Skip to content

smells like

24 Jul 2006
Aseara, pe soseaua de sub geamul meu, la ora 11 – 11:30, era inghesuiala mare de masini, venind dinspre Autostrada Soarelui.
Acum miroase a mare pe balcon. Si stiu ca nu e de la febra de peste uichend, nici de la combinatia de Nazomer cu Bixtonim. Bate vintul dinspre acolo, si nu e foarte soare … si sunt doar 220 km. Chiar miroase a nisip ud – si mama spune asta.
4 Comments leave one →
  1. 24 Jul 2006 6:40 am

    ca o veche dependenta ce ma gasesc, iti spun doar atata: lasa bixtonimul!

  2. 24 Jul 2006 8:36 am

    Iote, chiar ieri-alaltaieri, in Constanta, ma intrebam unde a plecat mirosul e mare, de vant sarat si nisip ud…

  3. 25 Jul 2006 1:55 am

    Exquisite !!!!

    :)))))))))))

  4. 25 Jul 2006 2:56 am

    da, stiu. Bixtonimul creaza dependenta. D-aia-l si amestec cu Nazomer, adica apa de mare filtrata.

Leave a Reply

