or. Aflu despre capacitatea de cazare, 86 locuri in 43 de camere, si despre costul cazarii pe zi: 120 RON.

Mda. Alaturi, Vila Cristi zice 100 RON la mansarda camera cu baie dar abonatul este momentan in afara ariei.

Perseverez. Mai caut. Ajung aici, persoana de contact Dl. Shony. Hmmm.. formular de completat online. Completez, si primesc un mail ca cica sa sun la nr. pentru cazari.

Ok. Sun. Aflu ca Vila Diana are camere fara grup sanitar in camera la 100 RON, si cu grup la 120 RON.

Moama..

Imi aduc aminte ca am in telefon un nr. de la o

vila

din 2 Mai, de anul trecut. Si sun. :) Nu mai e asta numarul, sunati la. :)) Nu ma mai ocup eu de cazari, dar va dau un numar. :))) I-am luat io telefonu’ azi nevesti-mii, sunati la. :)))) Bun, in sfirsit gasesc persoana in charge, si aflu. Idem si la fel: 100 RON fara buda si 120 cu. Ei pe naibaa!!

Sunt incurajata de colegi, care-mi spun ca la Mamaia dorm in masina de banii astia. Da, si cind te gindesti ca VV e aproape ca Mamaia!! Un MacDonalds mai lipseste, si ne-am scos.
 

Revin la goo’ ol’ locu’ nost’ de adastare in toate sezoanele, dau telefon la sef si aflu (o fi adevarat, o mai tine minte nea proprietaru’ c-asa mi-a zis adineauri in telefon?) ca o sa fie acelasi pret de anul trecut. Whoaaaa… can’t believe.

Vreau la 2MaiVamaVeche, si nu vreau cu cortul, pentru singurul si unicul motiv ca vreau buda mea. A mea si numai a mea. Altceva nu-mi trebuie din camera aia… 
Tre’ sa-mi fac cererea de concediu. Asa ca.. sa facem jocurile.
 
[PS: din boxe-mi curge o melodie in dulce Portugheza, despre marea care ride, in departare, plina de valuri…. dever vê-la]
15 Comments leave one →
  1. 26 Jul 2006 3:06 am

    pentru o buda ai plati cel putin 80ron?! (am vazt io acum cazare in spate la castel la o vila cu 80 :D ) te primesc langa cortul meu, daca promiti ca nu faci pishi pe el :D

  2. 26 Jul 2006 3:41 am

    nu fac, promit! cort am si eu. si sac, si saltea, de toate. dar zau ca nu pot fara …….. really, nu pot…
    mi-am facut ucenicia intr-o tabara pe Dunare, si stateam 10 zile pe an. adica stiu cum e sa n-ai unde. si, pe toti sfintii, acolo tot mai e cum mai e, ca mergeam in natura, deh, plenty of padure.. da’ aciulea, in VV.. nu pociiii…

  3. 26 Jul 2006 3:46 am

    ia sa vezi constatare:
    Club D’Or, Vila Diana si majoritatea locurilor de cazare din zona: 120 RON cazarea * 43 camere * 45 zile de virf de sezon (de restul poate-or fi preturile mai mici) = 232.200 RON, adica 2.322.000.000 ROL!! intr-o luna jumate!!!
    or taia facturi?

  4. 26 Jul 2006 4:18 am

    vama e o …
    repeta dupe mine: vama e o …
    incodat’ vama e o ….

    ca sa se stie

  5. 26 Jul 2006 4:39 am

    Mai Dragoane mai…. cum faci tu c-apari p-aci numa’ cind e vorba de vama.. ai un cip pe undeva care face bip de fieshce data cind se scrie pe undeva de VV?

    Nene, io am fost la Hotelul Europa cind eram mica, cu mama si tata. Si na, ca nu s-a prins luxul ala de mine. Ai mei sunt mirati cum am reusit eu sa ies asa diferita de ei. Dar asta e….
    Totusi, iaca, voi buda mea.. nu renunts la ea.. lux pentru unii, nemica toata pentru altii, normal pentru mine.

  6. 26 Jul 2006 5:42 am

    fă-ţi milă şi trimite şi mie pe mail face a la mer, remixul de massive, că nu-l am aici. nu de alta, da’ ca să nu-mi mai las venele lungi……..
    geo e plecat din ţară? parcă zicea vorba în tîrg…

  7. 26 Jul 2006 5:47 am

    ce melodie era?

  8. 26 Jul 2006 7:01 am

    Eu ma duc la Eforie Nord. Am zis. 86 lei pe zi cu chitanta dus wc

  9. 26 Jul 2006 8:06 am

    iti recomand pensiunea oana 3 margarete din 2 mai
    am fost anul trecut, e o vila cinstita cu 2 etaje si cu tot ce-ti trebuie in ea, plus o tantica ce gateste o saramura de peste de innebunesti.
    am un nr de mobil – 0744603291 – e al proprietarului vilei, un domn din bucuresti, ce se intampla sa fie ruda cu un vecin de-al meu :)

  10. 26 Jul 2006 8:59 am

    Io mai am o sugestie, desi nu e tocmai buda ta proprie si personala ca aia din camera, la Corsaru, dimineata e f bine… si ai si vv si problema rezolvata

  11. 27 Jul 2006 2:25 am

    am roshit!

  12. 27 Jul 2006 8:40 am

    suna-ma maine si iti dau numarul unei gazde la care am stat eu. are o camera cu baie si intrare separata. si cred ca e pe la 600-800 mii camera pe noapte.

  13. 27 Jul 2006 10:40 am

    superb!!
    multumesc, t.

  14. 27 Jul 2006 12:24 pm

    eu am stat cu 60ron/camera weekendul care tocmai a trecut in 2mai, dar buda era in curte, nu in camera. Cred ca pot gasi numar de la tanti aia daca vrei, dar n-a fost chiar asa grozav.

Leave a Reply

