Skip to content

urban jungle

16 Jun 2006
   Anul trecut, tot in Iunie, scriam despre un cosash care mi-a zburat prin camera [link], uimindu-ma, bucurindu-ma, si remarcand puterea naturii de a ne trage de mineca din cind in cind. Acum am primit vizita unui pui de… bufnita. Mai corect, niste vecini l-au gasit minunea din poza pe terasa lor.
 
    Am incercat sa-l hranim cu bucatele de carne, dar nu prea se lasa. Scotea un pacanit surd, ca si cum ai lovi doua betse de lemn, si facea tentative de zbor in baia mica. 
 
    Cit era de mare? Uite cam atit – un ghem de ciorapi era mare pe linga el. Mic si speriat, dar frumos si cuminte.
 
    L-am lasat sa doarma intr-o cutie de carton, si diseara o sa-l scoatem la loc pe terasa, poate vin parintii lui dupa el.
15 Comments leave one →
  1. 16 Jun 2006 1:32 am

    mititelul!! macar de l-ar regasi ai lui!

  2. 16 Jun 2006 1:36 am

    vai frumosul, am tinut si eu in mana o befnita aurie

  3. 16 Jun 2006 1:37 am

    *bufnita. mi s-au sters literele de pe tastatura :D

  4. 16 Jun 2006 1:52 am

    daaaaa….. si eu sper sa-l gaseasca ai lui. Vecinii astia (cei cu pisicile, for those who know!), au zis ca aud un bufnits pe linga bloc, serile, de mult timp. Pe domnul bebe l-au gasit bobosit pe terasa, probabil il prinsese dimineata si nu mai stia incotro e casa lui.

  5. 16 Jun 2006 1:56 am

    poor birdie! hope he wont be an orphan si o sa fie rekuperat soon :)

  6. 16 Jun 2006 2:36 am

    ha! ce micheteau!

  7. 16 Jun 2006 4:18 am

    CE FRUMOOOOS EEEE … FRAGIL DAR SERIOOOS, ŞI CAALM ŞI ATEEENT ŞI UN PICUŢ ÎMBUFNAT…(Btw, seamănă cu v., don’t you think ? ;D…)

    VREAU SĂ-L MÂNGÂÂÂI :).. Stiu, lui nu i-ar place asta :(

    Good luck, frumosule !
    P.S. Oricum, a avut ditamai norocul să dea peste voi, care îi mai daţi o şansă.

  8. 16 Jun 2006 4:26 am

    pai cum sa nu!!! cum sa nu dam o sansa unui sufletel. ba chiar si carnita de pui taiata marunt marunt.

    da, e o minune sa vezi chestii d-astea in orase. intre betoane. intre antene. intre fabrici si uzine. uf, sarmanu’.
    si ierea mic-mic… un pumn cu pene. dar serios, si imbufnat, si pacanea ca plasticul ala cu bule de nu te poti opri pina nu le spargi pe toate. pîc pîc… si statea, mai atipea, apoi iar pîc pîc pîc.

  9. 16 Jun 2006 5:14 am

    stai, măi, aşa…păi, între betoane, antene, fabrici şi uzine au cuib o familie de bufniţe ?!? că el trebuie să fi căzut dintr-un cuib… off… nu pricep cum s-a teleportat ăsta micu’ aici, nici în ruptul capului meu limitat..

    “pîc, pîc”-ul ăsta e felul în care ei comunică, nu ştiai ? stătea, aţipea, apoi .. eu cred că zicea : “off, ce urît am visat…”, sau “vreau la mama”, sau “mi-e foame!”..

  10. 16 Jun 2006 5:24 am

    acuma realizez eu că el ştie să zboare, dar nu în pătrăţica cu tavan a apartamentului;
    e un părcuţ pe-aproape, nu ? că ăştia micii nu zboară prea grozav..

  11. 16 Jun 2006 5:48 am

    am citit pe net, si am aflat ca bufnitele depun oua prin aprilie si le clocesc o luna. asta e fresh from the nest, are o luna si nitel, probabil la primul zbor. penele nu-s chiar pene.. sunt ceva asa, pufos… dar are pene mai serioase la aripi si la coada (si aia boanta).
    vecinii astia au pisici, si-l tin pe bebe in vc-ul de servici, unde nici aparatul meu nu putea face poze mai bune de mic ce e (vc-ul), nu putea sa faca zoom asa mic, iar macro nu se putea, ca se misca animulul.
    n-am decit o poza mai clara cu el, o s-o pun pe deviant.
    sper sa vina mama lui dupa el. si da, e un parc prin zona, nationalul. nu stiu sa aiba bufnitele cuib p-acolo, ca e destul de circulat, dar deh.. de undeva tot a venit, si tare-as vrea sa stiu ca o sa se si intoarca.
    tineti-i pumnii! :)

  12. 16 Jun 2006 8:32 am

    so, a ieşit din ou în mai, huh ? şi are coada boantă ?? l-aş pupa pe ea.. hihihi&blushing :)

    auzi, april, did he eat cărniţă?
    P.S. I totally ţin pumnii .

  13. 18 Jun 2006 11:20 am

    ce gagauza micaaa si dragutaaa :)

  14. 18 Jul 2006 4:06 am

    Azi am prins si eu un pui de bufnita, dar e destul de mare (are aproape formate penele pe aripi si tinde sa se si apere). Il vrea cineva sa-l cumpere ca animal de companie ?

  15. 18 Jul 2006 4:26 am

    n-ai vrea sa-i dai drumul in salbaticie?!?!?!?! nu crezi c-asa i-ar fi si lui mai bine????

Leave a Reply

