Skip to content

matematica de luni dimineata

10 Jul 2006

Se da:

– Un Bucuresti cam varza din mai multe puncte de vedere.

– Dar mai ales, in aceasta vara torida, d.p.d.v. al circulatiei.

– O gramada de strazi cu sens interzis, sens unic, obligatoriu dreapta / stinga, si tot felul de alte semne, care ar trebui, dar nu e obligatoriu, sa concureze spre un scop comun.

– Si iarasi, se mai da o tona de zgura neagra de imprastiat pe 100m de strada, adica pardon, de acoperit gropile.

– Si alte gropi proaspete, facute de pickhammer-e.

– Si de pus borduri.

– Si mai intra in ecuatie si urmatoarea informatie: din totalul masinilor inmatriculate in toata Romanica in primele sase luni din 2006, 30% s-au inmatriculat in Bucuresti.
 
Se cere:

Sa se estimeze care va fi urmatoarea oprire a politistului care cara semnele de circulatie ‘sens interzis’ in spate, recte care strada va fi facuta interzisa (si o data cu ea si fetsele shoferilor), pe ce sens, si pe ce perioada de timp.

8 Comments leave one →
  1. 10 Jul 2006 2:36 am

    Ar trebui sa-i fugaresti cu picameru (adica onor cicoanu pneumatic !)

  2. 10 Jul 2006 10:13 am

    probabil aia pe care acum circula din ce in ce mai multi soferi pentru ca se va aglomera si el va decide ca sensul de mers nu este cel corect….

    pe de alta parte, vezi ca exista si in romana “pichamere” ;)

  3. 10 Jul 2006 10:23 am

    :))) probabil.

    [n-ar trebui sa fie _si_ mai romanesc, picamere?]

  4. 10 Jul 2006 10:24 am

    Este…inestimabil.

  5. 10 Jul 2006 10:26 am

    mai bine ma reapuc de fumat. mi-as mai curata plaminii de praful constructiilor :(((

    (n-am zis nimic de… alea de spart pavajul si cum se cheama ele. da? va rog sa apreciati)

  6. 10 Jul 2006 10:27 am

    pai, de la englezescul Pickhammer s-a trecut la pichamer si, poate peste ceva ani va fi complet asimilat si numit picamar :)

    it’s a process, you know.

  7. 10 Jul 2006 11:04 am

    ciocan pneumatic

  8. 10 Jul 2006 12:29 pm

    insemnarea a fost scrisa in contextul in care, circulind pe aceleasi drumuri pina la si dinspre servici de 5 ani si ceva, azi brusc mi-a fost cirmit drumul de un sens care fusese unic, si acum era interzis. I mean, si eu si Rocinanta mea, am ramas amindoua ca si semnul!

    si zau ca nu mai intereseaza cum se numesc chestiile alea.. ma intereseaza numa’ ca io nu mai am pe unde sa ma parchez / merg / intorc / si ca-mi gasesc masina lejer zgiriata de unu’ care-a dat cu spatele sa nu-sh ce faca …… asa dupa cum mi-au spus aia de la Peace Corps. [asta fiind o descoperire facuta acum 1/2 h].

Leave a Reply

