Skip to content

someone else’s dream

13 Apr 2006
Intr-o simbata terna, acum o luna, m-apucase povestitul despre cum fac 10 ani de cind am terminat facultatea, alea alea, nostalgii si alte verze.
Dupa ce-am dat ‘publica’ am iesit pe net, ca tot era simbata dupa-amiaza si n-aveam ce face si nici chef de viata.
Si nimeresc, din blog in link, trecind pe la bloggari pe care nu-i citesc de obicei, la un nume, undeva, intr-un link, care-mi spunea ceva.
Click.
Ei bine, da, luind foto-blogu’ la vizionat de la coada la cap, vad poza cu Dana si Akihito, catelul. Datata 2003, poza.
Las un message in the bottle acolo, si mi se raspunde. Nimerisem unde trebuie, oamenii exista, cateii exista, si hai sa reluam legatura.
Azi descopar la mine-n blog un comentariu scris pe 7 aprilie, semnat de alta colega, Nora, care da, si-a gasit sufletul pereche.
Imi pica toate partile componente, mi le adun de jos si zic, hai frate, azi e ziua scormonelilor, ia sa bagam search pe google.
Si descopar si colegu’. In Bucuresti (io-l stiam in Norvegia, impingind zapada de pe pervazul geamurilor pe data de 26 aprilie, asa cum spunea data inscriptionata pe poza). Insurat. Traducator. Lector, GTG, …
Si-uite-asa imi adun prietenii cu care-am fost in drumul acela, spre mare, pe 14 aprilie 1994 [link in dreapta, de ce April Sea]. Acum 12 ani. O sa beau o bere diseara, in amintirea acelui drum si a acelor oameni. [mdap, pe la ora asta o asteptam pe Dana sa vina de la meditatii, cu niste bani, afara ploua pe rupte, mincam cartofi fierti si ne gindeam cum mergem la mare].
 
Si daca tot nimeresc pe pagina facultatii de lb. straine, ia sa mai dam un click pe ici pe colo. mdap. Inca doua colege, ajunse lector si respectiv asistent univ. in cadrul sectiei japoneza, inca un bun prieten (de la vremea aia) lector la chineza, si multi profesori de care-mi amintesc cu drag, pe la catedra lb. engleza.
 
Azi dimineata doua colege de birou mi-au spus ca m-au visat az-noapte. Tre’ c-am fost foarte ocupata, in somn, sa trec prin visele altora.
3 Comments leave one →
  1. 13 Apr 2006 9:22 am

    …m-am nimerit si eu pe aici probabil ca sa intregesc tabloul acestei amintiri, tablou din care lipseste personajul care te astepta in gara la intoarcere..un gind bun tie si alor tai…si Danei si Norei si chiar lui Akihito..ce mica este lumea..

  2. 14 Apr 2006 1:22 am

    scrie-mi la april_sea@yahoo.com. te rog.

  3. 14 Apr 2006 9:00 am

    chiar tu?!
    ……… am ramas fara cuvinte……….
    ce mai faci?! cum de-ai nimerit aici? chiar mi-ar face placere sa stiu ce mai faci si cum iti mai e, pe unde mai lucrezi si ce-ti mai face familia.

    si pe tine te-am cautat pe google, dar nu te-am gasit.

Leave a Reply

