Skip to content

de dor si alti demoni

21 Jun 2006
s    i    o    r    i    z    o    n    t    u    l
p  e  s  c  a  r  u  s  i  i   t  a  l  i  e  n  e  l  e   v  a  l  u  r  i  l  e   s  t  e  v  e  n
a    l    b    a    s    t    r    u    l    m    a    r    i    i    s    i    a    l    c    e    r    u    l    u    i
si gata esti pe plaja                            si iti clatesti sufletul in
pe nisipul cu corturi                    cu insomniaci                    cu iubiri                    cu nostalgii
                            marea coboara mai intii printre umbrelute, apoi pe nisip
                linia orizontului devine normala
                                        iar in capat, da, pe masura ce mergi
                                                              locul in care toata lumea are aceeasi virsta
                                locul in care lumea nu poate fi decit vesela
                                            e un loc minunat                                                                                           la bibi
                                                  pe strada nu intilnesti lume trista
                                                      un sentiment dulce pe nume sunt-la-mare-in-vacanta
                        impaciuitoare                plina                 acoperitoare
                                        are un soi de bucurie – lene interioara
                                                    dar acolo lumea                 
                                       nu e un rai, nu e Raiul
                                    asa ca nu e  bine sa fii descult
                                                                     si cioburi
                                                           in ultimul timp au aparut
saorma                                    se face clisa                                                 aici se pot face codite
suberek                                        toata strada
                                                    – dar nu prea ploua –                                                                     clatite
peste prajit                                        cind ploua                                                            20 de feluri de
strada nu e nici macar pietruita si de-ar fi vreodata trotuar acolo ar insemna ca amintirile mi-au murit
                        inspre o terasa                                 sau dinspre mare
                        care merge in toate directiile … de obicei inspre mare
                                                    pentru ca e lume multa
                        de trec masini ele trec  i n c e t
                                                        dar la capat e marea
                            acum sunt prea multi pasi in jur
                                       si fiecare fir de iarba
de mare pe ziua respectiva                drum, fiecare bolovan                                                de vrei
  de crezi ca ti-ai luat portia                            fiecare groapa din                                        la o terasa cu stuf
        pitite prin stuf                            in care as fi putut retine                                    si se poate sta la o bere
    ba chiar sunt si canapele                                 ajung acolo in vremurile
restaurante si baruri                            mi-ar fi placut sa
   pe strada sunt                                            si muzica
            pe acolo e mereu soare, mereu zimbete
                                                    ca si cum strada s-ar pierde undeva inauntrul sclipirii albastre
orizontul marii                                     apare sus
                                                si privesti catre capatul strazii                                                            magarus
    cunoscatorii                                    de cum cobori din masina                            pe dreapta e o curte cu un
  burta buna sau asa zic                                    decit 12 ziua
    acolo se maninca ciorba de                               nu arata
   acoperita cu stuf                                          ceasul
zaresti o cladire                                                    in care
cind intri pe strada                                      bine-ati venit in locul
 
[S T A R T]
 
20 Comments leave one →
  1. 21 Jun 2006 1:18 am

    ups! more stelutses…… !!! multumesc!!!

  2. 21 Jun 2006 1:44 am

    cu placere :D

  3. 21 Jun 2006 10:06 am

    DISCLAIMER:
    Insemnarea e scrisa prin Aprilie, si ‘pregatita’ ca sa arate cum arata de-a lungul a vreo 2 saptamini :)

    Anul trecut, in septembrie, mi-am pus un reminder pe telefon pentru 12 iunie 2006, care zicea ‘AZI!! cerere pt. o saptamina de concediu 19 – 23 iunie!’ Nu m-am putut tine de promisiunea facuta mie insami – colegul meu de birou serba un an de la nunta, si si-a luat concediu pe perioada asta. L-am inteles – doar e un scop mult mai nobil decit acela de a vrea sa pozezi solstitiul la mare.

    Am prieteni care au ajuns acolo de 3 – 4 ori pina acum in 2006. Eu nu am avut ocazia sa vad acest loc anul asta – practic asa arata anul trecut in august, cind l-am vazut ultima data. Sper ca nu sunt mari deosebiri.

  4. 21 Jun 2006 10:34 am

    PS: si da, la capatul acestui drum, marea care se vede este cea din antetul meu.

  5. 21 Jun 2006 10:57 am

    da

  6. 21 Jun 2006 11:10 am

    multumesc pt. stelute

  7. 21 Jun 2006 11:33 am

    vad ca l-ai descoperit si tu pe jose gonzalez :D

  8. 21 Jun 2006 11:40 am

    :) melodia are data de dwld 7 sept 05. p-atunci am pus si mesajul in mobil.
    si am stat la dubii daca sa pun melodia asta sau altele doua.
    poate n-ar fi o idee rea sa le ofer si pe celelalte spre enjoyment, si sa v-alegeti voi muzica (opera aperta, varianta sec. XXI)

  9. 21 Jun 2006 11:57 am

    imi pare rau k n-ai putut sa ajungi, eu plek vineri si o sa salut marea din partea ta :)

  10. 21 Jun 2006 12:47 pm

    of, of, of, la ce chinuri am supui tu……..

  11. 21 Jun 2006 12:48 pm

    nu am, ci ma. ma supui.

  12. 22 Jun 2006 3:50 am

    strada poate fi admirata aici, in toata goliciunea ei (asa de pustie n-am vazut-o decit iarna, cind era plina de zapada)
    http://img208.imageshack.us/my.php?image=vamaveche8xs.jpg

  13. 22 Jun 2006 3:50 am

    courtesy Jen
    (scrisesem si asta, nu stiu de ce n-a mai incaput in comentariul anterior)

  14. 22 Jun 2006 7:44 am

    Aprilsea pe care o iubesc eu…
    Cum era?, “nu e SF dar e dragut” ??

  15. 23 Jun 2006 1:02 am

    lol
    da’ de ce nu puteti citi? va fug ochii? nu va dau amenda, va invit sa ascultati macar melodia.

  16. 23 Jun 2006 2:49 am

    (da’ am citit de trei ori, spre rusinea mea, inainte de-a prinde tot spilul)
    vai, cit de frumos e.

  17. 23 Jun 2006 4:09 am

    scoate-ti fumatorul ala la aer, cocoana, ca se increteste de tot!!! uda-l cu apa marii, tirshiie-l in nisip, maltrateaza-l, ca lui ii va placea cu siguranta. :)

  18. 23 Jun 2006 9:19 am

    :)))) da, cam asa era.
    asa-s compunerile mele.. nu-s SF dar sunt dragute.

  19. 23 Jun 2006 10:16 am

    Si daca mai sintem si d-astia care nu putem citi, ne dai amenda ?!

Leave a Reply

