Skip to content

i’m the invisible (wo)man

17 May 2006
Hai sa zicem c-am rezolvat cu masina.
[Vineri m-am dus sa imi pun un petic la roata intepata… Roata era in portbagaj, prinsa intr-un lants cu lacat, sa nu se fure. Dar nu, nu aveam cheia de la lacat pe legatura mea de chei. Pentru ca vecinu’ care m-a ajutat a uitat sa-mi dea si cheia. Asa c-am ajuns la vulcanizare ca o floricica, si am plecat in tromba, sa uite ala c-am fost acolo si ca voiam sa-mi lipeasca roata din portbagaj, fara s-o pot scoate!]
[Normal ca, dupa ce m-am oprit in drum la o prietena care mi-a pus nervii la loc ca altfel omoram pe careva (sau poate chiar pe mine), m-am dus la vecin, am sunat la usa si am spus scurt si taios ‘cheia!’. S-a luminat brusc la fata, cica-i ramasesera niste chei prin buzunarul pantalonilor cu care coborise cind sa schimbe roata, si nu stia de unde… ]
[Simbata m-am dus la alta vulcanizare si am rezolvat …. Momentan am o roata cu petic si camera, care mi s-a spus c-ar mai merge 20.000 km. Which is just fine for me.]
 
Subiectul insemnarii este altul. Am o nedumerire. Am inteles ca s-au facut centre de donatii pentru victimele inundatiilor, conturi deschise la jpe-mii de banci, ba chiar si la biserici.
Bunii mei vecini de pe palier, toti pensionari de multi ani, au adunat un citamai balotul, plus un aragaz, un frigider mic si o masina de spalat mica, spre a le da sinistratilor. Intrebarea mea, care nu-si gaseste raspuns pe net, este: la cine pot apela sa vina sa le ia? Balotul il duc eu, that’s oki, da’ ce fac cu obiectele casnice? Am sunat la primaria mare, la un nr. de tel de pe net, si n-au idee, nooo, nts, nu ei! Am sunat la primaria sector 2, nooo, nu stim, vedeti la Circ.
Sa sun si la Circ, sa-i intreb p-aia daca nu vor un aragaz sa faca un ceai cald la tigri?
 
I’m going slightly mad It finally happend I’m knitting with only one needle Unravelling fast it’s true I’m driving only three wheels these days [whaaa’???? … no, thank you!] My dear, how about you ?
One Comment leave one →
  1. 17 May 2006 1:14 am

    alo, doamna, doamna, nu aveti cumva un aragaz de dat de pomana?! :)

    in alta ordine de idei, vroiam sa te intreb, politicos si plina de respect, daca nu vrei dumneata sa ma cauti si pe mine pe YM? ca ti-am zis ca sunt barca fara vasle….:) sarpe_verde@yahoo.co.uk

Leave a Reply

