Skip to content

today, and today only

8 Mar 2006
Cerca de ti
Cerca de tu piel
Es donde quiero amanecer
Ce femeie n-a plins vreodata din pricina vreunui barbat? Cine n-a spus ‘de miine lucrurile nu vor mai fi asa’, ‘de miine nu mai las de la mine’? Cine n-a crezut in promisiunile facute sieshi, la miezul noptii, atunci cind cearceaful e facut sul si perna fleasca de lacrimi? Si asta numai pentru a le calca in picioare a doua zi, cind ‘impricinatul’ isi cere scuze. Cite femei nu si-au ratat cariera pentru cite un vis frumos? Cite femei nu s-au intors acasa cu toate ca n-aveau la ce se intoarce?
Cine nu si-a dorit sa ramina insarcinata, cu constiinta faptului ca vor naste un copil din flori, dar cu speranta ca tatal le va trece mai des pragul, macar pentru odrasla daca nu pentru ele…
Cite femei nu au admis inauntrul lor ca sunt indragostite de o persoana cu verigheta? Ca ar da orice sa-l fi cunoscut inainte de …; cite femei nu isi imputa ca nu au reactionat la timp?
Cine n-a avut o relatie cu un tip, “prietenie curata”, “just friends”, pentru ca, dintr-o data, cel care parea sa fie acolo de o mie de ani sa apara la bratul alteia, d-abia atunci vazindu-l ca ceea ce este, un barbat, care a fost linga ea …
Cine n-a iubit o mina, o sprinceana, un zimbet, un gest, o vorba, o umbra, o poza? Jumatati de vis.. Cine nu a vrut sa auda mai mult decit i se spunea, de fapt? Cine n-a urmarit tonul vocii numai ca sa decodifice declaratii de dragoste? Cine n-a sperat ca si in pieptul lui inima bate la fel de tare? Cine nu si-a dorit ca sa primeasca de ziua ei un buchet mare, mare, de flori, si o imbratisare strinsa, adevarata… brate in care sa te abandonezi…
Ce femeie nu ofteaza la cite-un film ‘lacrimogen’, imaginindu-se in rolul principal? Cine nu viseaza cu ochii deschisi un ‘admirator secret’, la o nunta ca-n povesti, la o luna de miere extraordinara?
 
Circula emailuri cu glume ‘cum sa faci o femeie fericita’, in 75 de puncte. Domnii rid acru si spun ca-s prea putine, doamnele zimbesc si spun ca-s prea multe. Un singur rind ar ajunge. De-ar vrea si ei. De-ar stii sa le citeasca.
11 Comments leave one →
  1. 8 Mar 2006 6:17 am

    ferice de femeile musulmane

  2. 8 Mar 2006 6:46 am

    hai, ba………ca m-ai umplut de tacere citind insemnarea asta.

  3. 8 Mar 2006 6:47 am

    :))))))
    not in my intention……

  4. 8 Mar 2006 7:12 am

    pai in sau not in your intention, asta nu e important……important e ca am citit si m-am intrebat eu oare in care dintre categoriile alea intru……..

    si uite, asta e genul de ganduri care de suparare te face sa iti cumperi pantofi :))

  5. 8 Mar 2006 7:40 am

    :)))
    ei da! acum, intrebarea care se pune este: are Departe-a nevoie de mai multe perechi de pantofi? ca sa stiu daca sa mai comit d-astea, sau nu….. :))

  6. 8 Mar 2006 9:40 am

    mai e si aia cu domnu’ care zice ‘it’s not you, it’s me’ si care considera ca cu fraza asta de mare profunzime a dovedit ca e onest, responsabil si matur. si apoi se mai si mira de ce nu poate fi in continuare ‘prietenul’ tau.

    aprilitzo…..dupa toate alea de le spusesi matale si le patziram noi (mai) toate, eu atata mai zic: now we know better!

    la ce ne foloseste, ramane de vazut ;)

  7. 8 Mar 2006 9:45 am

    si culmea e cand apare ala asa si pe dincolo, si tu nu esti sigura daca merita efortul sau nu… si femeile zic ;it’s not you, it’s me’ uneori.

  8. 9 Mar 2006 12:24 pm

    Da’ ce-i miriapod (departe cu pantofii…) ?!

  9. 10 Mar 2006 6:01 am

    Numai gagici si-au dat intalnire pe aici…

  10. 10 Mar 2006 6:19 am

    pai da, si cind in sfirsit trece un tip lasa in urma o cugetare adica……

  11. 10 Mar 2006 8:58 am

    întoarce-te cînd dorm – brrr, chills up my spine, mă duc s-o ascult. mamă şi ce aer de mare de acum doi ani are, ‘utu-i! :( şi :) şi :D

Leave a Reply

