Skip to content

Raport de deplasare

7 Apr 2006
Don l-ent, permiteti sa raportez.
 
Ieri am fost deplasati pe teren, io si cu colegii nea Tase si nea Jenel, pe stadionu Manoliu Lia, la meci.
Raportam misiunea indeplinita, si va atragem atentia asupra urmatoarelor aspecte:
– Pe drum am condus o vreme citiva tineri din galeria Rapidului, si le-am zis sa aiba noroc si sa fie cuminti, si ca ne vedem mai tirziu pe pod la Grant.
– Am vazut un mos intre doua virste care vindea fanioane ros-albastre, intr-o zona care era in afara stadionului, ba chiar pe strada, pot spune. L-am amendat si i-am atras atentia ca nu se vinde decit in spatiile amenajate in acest scop. Iar daca spatiile lipsesc, inseamna ca scopul este sa nu se vinda nimic.
– Am verificat corporal si am descaltat niste pusti care coborau dintr-un 335, linga oemve OMV. I-am verificat sa n-aiba sticle, bite, steaguri. N-aveau decit doo sacosi de seminte, asa ca le-am dat drumu mai departe.
– Am stat de vorba cu niste fete dragute de la Politia Comunitara, ne-au spus cum merg angajarile, care-s salariile, si nea Tase a intrebat pe una mai blonda cind iese din tura. Fata a ris si a intrebat daca ce-are el la spate acolo, atirnat de centura, ie pe bune.
– Am felicitat niste tineri care filmau ceva pentru o televiziune. Intotdeauna am fost aproape de pulsul tarii, televiziunea, si de cei care transmit stiri catre natiune.
– Am intrat pe stadion in jurul orelor 19, avind asupra noastra toate cele necesare.
– Cind am intrat noi pe stadion, ierea un fum de speriat, si ni se facuse pofta de mici. Nu stim de unde ierea fumul, da’ pina am ajuns noi sus, trecuse.
– Am vazut helicopterele mari si mici care ne dadeau tircoale, unu chiar statea pe loc!, si am fost fericiti sa vedem cit de bine pregatiti suntem sa aparam
tara
in caz de nevoie.
– Ne-am ris de ala cu balonu de la Realitatea, care n-a reusit sa se ridice mai sus de reflectoare, si asta cu efort si numai in vreo doo rinduri. D-abia isi incalzea buteliile, si nea Jenel zicea ca o sa ia foc prostu ala si o sa arda ca fraieru.
– Am tinut cu Rapid, asa cum ne-ati spus. Tin sa mentionez ca oricum au jucat mai bine, si nu meritau sa piearda Piarda. Mai ales ca nici n-au pierdut.
 
Semneaza,
 
 
PS: Hai Rapid! Hai Steaua!! Hai

ROMANIA

!!!

4 Comments leave one →
  1. 7 Apr 2006 4:17 am

    :)))))) ţineţi-o tot aşa, băieţi :D

  2. 7 Apr 2006 7:11 am

    pe 20 aprilie e sequel-u’. steaua – middlesborough, or something.

  3. 8 Apr 2006 12:44 pm

    HAI STEAUA!!!! :))

  4. 9 Apr 2006 2:44 am

    grozav! lmao

Leave a Reply

