Skip to content

ecoul

11 May 2006
Message in a bottle: stie careva sa-mi zica pe unde as putea gasi cauciucuri? Nu la 1,4 mil., ca nu vreau sa le ofer placerea de a mi le fura. Resapate sa fie, ca intepate si lipite am si eu. :(
Si parca nu m-as duce in tirgul Vitan de una singura. x((((
9 Comments leave one →
  1. 11 May 2006 1:36 am

    ai perfecta dreptate cu siguranta transportului si reshapatele … da’ cind e sa iei doo roti noi, la 3 milioane, si sa-ti gasesti masina pe ‘sticle de lapte’ a doua zi……. avind in vedere si luind in considerare unde locuiesc (care loc nu e penal deloc, doar masina mea cred ca e atractor specific de probleme)

    ceheheeeeeeee ma faaaahahaaaaaaaac?!

  2. 11 May 2006 2:14 am

    cu nota că da, are dreptate, întotdeauna noile sînt mult mai safe ca re-urile, am mers pînă acum peste 7K cu pînă în 130/h şi n-am avut, har Domnului, nici o problemă cu ele. am mers şi cu camere şi fără.

  3. 11 May 2006 2:19 am

    parcheaza si tu la strada (nu pe trotuar)…daca nu cumva ai incercat deja

  4. 11 May 2006 2:44 am

    :(((((
    SUB BEC eram cind mi s-a intepat roata… si anume chiar roata de pe partea stilpului. I-a iluminat iluminatul public unde sa-nfiga cutitu’.
    :(((((((((

  5. 11 May 2006 8:00 am

    Ce dimensiuni au rotile? Ca imi aduc eu aminte cum puneam furtun pe jeanta la bicicleta can nu gaseam cauciuciri in piata la rusi…
    Si hai sa fim seriosi si sa vedem 3 (macar) aspecte ale problemei: nu toate resapatele sunt de proasta calitate mai ales ca what u see is what u get. A doua: eu mi-am luat resapate in aceesi zi cu frate-miu, care si-a luat noi. Eu le mai am pe toate 4, desi cam uzate. El mai are doua din set, celelalte au facut explozie. Mai bine un brand resapat decat un noname nou. A treia chestie e ca pentru traficul zilnic acasa-serviciu si doua-trei iesiri/an in provincie, nu merita diferenta e bani. Un sfat: nu cumparati cauciucuri, indiferent de care, de la magazinul unde se vand ambele soiuri.

  6. 11 May 2006 12:06 pm

    eu am luat de la ambrozie. pe latura stîngă a complexului (cum stai cu faţa la el) e o chiţimie care vinde piese de maşină, inclusiv caucioace (reşapate), jenţi şi te miri cîte altele. nu mai ştiu să zic cît au fost, dar în nici un caz o sumă exorbitantă.

  7. 11 May 2006 12:58 pm

    experienta mea cu resapate sau sh spune ca nu bun (nu sunt muult mai ieftine si gindestete ce inseamna sa te lase cind mergi cu 80-100, plus aderenta prosta in conditii de ploaie samd), tine de siguranta ta si a altora.

  8. 12 May 2006 8:58 am

    da. corect!
    si bun sfatul…..

  9. 14 May 2006 12:27 pm

    Aoleu, acuma vaz… am avut un rind de musafiri si miine dau navala altii ! Te pun eu in legatura cu cineva – “stie dumnealui” !

Leave a Reply

