Skip to content

Pisici la sala palatului (continuarea si sfirsitul)

4 Apr 2006

Hello, cat lovers.

Aveti alaturat un pot-purri (sic) de poze, din jumatatea de ora in care m-am invirtit ca titirezul printre custi, intr-un puhoi de lume, duminica la Sala Palatului, la expozitia de pisici.

Au fost pisici vesele [link] si triste [link] ba chiar suparate [link], pisici cu stapinii lor [link], pisici importante [link] si singure pe lume [link], pisici blanoase [link] mediu imblanite [link], proaspat frezate [link] sau chiar epilate [link], pisici care se ascund de blits [link], satule de atentie [link].

Dar cele mai multe poze sunt cu pisici dormind [link], dormi… [link], dorm… [link], d… [link].

Si bonus. [

link]

Si daca tot dormea atita toata lumea, acasa m-astepta inca o mutra [link]
 
PS: mi-a luat o zi jumate sa urc aceste poze pe photobucket.
18 Comments leave one →
  1. 4 Apr 2006 3:45 am

    vreau si eu un pisic dintr-asta frumosu!

  2. 4 Apr 2006 3:49 am

    ce dulci suuunt! mai ales alea care dorm… :x

  3. 4 Apr 2006 4:03 am

    aveţi o farfuză nouă, doamnă? şi n-aţi zis nimica? ţî, ţî, ţî! :)

  4. 4 Apr 2006 4:06 am

    mdap. e din mai anul trecut, moment la care era cit pumnul, si plina de infectii pe tot corpul. asa de rau era, ca credeam ca o sa ramina oarba.
    da’ i-am facut ochi, si-s verzi. i-am curatit si blana, si urechile, acum arata a pisica.
    si pentru ca petrecem prima ora a diminetii noi doua, in bucatarie, facind cafea si haleala de rigoare, se numeste ca-i ‘a mea’. oricum, la mine se bucura de da cu ea de gresie, instantaneu, auzi ‘buf’, e Dolly, se bucura :)

  5. 4 Apr 2006 4:08 am

    nice matze
    daca ash vedea sau mai bine zis sta langa atatea ash face instantaneu alergie :)

    brr carr marr

  6. 4 Apr 2006 4:10 am

    oricum, Julie si mama Tess sunt tot ‘in gazda’. Asa au ramas, din oct. 2004. :(

  7. 4 Apr 2006 4:22 am

    mutriteeee. dar parca tot aia de acasa e cea mai mumoasa:)

  8. 4 Apr 2006 4:24 am

    misici, misici…..

  9. 4 Apr 2006 4:53 am

    ba nu. TOATE sunt frumoapse.

  10. 4 Apr 2006 5:49 am

    si? cat era kilul pana la urma?
    ca tot e vorba de pisici : cu cine vorbesc sa imi puna si mie o poza doua cu matza mea pe blogul pisicesc?

  11. 4 Apr 2006 5:53 am

    cu mine. mergi pe pisi_blog si dai click pe ‘vreau sa fiu colaborator…bla bla’ si apoi o sa le poti pune tu singur:)

  12. 4 Apr 2006 6:00 am

    hehe. thnx puck. cautam metoda mai simpla in care dadeam cuiva pozele si in mod miraculos ele apareau acolo:D dar daca nu se poate facem asa:D

  13. 4 Apr 2006 6:03 am

    pai… daca vrei, se poate si asa. trimite-mi mie mail is el pun eu

  14. 5 Apr 2006 8:19 am

    Precum stapinu asa si pisica :)

  15. 5 Apr 2006 11:56 am

    superb fotoreportajul.

  16. 5 Apr 2006 12:24 pm

    Way toooo many (evil) cats :))

  17. 6 Apr 2006 8:45 am

    ehhhh… lecţie de învăţat: nu se primeşte om cu cîine în casă, oricît de well-intended ar fi, both :((
    îmi place despre dînsa, are un aer aşa… lady of the manor, queen of the castle, pozaţi, pozacilor, aveţi ce, spuse ea de la înălţimea păturicii! :)

  18. 6 Apr 2006 9:21 am

    inaltimea paturicii si a virstei sale de citeva luni.
    :)))

    mdap. lectia s-a invatat….. desi n-am fi vrut-o, ca sa zic asa, desi noi o stiam, omu’ cu ciinele nu, dar asta-i alta poveste.
    [pt cine nu pricepe: am avut mai demult doo mitse, si a venit cineva cu un ciine in casa, si mitele au sarit sa bata probabil ciinele, dar au sfirsit prin a se incaiera, atit de rau ca singerau, si ne-am bagat sa le despartim si ne-au rupt si noua miinile. asa ca le-am dat de suflet, separate, unde mai stau si azi, desi mi-e dor de ele si ma duc sa le vad din cind in cind. si chiar daca scena nu s-a mai repetat la noile gazde, tot nu le-am recuperat.]

Leave a Reply

